vliegendeken RAMP !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Favre

Re: vliegendeken RAMP !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:15

Ja maar ik zei toch ook niet dat ze haar paarden niet goed behandeld,of dat ze ze weg moet doen? Wie ben ik om daarover te oordelen?!
Ik zei alleen iets over de de deken en tandarts,mij hoor je niet denken of zeggen dat ze haar beestjes slecht behandeld. En ik zei er toch achteraan dat ik het absoluut niet aanvallend bedoel,dus wat betreft fel reageren,vind ik niet terrecht.

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 11:18

ik weet wel hoe je de deken om doet enzo maar ik vindt het wel een beteje dom dat 'sommige' mensen zeggen verkoop je paard maar... ik ga niet zomaar me paard verkopen elk jaar komt de dierenarts en tandarts langs en elk jaar krijgen we weer te horen dat ze er goed uti zien en dat we ze goed verzorgen dus ..
en ik ga ook niet me paardverkopen omdat de deken geen goed
merk is ofzo...

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 11:20

Miss_Favre schreef:
Ja maar ik zei toch ook niet dat ze haar paarden niet goed behandeld,of dat ze ze weg moet doen? Wie ben ik om daarover te oordelen?!
Ik zei alleen iets over de de deken en tandarts,mij hoor je niet denken of zeggen dat ze haar beestjes slecht behandeld. En ik zei er toch achteraan dat ik het absoluut niet aanvallend bedoel,dus wat betreft fel reageren,vind ik niet terrecht.

maar andere well Knipoog

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:20

sorry dat het zo overkomt zo bedoel ik het niet.

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:21

Oke Haha! Knipoog

Nou ja hoop in ieder geval dat je een goed passende deken vind voor je paardjes!

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:23

Het is lastig want als ik deze fotos had gezien en gehoord dat ze allemaal wonden hadden, had ik waarschijnlijk hetzelfde gezegt. Nu ken ik de meiden en weet ik hoe ze met de paarden omgaan enzo. Ze moeten idd nog wat leren met betrekking tot dekens.. maar voorheen had ik ook geen verstand van de maten. maar ze hadden wel kunnen zien of ze te strak zaten of niet en dan eraf halen.

wat het lastige is van internet is dat iedereen het goed bedoeld maar dat het vaak heel anders geinterpreteerd wordt.

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 15:03

inderdaad ze hebben ze ook maar 2 dagen aan gehad en beauty 1

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 15:04

Miss_Favre schreef:
Oke Haha! Knipoog

Nou ja hoop in ieder geval dat je een goed passende deken vind voor je paardjes!

dank je !!! Haha!

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:30

Armaris schreef:
lovebeaut schreef:
we wouden ook eerst met hals er bij kopen mara dat kosten al gelijk 16.50 dat vonden we een beetje duur dat nammelijk voor twee paraden Koe

Verkoop dan een paard,als je dat nog niet eens wilt/kunt betalen Misselijk

pff houd je mond es man, wijsneus.
Ik vind het ook dom dat iedereen hier die wel een dure deken aanschaft, er gelijk mee gaat zitten pronken. Echt zo'n wedstrijd wie hier het beste heeft!
Zeg gewoon dat die dekens niet goed zitten, klaar.
En dat had dat meisje zelf ook wel kunnen bedenken, want wondjes komen niet vanzelf!

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 15:37

inderaad klopt maar we kunnen de deken ook nog losser doen ! dus dat helpt ook wel ... maar als je een dure deken koopt heb je net zoveel kans dat dat kapot gaat als een goedkopen

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:07

lovebeaut schreef:

Als je dan geen dure dekens wilt kopen moet je ook niet klagen dat je schuurplekken krijgt. Het lijkt me wel duidelijk nu dat je deken gewoonweg niet goed ligt, en als je daar wat aan WILT doen je toch je portomonee moet gaan trekken en een betere moet kopen (die toch duurder zijn)

Daarbij goedkoop is bijna altijd duurkoop. Kijk nu maar naar jezelf, de ene was na 1 dag al kapot en de ander veroorzaakt schuurplekken. Lekker goedkoop hoor, de ene moet je nu al vervangen en de ander eigenlijk ook wil je niet ook nog eens een lekkere DA rekening krijgen.
Maar je moet het zelf maar weten, het zijn jou paarden. Men heeft hier op het forum geprobeerd je van advies te dienen, het is aan jou er nu iets mee te doen.

Wat heeft de kwaliteit met de prijs te maken......niet iedereen heeft het geld om zo'n dure te kopen. Ik heb ook een wat goedkopere en die zit prima, kwaliteit is ook goed. Paard heeft geen last van schuurplekken.

Ik denk zelf dat de deken iets te krap is. De ruglengte zou wel goed zijn maar bij de buik vind ik hem niet goed zitten.

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 18:30

daarom gaan we ook even kijk dat die wat losser kan aan de voorkant irene85 raden mij dat ook aan !

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 18:31

we hebben wel het geld er voor ! maar wij hoeven niet die dure dekens wandt inderdaad ook goedkopen zijn wle goed !.

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:40

Dat je je paarden moet verkopen vind ik een uitspraak die niet terecht is. Al zit je 50 jaar in het vak, je leert altijd nog bij. Niet alles gaat van de eerste keer perfect. Wat ik wel raar vind, is dat je aangeeft dat je zelf ook zag dat de dekens te krap waren en je hebt ze toch laten opliggen. Dan vraag je wel om schuurplekken. In ieder geval hoop ik dat je probleempje snel opgelost raakt en dat je paardjes vliegvrij kunnen genieten.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:25

Suusiej schreef:
pff houd je mond es man, wijsneus.
Ik vind het ook dom dat iedereen hier die wel een dure deken aanschaft, er gelijk mee gaat zitten pronken. Echt zo'n wedstrijd wie hier het beste heeft!
Zeg gewoon dat die dekens niet goed zitten, klaar.
En dat had dat meisje zelf ook wel kunnen bedenken, want wondjes komen niet vanzelf!

Waarom open ze dan een topic?
Ik vind het 1 grote ******** .
Ze kan toch prijzen vergelijken en zien dat deze spotgoedkoop is.

Bovendien,je quote mij terwijl er nog anderen dezelfde tip geven.Ken je me? Lachen

GuusHinnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 16:35

Ik heb de dekens op de foto ook hoor, en bij mijn paarden zitten ze heel goed,
geen wondjes, en helemaal vlieg vrij, heb wel de hals erbij gekocht.