Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

...hij is helemaal weg van herman wientjes.
Welk uur zit je??
) zo aan het lopen krijgt. Het zweepgebruik (longeerzweep) verhaal ken ik: de eerste keer vond hij mijn paard ook te weinig vanuit het achterbeen voorwaarts gaan en heeft hij inderdaad met de zweep wat bijgetikt. Dat gaf heel goed resultaat. Dat is bij een keer gebleven, en vaker had ik ook minder prettig gevonden. Maar voor die ene keer werkte het erg goed en gaf mij ook weer inzicht in dat activiteit in en vanuit mijn paards achterbenen bij ons erg belangrijk is (mijn merrie heeft geen supergangen en bovendien een wat steil achterbeen). Ik ben altijd erg enthousiast over hem, elke keer een no-nonense les, 'simpel' maar heel doeltreffend. Ik ken de verhalen over hem van langer geleden, hij heeft een mindere periode gehad (door vervelende persoonlijke omstandigheden) maar ik ken hem alleen maar super. Hij geeft een half uur les, maar bij je eigen losrijden kan je al een oortje inkrijgen zodat hij ook bij je losrijden je al helpt, zo heb je toch bijna een uur les.
. Ik reed eerst in de les van 9 uur en nu die van 7 uur! Echt geweldig!
Joki schreef:ja maar alleen op stal wennekers in aalsmeer als ik het goed had
jojo23 schreef:ik rij voor stoeterij SAG en er is net ook een jonge komen rijden en die lest al jaren bij herman wientjes....hij zal vrijdag voor het eerst met een nieuw paard heen die hij voor SAG gaat rijden...hij is helemaal weg van herman wientjes.
verder kon ik het heel prima met hem vinden en vond zijn lessen ook erg fijn op dat ene puntje na HocusTivoli schreef:Oh ja? Geeft hij ook les op Wennekers? Wanneer is hij daar altijd dan?