Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ook hebben 90% van de mensen gen figuur voor zo'n broek die hebben last van het welbekende Muffin effect

Zoolgangster schreef:Ik ga ook voor hoog! Kan ik mijn vetribbeltje mooi verstoppen, en ik heb ook geen kans op een brievenbus als ik me buk...
??? Denk dat die mensen gewoon een maatje groter moeten kopen
Kan er ook maar niet aan wennen eigenlijk
Ik kan er gewoon mee op mijn hurken zitten, en in de verste verte geen ondergoed te zien, zo laag zijn die dingen echt niet, ze zijn een heel stuk hoger dan 'normale' heupbroeken, ze komen tot net onder je navel. Gewone heup (spijker)broeken die ik heb hangen net op mijn heupbotten.
Ten eerste zit het erg irritant, zo'n hoge band, dat irriteert me gewoon, en ten tweede ziet naar mijn mening echt niemand er goed uit in zo'n broek.... 
Zo'n hoge band
maar met rijden ideaal!!
een heup niks voor mij, wel spijkerbroek in heup maar rijbroek nee!

Maryanne schreef:Zelf vind ik hoge het lekkerste zitten.. Heb ik ook niet het idee dat hij telkens afzakt ofzo
Hoewel ik wel snel last heb dat ze dan bij mijn taile te "breed" zitten, waardoor ze iets afzakken..
, maar als ik dan een maatje kleiner neem zijn ze bij mijn been-lengte weer te kort.. ach dan maar iets afzakken of een riem er door heen
*wat ik overigens nooit doe* Yorghos schreef:Echt heupmodel vind ik niks, maar ook die hele hoge banden zijn niks voor mij.
Ik heb ze het liefst gewoon er tussenin.
(Lekker duidelijk antwoord, he)
Dat lage zakt bij mij compleet af
en dat hoge, tja ik ben best klein en dat staat er niet zo bij