wat te doen, vriendin is niet voor rede vat baar!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: wat te doen, vriendin is niet voor rede vat baar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 11:30

[quote="MelvinTabor"]
foutje stef Bloos quote]

Zie je Honey al met 400 kg op dr rug lopen? Knipoog

MelvinTabor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 15:47

Citaat:
Zie je Honey al met 400 kg op dr rug lopen?

neej, dat lijkt me geen goed idee Haha!

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:00

Kijk, als ik het zo lees. Het kind is verwend, trekt en schopt in haar pony en niemand kan er iets aan doen. Als het meisje tussen de 8-12 jaar is zou ik haar een beetje bang maken; zo van wat jij doet is diermishandeling en je weet dat je daarvoor zware straffen kan krijgen hé en dat wil je toch niet. Het is dom, maar het werkt. Of gewoon als het kind rijdt, je gaat de bak binnen, neemt de pony aan de teugels doet het hoofdstel af, doet het halster om. Ze zal wel niet durven rijden zonder hoofdstel. Als het over een oudere gaat; zou ik proberen een serieus gesprek aan te gaan.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:02

Aangezien het niet helpt met het haar te verwittigen moet je nieuwe maatregelen treffen en koel zijn. Jij wilt naar niemand luisteren, mij best.

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 10:20

Tja, dat is denk ik makkelijker gezegd dan gedaan magli.. Ik denk dat de TS daar misschien wel toe in staat is, maar het is haar pony niet, dus heeft ze er weinig over te zeggen...
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar hoe oud is je vriendin? Ben jij de enige die dit vind of zijn er meer mensen die achter jouw staan en er dus ook zo over denken? Dan kan je misschien namens jezelf en die mensen naar haar ouders toe stappen en zeggen dat ze echt niet goed bezig is en zeggen dat als het zo doorgaat het echt nogal dramatisch kan aflopen (beetje overdrijven in bepaalde dingen helpt vast ook wel n beetje Bloos)
Het gaat om een shet zeg je, dus dan lijkt het me dat het meisje nog niet zo oud is (of ze moet vrij klein en licht zijn?) dus kan je haar idd bang maken met verhaaltje van dierenmishandeling etc.
Ik ga het topic in de gaten houden Lachen

MelvinTabor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:03

ze durft zeker wel te rijden zonder hoofdstel, en dus met halster en touw, dit doet ze alleen nie al te vaak, trouwens het gaat hier over een shet die staat op een kinderboerderij en van het meisje zelf is.daaroor is er geen instructreur/ instructrice die er constant op kan letten. Ook is er geen rijbak, wel een soort van, maar dan aan 2 kanten met lint afgezet, zodat ze niet naar binnen kunnen komen en niet de heleei kapot lopen.
Ze is nog niet echt heel oud (11) maar ze is niet gek, dus bangmaken zal niet werken, zeker niet omdat ze nog niet eens zoveel fout doet als het hier lijkt.

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:10

volgens mij was het probleem al verholpen..!!
als jullie allemaal ff alles lezen...

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:14

MelvinTabor schreef:
ze durft zeker wel te rijden zonder hoofdstel, en dus met halster en touw, dit doet ze alleen nie al te vaak, trouwens het gaat hier over een shet die staat op een kinderboerderij en van het meisje zelf is.daaroor is er geen instructreur/ instructrice die er constant op kan letten. Ook is er geen rijbak, wel een soort van, maar dan aan 2 kanten met lint afgezet, zodat ze niet naar binnen kunnen komen en niet de heleei kapot lopen.
Ze is nog niet echt heel oud (11) maar ze is niet gek, dus bangmaken zal niet werken, zeker niet omdat ze nog niet eens zoveel fout doet als het hier lijkt.

Oke, dit is wel heel wat anders dan wat de ts beschrijft... Nagelbijten / Gniffelen

blowdiene schreef:
volgens mij was het probleem al verholpen..!!
als jullie allemaal ff alles lezen...

Sorry...las het net ja..

MelvinTabor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:17

Afbeeldingplaats toch even een foto.
Misschien is dan iets duidelijker dat het probleem wellicht niet zo groot is als het lijkt te zijn. Hier vind ik vrij duidelijk dat ze echt wel om haar shet geeft.

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:19

Ja, maar dat is maar één moment opname...dit zegt niet gelijk dat ze echt veel om dr shet geeft.. misschien wilde haar moeder of wie dan ook gewoon een leuke foto maken Knipoog

MelvinTabor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:23

Citaat:
Oke, dit is wel heel wat anders dan wat de ts beschrijft...

ja klopt, maar ik de ts persoonlijk en al dat voor al minimaal 15 jaar en het meisje waar ze het over heeft ken ik ook al 3 jaar. En ik kan daarom wel zeggen dat het toch een beetje verdreven wordt door de ts.
Citaat:
Ja, maar dat is maar één moment opname...dit zegt niet gelijk dat ze echt veel om dr shet geeft.. misschien wilde haar moeder of wie dan ook gewoon een leuke foto maken

het is inderdaad een momentopname en de foto heb ik zelf gemaakt. maar omdat ik haar ook vrijwel dagelijks bezig zie durf ik toch te beweren dat deze foto toch wel laat zien hoe het zit.

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 12:35

Volgens mij heeft dit topic geen zin meer, het wordt nu toch een getouwtrek om wie er gelijk heeft. Als jullie het niet erg vinden ga ik toch even temmen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 15:19

ach, het is niet zo zeer een kwestie wie er gelijk heeft, maar meer dat TS overdrijft.
Ik ken het ponytje in kwestie ook, de eigenaren ook, en de TS ook...
Mijn pony heeft notabene op dezelfde kinderboerderij (toen nog in aanbouw) gestaan.
Om niet in herhaling te vallen: Ik ga met melvin mee...

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:35

ik denk dat het zo wel genoeg is, omdat het probleem is verholpen en zoals jullie nu bezig zijn kunnen jullie nog wel jaren bezig blijven...

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:52

stef schreef:
ach, het is niet zo zeer een kwestie wie er gelijk heeft, maar meer dat TS overdrijft.
Ik ken het ponytje in kwestie ook, de eigenaren ook, en de TS ook...
Mijn pony heeft notabene op dezelfde kinderboerderij (toen nog in aanbouw) gestaan.
Om niet in herhaling te vallen: Ik ga met melvin mee...

Oke Lachen Kijk, nu zijn het al 2 mensen die weer wat anders zeggen en als ik het zo hoor is het zeer sterk overdreven idd...ik denk ook dat t zo wel genoeg is.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:26

Dit topic leidt nergens meer toe --> slotje.