petrie laarzen (Anky)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Charrie123

Re: petrie laarzen (Anky)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:24

Nickytje schreef:
Charrie123 schreef:
heeft iemand eigelijk ervaring met speciaal op maat gemaakte laarzen? en zo ja hoelang moest je wachten tot je ze kon ophalen en wat was de prijs?

Ik heb de Petrie standaard met dressuurboog op maat laten maken. Ook aan de voet is er maatwerk gedaan omdat ik een hele hoge wreef heb. Ik moest er een week of 6 op wachten en ze kostten 469€

ok! thx, wel duur zeg! hopen dat me vader en moeder het nog wel een leuk verjaardagscadeautje vinden hahaha! Pling

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:26

Nickytje schreef:
Charrie123 schreef:
heeft iemand eigelijk ervaring met speciaal op maat gemaakte laarzen? en zo ja hoelang moest je wachten tot je ze kon ophalen en wat was de prijs?

Ik heb de Petrie standaard met dressuurboog op maat laten maken. Ook aan de voet is er maatwerk gedaan omdat ik een hele hoge wreef heb. Ik moest er een week of 6 op wachten en ze kostten 469€

ok! thx, wel duur zeg! hopen dat me vader en moeder het nog wel een leuk verjaardagscadeautje vinden hahaha! Pling
[/quote]

Haha, ja helaas heb ik ze zelf moeten betalen. Het voet-maatwerk heeft niet iedereen nodig. Ik wel omdat ik echt een achterlijk hoge wreef heb. Lachen Zonder het voet-maatwerk, dus alleen de kuiten, is het 400€. Het zijn goede laarzen dus ik vind het persoonlijk nog meevallen. Als je ze goed 'verzorgd' dan doe je er ook wel jaaaaaren mee. Lachen

Charrie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:30

in ieder geval langer dan 4 jaar! dan heb je het geld er ook wel uit ja!

nog een vraagje: jullie hebben het over je laarzen schoonmaken met kiwi; bedoelen jullie dan de vrucht kiwi of een goedje?
en verder nog tips voor schoonmaken?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 14:31

Charrie123 schreef:
haha check je kat die zich rustig aan het wassen is !

hahahaha had ik nog niet eens gezien Nagelbijten / Gniffelen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:33

een goedje Haha!

heb het doosje net weg gegooit, heb het gewoon bij de supermarkt gehaald, had niet eens door dat dat HET spul was Clown

dat steek je in de fik en dan even laten branden tot het zacht is en dan op je laars staat ook wel op www.anky.nl bij webtips Clown

heb laaste keer maar met handschoenen gedaan.. jee rotspul loop je een week met zwarte handen Clown

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 14:35

Charrie123 schreef:
in ieder geval langer dan 4 jaar! dan heb je het geld er ook wel uit ja!

nog een vraagje: jullie hebben het over je laarzen schoonmaken met kiwi; bedoelen jullie dan de vrucht kiwi of een goedje?
en verder nog tips voor schoonmaken?

Ik dacht eerst dat iedereen een gewone kiwi bedoelde. Keek even in de kast en zag toen dat het een merk schoensmeer is.
Die steek je in de fik (wordt het wat dunner) en dan smeer je het op je laars. Even in laten trekken, en dan met een panty erover heen Haha! gaan ze mooi glimmen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 14:36

Bij mij ging het er vrij snel af, even onder de kraan, afwasmiddel op je handen Clown.
Als het er dan niet af gaat gewoon even een nagelborstel over je hand heen en het is weg Haha!.