Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Miss_Favre schreef:Ja maar ik zei toch ook niet dat ze haar paarden niet goed behandeld,of dat ze ze weg moet doen? Wie ben ik om daarover te oordelen?!
Ik zei alleen iets over de de deken en tandarts,mij hoor je niet denken of zeggen dat ze haar beestjes slecht behandeld. En ik zei er toch achteraan dat ik het absoluut niet aanvallend bedoel,dus wat betreft fel reageren,vind ik niet terrecht.
Miss_Favre schreef:Oke![]()
![]()
Nou ja hoop in ieder geval dat je een goed passende deken vind voor je paardjes!
Armaris schreef:lovebeaut schreef:we wouden ook eerst met hals er bij kopen mara dat kosten al gelijk 16.50 dat vonden we een beetje duur dat nammelijk voor twee paraden
Verkoop dan een paard,als je dat nog niet eens wilt/kunt betalen
lovebeaut schreef:
Als je dan geen dure dekens wilt kopen moet je ook niet klagen dat je schuurplekken krijgt. Het lijkt me wel duidelijk nu dat je deken gewoonweg niet goed ligt, en als je daar wat aan WILT doen je toch je portomonee moet gaan trekken en een betere moet kopen (die toch duurder zijn)
Daarbij goedkoop is bijna altijd duurkoop. Kijk nu maar naar jezelf, de ene was na 1 dag al kapot en de ander veroorzaakt schuurplekken. Lekker goedkoop hoor, de ene moet je nu al vervangen en de ander eigenlijk ook wil je niet ook nog eens een lekkere DA rekening krijgen.
Maar je moet het zelf maar weten, het zijn jou paarden. Men heeft hier op het forum geprobeerd je van advies te dienen, het is aan jou er nu iets mee te doen.
Suusiej schreef:pff houd je mond es man, wijsneus.
Ik vind het ook dom dat iedereen hier die wel een dure deken aanschaft, er gelijk mee gaat zitten pronken. Echt zo'n wedstrijd wie hier het beste heeft!
Zeg gewoon dat die dekens niet goed zitten, klaar.
En dat had dat meisje zelf ook wel kunnen bedenken, want wondjes komen niet vanzelf!