Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sternb schreef:ik vind het best link,je zou maar vallen?lijkt me wel eng,als er later toch wat mis is met je kindje heb je je hele leven spijt.
sternb schreef:ik vind het best link,je zou maar vallen?lijkt me wel eng,als er later toch wat mis is met je kindje heb je je hele leven spijt.
somokkele schreef:
Zwanger zijn is geen ziekte......je leven gaat gewoon door, en zeker de eerste maanden zit het kindje zo goed verpakt.......moet heel wat gebeuren dan.
MISTRAL94 schreef:somokkele schreef:
Zwanger zijn is geen ziekte......je leven gaat gewoon door, en zeker de eerste maanden zit het kindje zo goed verpakt.......moet heel wat gebeuren dan.
en dat vergeten een hele hoop mensen nog weleens!
Citaat:Maar dan kun je al die tijd ook niet in de auto rijden of traplopen of met de fiets weg. Want ja ALS er iets gebeurd....
Lestria schreef:Citaat:Maar dan kun je al die tijd ook niet in de auto rijden of traplopen of met de fiets weg. Want ja ALS er iets gebeurd....
Dat is volgens mij een beetje appels met peren vergelijken.
Paardrijden is niet noodzakelijk en hier zoek je het risico dus bewust op.
Traplopen en autorijden zijn vaak wel noodzakelijk om je leven voort te kunnen zetten.
Mijn inziens is zwanger worden en kinderen krijgen een bewuste keuze waarin je bepaalde dingen moet laten. Het kan niet en / en. En dat begint al tijdens de zwangerschap.
Je eet toch ook geen rauwmelkse kazen meer? Hoe groot is de kans helemaal dat je kind daar uiteindelijk iets aan overhoudt. Maar toch sluit je het risico uit.
Vervolgens ga je wel een risico opzoeken om je paard te rijden. Dat begrijp ik dus niet.
Lestria schreef:Citaat:Maar dan kun je al die tijd ook niet in de auto rijden of traplopen of met de fiets weg. Want ja ALS er iets gebeurd....
Dat is volgens mij een beetje appels met peren vergelijken.
Paardrijden is niet noodzakelijk en hier zoek je het risico dus bewust op.
Traplopen en autorijden zijn vaak wel noodzakelijk om je leven voort te kunnen zetten.
Mijn inziens is zwanger worden en kinderen krijgen een bewuste keuze waarin je bepaalde dingen moet laten. Het kan niet en / en. En dat begint al tijdens de zwangerschap.
Je eet toch ook geen rauwmelkse kazen meer? Hoe groot is de kans helemaal dat je kind daar uiteindelijk iets aan overhoudt. Maar toch sluit je het risico uit.
Vervolgens ga je wel een risico opzoeken om je paard te rijden. Dat begrijp ik dus niet.
Citaat:Een risico opzoeken vind ik dingen doen die je normaal gesproken niet zou doen.
Citaat:Voor mij was zwanger worden trouwens geen bewuste keuze dus voor mij is het wel zoveel mogelijk en/en
Lestria schreef:Citaat:Een risico opzoeken vind ik dingen doen die je normaal gesproken niet zou doen.
Normaal eet je wel rauwmelkse kazen en carpaccio. Doe je nu ook niet. Dus dit argument gaat niet helemaal op.
Lestria schreef:Uiteraard moet een ieder zelf weten wat zij doet.
Ik kan er alleen weinig begrip voor opbrengen.
En het zijn meestal de argumenten die mij triggeren om op dit soort topics te reageren.
Ze zijn nl. allemaal te weerleggen.