Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en ik ben nog steeds bezig met de basis oefenen thuis
heb pas 1 april mn eerste onderlinge en als dat goed gaat per mei pas starten
dan is hij al 4
asjemenou schreef:Wij hebben geen echte concoursen meer, er liggen twee ringen op een weitje en dat is het, gaan vlaggen of niks, alleen een paar bordjes is de grond geprikt.
En ja hoor, als je in de B je rondjes sjokt, en je maakt niet te veel foutjes, dan heb je meteen 2 wp erbij, zoniet 3.
!
talented schreef:asjemenou schreef:Wij hebben geen echte concoursen meer, er liggen twee ringen op een weitje en dat is het, gaan vlaggen of niks, alleen een paar bordjes is de grond geprikt.
En ja hoor, als je in de B je rondjes sjokt, en je maakt niet te veel foutjes, dan heb je meteen 2 wp erbij, zoniet 3.
Dat soort concoursen heb ik voor het laatst meegemaakt in mijn ponytijd lang geleden!
Waar start jij dan wel niet joh? Timboektoe? Maar fijn dat je paard het allemaal zo fijn aanpakt!
marleen5 schreef:hallo,
Zag net dat je de merrie Karlene rijdt. Ik heb een paard Vivaldo, en dat is een halfbroer van Karlene. Vivaldo heeft ook Gareina als moeder.
Grtjes Marleen Vermeulen