Elaine schreef:Dan spreek je jezelf tegen op meerdere punten.
Ja, of jij kunt eens stoppen met op alle slakken zout te leggen.
Een verkeersmak paard, wat jij als ruiter onder alle omstandigheden onder controle hebt. Natuurlijk, als er ineens een luchtalarm afgaat, de grond openscheurt en lava begint te spugen, dan mag je van mij gerust aan de kletter gaan. Maar een paard dat al een luchtsprong van een meter maakt bij het zien van een wit bankje, een paraplu of een groepje Nordic Walkers hoort nogmaals en nog steeds niet op de weg thuis. Dat bedoel ik met 'alle omstandigheden', punt! Ga me dus niet de les lezen als je niet in mijn hoofd kunt kijken, en het er in jouw ogen misschien wat anders uit komt dan je zelf zou schrijven. Wat wil je nu eigenlijk dat ik zeg, dat ik toekomstvisie heb ofzo, en ik daardoor 'alle omstandigheden ken? Zeer Knap!'? Komaan zeg, overdrijven is ook een vak. Geen enkel paard is 100% verkeersmak, dat verwacht ik niet want onmogelijk en waar heb je mij dat precies horen beweren...?
Ik spreek mezelf niet tegen, jij leest enkel wat je wilt lezen, om er vervolgens even lekker op door te zagen. Klaar nu?
Hoe een paard verkeersmak te maken is een ander onderwerp en bovendien helemaal niet aan de orde. Actie is wel een goede tip, want ik ben het zat achtervolgd te worden door mobiele bejaarden
Ik ben benieuwd hoe je zoiets aanpakt? 
)