Rijbroek lagere prijsklasse

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jOyss

Re: Rijbroek lagere prijsklasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 14:56

Bij mij kwam hij de dag na bestelling al binnen geloof ik. Hetzelfde als bij mn jodphurs die ik daar eens besteld heb.
En je kan iets binnen 14 dagen terugsturen volgensmij, staat ook op de site.
Of je dan weer geld moet betalen weet ik niet Tong uitsteken.
Verzendkosten zijn 6,50
Maar mn ervaringen met ooteman zijn dus goed Knipoog.

mikeeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:04

Nedhorse broeken, zyn echt superfyn en ghaan echt vet lang mee, je ehebt ze in alle modellen enz.

en zyn iets vn 70/80 euro!

Groetjes Lysanne

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:07

Ooteman is een goede zaak hoor, ik woon in de buurt Knipoog

Comfort line broeken zitten erg lekker, duurzame broeken, iedereen draagt ze hier Haha!
Maar ik blijf trouw aan eurostar Knipoog

Pas weinig broeken Knipoog

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:08

#Ymke# schreef:
De zomerbroeken van harrys horse vind ik niks, maar deze is echt goed.

en die zomerbroeken vind ik weer helemaal geweldig...
verder heb ik niet veel ervaring met goedkope rijbroeken, want ik koop altijd wat goed past en zit...de prijs komt later... mijn laatste was 1 van eurostar volgens mij voor 90 euro... maar wel met steekzakken Clown

amiraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:10

Ik heb zelf een Pikeur broek:) Zitten lekker, best duur maarja ze zijn wel super goed!

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 20:03

Die van Mondoni zijn lekker, heb e zelf een.
Met Pikeur of Cavallo heb ik geen ervaring, al wil ik wel graag nog eens een pikeur.
Horka heeft ook lekkere degelijke broeken

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 10:06

Afgelopen week ben ik met 1 van de meiden die mijn paarden rijden bij divoza geweest voor een nieuwe rijbroek. Die hadden hele mooie hangen waarvan ik het merk zo even 123 niet meer weet. De verkoopster zei dat het ook eenmalige artikelen van onbekende merken zijn wat ze dan verkopen. Er hingen nog 4 van zulke rijbroeken, lager model, steekzakken en in mooie kleuren. Fabiola heeft er 1 gekozen in 2tone uitvoering en we waren nog geen 35 euro kwijt voor de rijbroek met bijpassende sokken. Dat was overigens de aanbiedingsprijs.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:51

Bij ooteman moet je zelf de verzendkosten betalen als je iets terugstuurt wat niet past. Als iets kapot/beschadigd is krijg je het geld volgens mij terug.
Die broeken van comfortline zijn een leuke investering. Ik heb een geruite met kunstlederen kont en steekzakken. Hele mooie broek en hij zit fijn, alleen ik moest wel een hele grote maat hebben Haha!
(heb broekmaat 40, en normaal 42 van rijbroeken, maar bij deze moest ik 44 hebben)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 13:16

De polyamide broeken van HH, 30 euro, en supersterk. Ik doe er 2 jaar mee.
Nadeel: ze broeien bij erg warm weer en zijn in de winter te koud.
Maar ze gaan wel lang mee en zijn zeker voor iemand die alleen op een manege rijdt een echte aanrader. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Rockchick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:34

Hallo!

Ik wilde ook even vertellen, dat mijn ervaringen met Harry's Horse helemaal niet slecht zijn. Ik zie zelden rijbroeken die gewoon mooi slank afkleden. Als je dat helemaal niet nodig heb, begrijp ik wel dat je liever iets met steekzakken hebt. En volgens mij heeft Harry's Horse die niet in hun assortiment. Maar in ieder geval, die HH broek heb ik al heel lang en hij zit nog steeds prima. Het klopt wel dat hij strak zit, rond de knieën enzo, maar dat irriteert me helemaal niet.

missK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 15:04

ga van de week wel ff rondsnuffelen bij de divoza Haha! er is ten slotte uitverkoop Haha! Haha!

Carolientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:47

Ik heb een rijbroek van Vequi, zit echt lekker! Haha!

TakeMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:06

Harry's horse rijbroeken zijn goedkoop en rijden lekker en zijn goedekwaliteit

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:01

Ik heb twee rijbroeken van HH en allebei werden ze naar een paar keer gebruiken vaal. Vind ze opzich wel lekker zitten, ze rekken alleen niet zo goed mee. Maar voor mij geen HH meer. Knipoog

saltpepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:31

Ik heb een rijbroek van Global en Mondani. Ik ben over beide hartstikke tevreden. Ik zie vaak leuke modieuze rijbroeken met streepjes/ ruitjes hangen in de ruitersportzaken, maar ik sta steil achterover van de prijskaartjes. Daar ga ik echt niet aan beginnen hoor!!

In de wat gunstigere prijsklasse zijn echt wel broeken te vinden. Het verschilt per winkel: elke ruitersportzaak heeft zijn eigen merken die ze vertegenwoordigen. Het loont zeker wel de moeiete om er een aantal af te struinen (of kijk op hun site welke merken ze in hun assortiment hebben).

Succes!

Greetz mexxiemaal

mariskavdl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 13:55

ik heb een rijbroek van harry horse met steekzakken en leren zitvlak 50 euro:D dus viel erg mee heb hem nu een half jaar maar wil het liefst alleen die maar aan terwijl ik ook een rijbroek van 100 euro iin de kast heb hangen.. dus die kan ik je erg aanbevelen:P

marieke25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:50

heb de rijbroek van tchibo, zit perfect, lekkere stof, (nu de damesvariant,) had daarvoor de kinderrijbroek, zat ook perfect,
die rijbroeken zijn geweoon van een lekkere stof gemaakt, en leren zit Haha! voor een klein bedrag, (die andere rijbroek is kapot gegaan, omdat ik er iets te groot voor werd en er een beetje ben uitgescheurt Bloos )

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:05

mexxiemaal schreef:
Ik heb een rijbroek van Global en Mondani. Ik ben over beide hartstikke tevreden. Ik zie vaak leuke modieuze rijbroeken met streepjes/ ruitjes hangen in de ruitersportzaken, maar ik sta steil achterover van de prijskaartjes. Daar ga ik echt niet aan beginnen hoor!!..

Mondoni heeft de Dakar, met krijtstreep. Niet duur!
Ik heb er zelf een gekocht maar hij knelt dus heb hem helaas te koop Verdrietig

Dus als iemand nog een nieuwe rijbroek zoekt in een betaalbare prijsklasse.. pb me Knipoog

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:08

marieke25 schreef:
heb de rijbroek van tchibo, zit perfect, lekkere stof, (nu de damesvariant,) had daarvoor de kinderrijbroek, zat ook perfect,
die rijbroeken zijn geweoon van een lekkere stof gemaakt, en leren zit Haha! voor een klein bedrag, (die andere rijbroek is kapot gegaan, omdat ik er iets te groot voor werd en er een beetje ben uitgescheurt Bloos )

Daar heb ik er ook 1 van, zit heerlijk.