Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
slimmerik schreef:Jen33 schreef:oja die bij divoza lijken me zowiezo erg oncomfortabel.
maar weet iemand dan precies waar die walther zit in enschede?
Als je van de kant van Haaksbergen komt ga je rechtsaf de rondweg op (bij dat huis wat het woord "" apotheek" in de dakpannen heeft staan)..... na een paar honderd meter staat aan de linkerkant wit kantoor met allemaal torentjes met zwart dak....even verder aan de linkerkant is een Gulf-tankstation. Vóór dat Gulfstation sla je linksaf en dan is "Walter" aan de rechterkant.
Jen33 schreef:idd het lijkt mij ook een stuk veiliger.
ik kan de duurste niet betalen. als ik ooit een geld boompje krijg dan komt er zeker de beste en het duurste wat er is. maar dat boompje wil nog niet echt groeien...
en goedkoper hoeft niet altijd slechter te zijn. Ik denk dat als je een kieffer BP koopt je ook voor de naam deels betaald.
scoobydoo schreef:koop ze niet te groot.'dan is de veiligheid een stuk minderen misschien is het dan juist wle gevaarlijker.
de meest gangbare zijn rond de 100 euro iets eronder of iets erboven.
level 3 is het beste wat je kan hebben.
ik heb er zelf ook 1 van john field erg fijn maar hij is me te groot dus ik verkoop hem ook.
íemand interesse????
weinig gebruikt nooit mee gevallen
maat xxl dus voor mensen die een maatje meer hebben.
verder is hij wel fijn maar het is even wennen in het begin.
die van kieffer en usg liggen rond de 110 120 euro en zijn netjes geprijsd vind ik zelf.

Jen33 schreef:
de uitleg klopt denk ik niet helemaal hihi want we hebben vandaag een half uur rond de apotheek zon beetje gereden. voor de apotheek afgeslagen en er na, maar geen huis met torentjes en geen gulf tankstation.
maarja dan dan ga ik weer verder met de zoektocht
Anoniem schreef:Puera schreef:Goeie tipWat ik als tip zou willen geven is dat je in de winkel even op een zadel moet gaan zitten met de BP aan. Dan weet je meteen of ie niet te lang is, dan kom je nl. tegen het zadel aan met de achterkantWant dit is dus precies het probleem waar ik tegen aanloop met m'n Kieffer PB. Hij is net iets te lang aan de achterkant en komt tegen het zadel aan waardoor die omhoog duwt tegen m'n nek aan. En met lichtrijden heb ik er soms ook last van.
![]()
Ben er ooit een keer plat mee op m'n rug gevallen na een werkelijk schitterende salto en toen zei m'n verstand ik moet nu pijn voelen maar ik voelde helemaal nietsDat was een best vreemde ervaring.
Ik ben wel aan het rond kijken voor een andere PB die net 10cm of zo korter is zodat ik niet meer achter m'n zadel blijf hangen tijdens het rijden.
. Dat was een van de redenen dat ik die niet heb gekocht.