bodyprotector??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

yyy

Re: bodyprotector??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 08:54

idd het lijkt mij ook een stuk veiliger.
ik kan de duurste niet betalen. als ik ooit een geld boompje krijg dan komt er zeker de beste en het duurste wat er is. maar dat boompje wil nog niet echt groeien...
en goedkoper hoeft niet altijd slechter te zijn. Ik denk dat als je een kieffer BP koopt je ook voor de naam deels betaald.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 12:33

slimmerik schreef:
Jen33 schreef:
oja die bij divoza lijken me zowiezo erg oncomfortabel.

maar weet iemand dan precies waar die walther zit in enschede?

Als je van de kant van Haaksbergen komt ga je rechtsaf de rondweg op (bij dat huis wat het woord "" apotheek" in de dakpannen heeft staan)..... na een paar honderd meter staat aan de linkerkant wit kantoor met allemaal torentjes met zwart dak....even verder aan de linkerkant is een Gulf-tankstation. Vóór dat Gulfstation sla je linksaf en dan is "Walter" aan de rechterkant.

de uitleg klopt denk ik niet helemaal hihi want we hebben vandaag een half uur rond de apotheek zon beetje gereden. voor de apotheek afgeslagen en er na, maar geen huis met torentjes en geen gulf tankstation.
maarja dan dan ga ik weer verder met de zoektocht

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 12:42

Jen33 schreef:
idd het lijkt mij ook een stuk veiliger.
ik kan de duurste niet betalen. als ik ooit een geld boompje krijg dan komt er zeker de beste en het duurste wat er is. maar dat boompje wil nog niet echt groeien...
en goedkoper hoeft niet altijd slechter te zijn. Ik denk dat als je een kieffer BP koopt je ook voor de naam deels betaald.

Die van Kieffer zijn juist niet zo duur Jen Knipoog

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 13:00

ow hehe blijkt maar weer dat ik er de peep verstand van heb :p

scoobydoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:08

koop ze niet te groot.'dan is de veiligheid een stuk minderen misschien is het dan juist wle gevaarlijker.
de meest gangbare zijn rond de 100 euro iets eronder of iets erboven.
level 3 is het beste wat je kan hebben.
ik heb er zelf ook 1 van john field erg fijn maar hij is me te groot dus ik verkoop hem ook.
íemand interesse????
weinig gebruikt nooit mee gevallen
maat xxl dus voor mensen die een maatje meer hebben.
verder is hij wel fijn maar het is even wennen in het begin.
die van kieffer en usg liggen rond de 110 120 euro en zijn netjes geprijsd vind ik zelf.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 19:21

scoobydoo schreef:
koop ze niet te groot.'dan is de veiligheid een stuk minderen misschien is het dan juist wle gevaarlijker.
de meest gangbare zijn rond de 100 euro iets eronder of iets erboven.
level 3 is het beste wat je kan hebben.
ik heb er zelf ook 1 van john field erg fijn maar hij is me te groot dus ik verkoop hem ook.
íemand interesse????
weinig gebruikt nooit mee gevallen
maat xxl dus voor mensen die een maatje meer hebben.
verder is hij wel fijn maar het is even wennen in het begin.
die van kieffer en usg liggen rond de 110 120 euro en zijn netjes geprijsd vind ik zelf.

waar woon je dan?

Kamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 21:35

Scoobydoo woont in de achterhoek

scoobydoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 23:28

ja dat klopt pm me anders maar even

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 09:06

hm heb zitten denken en ga liever gewoon naar een zaak toe zodat ik verschillende kan passen. aangezien ik nog nooit zon ding aan heb gehad weet ik niet hoe het moet zitten. in een zaak kan ik dan kijken wat het lekkerste zit snapje?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:57

Jen33 schreef:

de uitleg klopt denk ik niet helemaal hihi want we hebben vandaag een half uur rond de apotheek zon beetje gereden. voor de apotheek afgeslagen en er na, maar geen huis met torentjes en geen gulf tankstation.
maarja dan dan ga ik weer verder met de zoektocht

Goh jammer, klopt toch wel. Laatst heb ik er op deze manier ook iemand heen gestuurd en die is er wel gekomen. Ken inmiddels 5 mensen die daar de BP hebben gekocht en uiterst tevreden zijn.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 18:28

hihi dat weet ik dus niet aangezien ik er niet gekomen ben.
en het duurt nog wel eventjes voordat ik weer in enschede kom.
als ik er dan nog geen een heb ga ik het nog eens proberen haha.

