Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kalieflover schreef:WAUW!!!
Die zijn écht heel erg mooi!!
Die hoge boog, en dat bruin
? Ik zie geen hoge boog hoor, is een normale
. Het zijn wel hele mooie laarzen, jij hebt ze 2e hands geloof ik he Aimee? Met recht een mazzeltje, ook dat ze passen
. Anoukie schreef:Hoge boog? Ik zie geen hoge boog hoor, is een normale
. Het zijn wel hele mooie laarzen, jij hebt ze 2e hands geloof ik he Aimee? Met recht een mazzeltje, ook dat ze passen
![]()
.
Aimee schreef:Anoukie schreef:Hoge boog? Ik zie geen hoge boog hoor, is een normale
![]()
.
Ach... het is maar wat je normaal en wat je hoog vindt. Er zijn inderdaad wel laarzen met een hogere boog op de markt.
Ik heb ze van een bokker over kunnen nemen ja... zo goed als nieuw en exact mijn maten.

Aimee schreef:Anoukie schreef:Hoge boog? Ik zie geen hoge boog hoor, is een normale
![]()
.
Ach... het is maar wat je normaal en wat je hoog vindt. Er zijn inderdaad wel laarzen met een hogere boog op de markt.
Ik heb ze van een bokker over kunnen nemen ja... zo goed als nieuw en exact mijn maten.

missmiekie schreef:Anoukie schreef:
De Anky elegance in kalfsleer? Trek je bankrekening maar leeg.
Idd!!! 645 euro

Bettine schreef:Ik heb deze nog altijd op mijn verlanglijstje staan:
Sjuimpje schreef:Ik heb pololaarzen van Anky

creool schreef:kosten maar... 750,-![]()
Ben druk aan het sparen!
Bettine schreef:creool schreef:kosten maar... 750,-![]()
Ben druk aan het sparen!
Weet ik, weet ik +=
Is maar een datail he?
Aimee schreef:
Bruine Königs, kalfsleer, harde buitenkant...