Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Muislover schreef:Nee.
Alleen op wedstrijden.
Bij m'n instructrice ook gewoon zonder.
Ik krijg vresselijke hoofdpijn als ik een cap draag.
hoofdpijn van krijgt! zoals een pikeur, happy valley of harry's horse pro plus, daar hoor je nooit iemand over klagen!Citaat:geen
PERENBOOMPIE schreef:Je kunt ook heel de dag met je cap op gaan lopen want stel dat je van een trap naar beneden valt,of van je fiets gereden wordt of wanneer je in de auto zit en met je hoofd tegen het raam stoot,of van de menwagen afvalt,en snachts uit je bed valt,het kan allemaal voorkomen en dan niet achteraf zeggen had ik vannacht nou maar mijn cap opgehad,of wanneer je uit de douchebak glijdt en languit in de douche ligt had ik mijn cap maar opgehouden met het douche hahaha ik zie het al voor me,maar ja consequent zijn dan he.
PrisSyl schreef:PERENBOOMPIE schreef:Je kunt ook heel de dag met je cap op gaan lopen want stel dat je van een trap naar beneden valt,of van je fiets gereden wordt of wanneer je in de auto zit en met je hoofd tegen het raam stoot,of van de menwagen afvalt,en snachts uit je bed valt,het kan allemaal voorkomen en dan niet achteraf zeggen had ik vannacht nou maar mijn cap opgehad,of wanneer je uit de douchebak glijdt en languit in de douche ligt had ik mijn cap maar opgehouden met het douche hahaha ik zie het al voor me,maar ja consequent zijn dan he.
ja maar op de fiets maak je een iets minder harde klap dan met een paard !!
en klopt dat er altijd wat kan gebeuren maar paard blijft een vluchtdier en fiets ja vlucht niet zo snel
PrisSyl schreef:@ perenboompie, ik zeg toch ook niet dat ik met zoon insteling op me paard ga zitten maar is wel veiligeren klopt dat er altijd wat kan gebeuren maar paard blijft een vluchtdier en fiets ja vlucht niet zo snel
PERENBOOMPIE schreef:PrisSyl schreef:@ perenboompie, ik zeg toch ook niet dat ik met zoon insteling op me paard ga zitten maar is wel veiligeren klopt dat er altijd wat kan gebeuren maar paard blijft een vluchtdier en fiets ja vlucht niet zo snel
Dan zou je eigenlijk ook consequent met een body-protector,knie en elleboogbeschermers moeten rijden.
.. ! ik ga helemaal mee met prisSyl..! duidelyk!
, dat ik zonder hersenschudding me paard weer op stal wil zetten.. 
... Maar je krijgt tegen woordig steeds meer het idee dat mesnen BANG worden van hun paarden...
beter als dat je achteraf zegt had ik hem nou maar op gehad ja dan is het al te laat
, dus heb eigelijk op mijn eigen paard bijna nooit een cap op.. Alleen als ik naar het strand ga ofzo.. En als ik op andere paarden rij, maar die mogelijkheid was er niet om te stemmen...