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 00:27

Ik zat te kijken op speurders.nl en zag een advertentie over BP, waarbij vermeld werd dat deze per 01-06-2007 verplicht wordt. Is hier bij iemand van jullie mss iets bekend?

Groetjes ingrid

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 09:21

daar heb ik nog niks van gehoort, ik hoop het niet anders gaan de prijzen om hoog als iedereen er nog een nodig heeft.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 16:52

Ik heb er ook nog niet van gehoord? En in welke discipline of waar worden ze verplicht?

scoobydoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 23:52

is toch voor kinderen tot weet ik niet welke leeftijd en volgens mij alleen bij springen.
langzaam zal het wel volledig verplicht worden denk ik

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 09:35

eerlijk gezegd vind ik het wel een goed initiatief..
tenzij ze het bij paarden verplicht gaan stellen, maar dat krijgen ze toch niet erdoorheen hah!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 09:42

Wil het niet hopen...
Terwijl ik het (voor anderen) wel zou toejuichen. Haha!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 04:55

Ik heb ook een air-o-wear geloof ik. Hij is heel makkelijk verstelbaar en met grote panelen gemaakt (bij die met de kleine blokjes heb ik niet het gevoel dat ik goed beschermd ben), maar warmt snel op en dan merk je niet eens dat je hem aan hebt. In de zomer is het inderdaad best warm, dus dan is een extra shirtje geen overbodige luxe. Haha!

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 16:01

blegh al dat zweet dan hihi dat word een ventilator in mijn toekomstige BP bouwen haha

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:06

staan hier hele handis tips in heb gister voor het eerst met z'n ding van men vriendin gereden en dat is zo goed bevallen dat ik er zelf ook een ga halen (zeker geen overbodige luxe bij mijn paardje) ik als tip meej kreeg was dat laatste stukje er onder moet eraan zitten dan is je stuitje ook beschermd... heel binnen kot ga ik maar is dagje de ruiteshop in

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 00:10

mijn zusje rijdt sinds kort ook met een bodyprotecter met het springen. Ze voelt zich veel veiliger zitten, en steviger.

Als je een gaat kopen probeer hem in de ruitersportzaak eens uit op een zadel.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 16:01

toch nog handig zo'n topic dan Knipoog

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:14

Anoniem schreef:
Puera schreef:
Wat ik als tip zou willen geven is dat je in de winkel even op een zadel moet gaan zitten met de BP aan. Dan weet je meteen of ie niet te lang is, dan kom je nl. tegen het zadel aan met de achterkant
Goeie tip OK dan! Want dit is dus precies het probleem waar ik tegen aanloop met m'n Kieffer PB. Hij is net iets te lang aan de achterkant en komt tegen het zadel aan waardoor die omhoog duwt tegen m'n nek aan. En met lichtrijden heb ik er soms ook last van. Boos!
Ben er ooit een keer plat mee op m'n rug gevallen na een werkelijk schitterende salto en toen zei m'n verstand ik moet nu pijn voelen maar ik voelde helemaal niets Haha! Dat was een best vreemde ervaring.
Ik ben wel aan het rond kijken voor een andere PB die net 10cm of zo korter is zodat ik niet meer achter m'n zadel blijf hangen tijdens het rijden.

Velen korten de BP zelf een stukje in aan de onderkant als ie te lang is. Moet je hem even uit de hoes halen en afsnijden. dat raden ze bij ons ook aan in de ruitersportzaak.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:20

Ja dat kan inderdaad. BEhalve bij die mooie kieffer, want daar zit geen hoes omheen Knipoog. Dat was een van de redenen dat ik die niet heb gekocht.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:30

wilde ik inderdaad ook net zeggen, gewoon aan de onderkant openen en een stuk afsnijden met een stanleymes. Ik moet dat ook nog doen. Op vorige zadel paste het wel perfect, maar met nieuwe zadel issie net te lang.