divoza

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CynPerfect

Re: divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 21:11

Ik ben er laatst bij geweest dat iemand van divoza kwam om zadels te passen.
Ik vond het wel informatief. Hij wist er veel over te vertellen iig

Olita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:48

Divoza vind ik ook erg leuk.. Ga meestal naar leek omdat er in de stad groningen niks aan ruiterwinkels zijn... Ik kom in iedergeval altijd wel met iets terug Lachen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:58

ik heb goeie ervaring met de divoza, alleen iets jammer dat ze mijn kieffer beugelriemen niet meenamen, mjah daar kunnen hun ook niets aan doen. want het gaat via kieffer, maar voor de rest vind ik het super Haha!

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 19:01

Ik bestel alleen via het internet bij Divoza, maar heb er geen problemen mee gehad.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 16:18

Kan je bij zoetermeer goed parkeren?

Rocho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 16:24

mijn vriendin en ik hebben ook heeeeeeeel gemengde gevoelens bij Divoza (zoetermeer)
we vinden het wel een leuke winkel om te neuzelen
maar we hebben wel een paar keer problemen gaat met bestellingen en service.

Wedgwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 17:03

ik ben wel positief over divoza. af en toe wat minder maar over het algemeen goed hoor

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 17:05

Over de online Divoza ben ik niets anders dan positief! Nog nooit problemen mee gehad en altijd de volgende dag in huis. De Divoza in Heteren was kleiner dan ik verwacht had, maar ook daar waren ze (voor ons in elk geval) erg klantvriendelijk!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:00

Zadels moet je er niet laten maken. Snijden gaten in de kussens en proppen er wol in.
Maar ik heb een keer een thermorijbroek gekocht. De eerste keer dat ik opsteeg scheurde de broek al. Omdat ze niet nog eentje in de juiste maat haddne heb ik gewoon m'n geld teruggekregen.

Verder is het gewoon goed opletten wat je koopt. Met bepaalde dingen zijn ze heel erg duur. Andere dingen zijn normaal geprijst. Ik haal er dus alleen de normaal geprijste dingen of dingen in de aanbieding.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:03

Heb er net 2 super goedkopen shetlandpeesje +halster+halstertouw gekocht!!

super materiaal

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:05

Zadels zou ik er idd ook niet weghalen Nagelbijten / Gniffelen

Odes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:13

ik ben er naartoe geweest(naar heteren) en heb grote inkopen. bij ons was het het personeel heel behulpzaam en aardig. je kunt daar uit veel dingen kiezen.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:22

ik was niet zwaar onder de indruk vond de gids leuker
Maar omdat er net zo leuke winkels in de buurt zijn zal ik er niety gauw nog een keer heengaan

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 23:30

Mijn bestelling is na meer dan een maand nog niet binnen. Als ik het nu niet om half november krijg zeg ik mijn bestelling op, dit is schandalig! Boos!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:16

Ik heb woensdag wat besteld maar nog niet binnen helaas.
Als ze beloftes maken dat het bestelde artikel de volgende dag dan binen is, dan moeten ze het ook doen.

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:52

Ik denk nogal dubbel over Divoza. Ik koop er wel heel veel spullen, dit omdat de winkel dichtbij zit en ze een groot assortiment hebben. Maar over het algemeen zijn veel producten er echt veel duurder dan bij andere winkels.
En ja de service vind ik wel goed, zolang je vragen stelt over welke kleur mooi staat op je paard Clown
Maar de zadelpasservice zou ik nooit inschakelen, daar heb ik veel slechte verhalen over gehoord.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 08:31

geit schreef:
geef mij maar bos ruitersport in scherpezeel.
lekker klant vriendelijk,de hele winkel werd voor me overhoop gehaald Bloos

Ik denk daar precies anders over.
Ben nog nooit ergens zo onvriendelijk behandeld dan bij Bos. Heb mijn zadel toen maar ergens anders gekocht.

Heteren en Zoetermeer vind ik erg fijne Divoza winkels. Leek ben ik nog nooit geweest, kan ik dus niet over oordelen.

Maar als ik ergens goed advies wil hebben ga ik naar het Drunens Ruiterhuis in Drunen.
Laatst bijgewerkt door gabyfedde op 12-11-06 09:04, in het totaal 2 keer bewerkt

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 08:39

Ik heb absoluut goede ervaringen met Divoza in Leek. Bestellingen zijn bij mij altijd de volgende dag in huis. En een fijne winkel, waar je eens lekker in kan slaan Haha!

Moonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 08:58

Ik ben nu twee keer in Zoetermeer geweest (toevallig gisteren nog) en vond de winkel erg tegen vallen ook advies personeel! Heb wel goede ervaringen met bestellen via catalogus of internet.
Geef mij maar van Rijs in Zevenhuizen of de Ruitershop in Harmelen.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 12:51

Tja in vond Drunen dus ook niet prettig. Ik ga het liefste naar Sta-Rho sowieso voor mijn zadel

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 18:28

Nou ben op het moment niet zio tevreden met divoza.
Heb woensdag wat besteld maar nog steeds niks binnen gekregen.
Hoe zit dan dan uberhaupt met hun slogan: voor 12 uur besteld is de volgende dag binnen?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 20:02

Ik ben ook niet zo weg van Divoza Zoetermeer,de meest gangbare maten hebben ze niet in voorraad,een aantal personeels leden zijn erg snauwerig,een aantal weten helemaal niets en er zijn er een paar die wel kundig zijn.

Ik ga veel liever naar van Rijs in zevenhuizen.

kraampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 22:52

geit schreef:
ben ik de enige die niet fan is van divoza?
ik hoorde alleen maar positieve verhalen dus ik vandaag erheen in heteren voor schoenen en chaps.
ik vond het maar niks.
kon niemand vinden die me even kon helpen,kon niet eens handschoenen vinden behalve een paar gare die in een kruiwagen lagen ofzo Clown .
zmaja volgens mij is verder iedereen alleen maar positief over divoza.

geef mij maar bos ruitersport in scherpezeel.
lekker klant vriendelijk,de hele winkel werd voor me overhoop gehaald Bloos

Gewoon naar de winkel gaan wat jij de fijnste winkel vindt. Dat werkt bij mij altijd het beste.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:35

Ik vind Divoza wel een fijne winkel, alleen toen ik voor laarzen kwam was er dus ook niemand om mij te helpen (in Leek). Dus heb ik mijzelf maar geholpen en alsnog de goede lederen laarzen gevonden.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:14

Ik was altijd heel positief, totdat ik 2 maanden geleden mijn geruite Eskadron deken erheen heb gebracht om te laten borduren.
Tijdens het borduren kwam er een 'storing' in het apparaat, en dus is mn deken kapot. sja kan gebeuren, ze zouden een nieuwe voor me bestellen.
Inmiddels 2 maanden later, heb er al 10x heen gebeld, en elke keer was het 'nee de deken is nog niet binnen'
Nou vorige week werd ik dus echt pissed, want ik wil nou weleens weten waar mijn deken blijft Lips are sealed
Dus na aandringen zou die vrouw opzoeken wanneer hij binnen zal komen, nou dat is dus eind November.
Dan moet ie nog geborduurd worden, dus al met al zit ik gewoon 3 maanden op mijn deken te wachten! (als hij er uberhaupt is eind deze maand) Boos!