dan doe ik dus veel meer dan normaal. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dan doe ik dus veel meer dan normaal.
ik ben wel muzikaal (speel piano) maar vind het niet zo leuk als de stal eigenaar me hoort zingen als ik rijd hahaha die zou dan ook wel denken. Enige nadeel, ik mis toch wat eraan. Het lijkt wel alsof ik toch minder goed contact met het paard heb. Je krijgt minder mee van de omgeving (geluiden enzo) dus als m'n paard zou schrikken heb ik dat veel minder snel door omdat ik geluiden om ons heen niet meer hoor. Voor het paard vind ik het verder niet storend. Ik denk dat het juist wel fijner voor een paard is. Ik zit er dan veel beter op, ontspan me meer, en zoals ik in m'n vorige post al zei ik doe veel meer verschillende dingen dus m'n paard wordt er goed los van. 
KirstenG schreef:ik rijd soms met mp3... heel handig zo'n ding, als je niemand heb om je proefjes te oefenen...spreek je gewoon zelf je proef in. Tis wel een kwestie van supergoe time-en.. maar dat is dan ook het enige waar ik hem voor gebruik. En ook inderdaad met 1 oortje..

maar ben ik serieus aan het rijden, zoals met Q of straks met Wis, dan heb ik echt geen behoefte aan muziek

garfieldjuh schreef:Ik rijd nooit met mp3, maar verder sleep ik 'm overal mee heen.
Alleen heb ik dan een iPod..