Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Snoevie schreef:dat is een beetje smoezen zoeken,'bij western doen ze het ook niet'
zeg het dan eerlijk.
arinda schreef:Zou hem/haar ook niet laten liggen nee
Als jij vind dat je met of zonder cap wilt gaan rijden moet je dat zelf weten, mag dan toch aannemen dat je verstandig genoeg bent om de gevolgen te overzien áls er iets mis gaat.

Rianneke schreef:Snoevie schreef:dat is een beetje smoezen zoeken,'bij western doen ze het ook niet'
zeg het dan eerlijk.
hoezo smoezen zoeken? ik kies er zelf voor om zonder cap te rijden en vergelijk dit alleen met het western die dus ook zonder cap rijden... wat maakt het verschil? niks naar mijn idee!
kijk het word anders als je op een jong of onbetrouwbaar paard zonder cap stapt, want dan zet ik ook wel een cap op, maar zo op mijn eigen vertrouwde paardje wat nog nooit gek heeft gedaan met rijden...

MariekeB schreef:Nee natuurlijk laat ik iemand niet liggen..... ik wilde dat ik dat kon
Maar soms kan ik ze figuurlijk wel wurgen als mensen zeggen dat het eigen keus is. Je makat daarbij ook een keus voor een ander.
En ach ja dat mag. Dat doen we allemaal. elek keuze heeft invloed op anderen.
soms moet ik gewoon even lekker een tirade houden.
Evne mijn mening hard en duidelijk naar voren brengen.
Maar ik heb vriendinnen genoeg die zonder rijden, ze kennen mijn mening, maar ze blijven nog steeds vriendin hoor