Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:Lame schreef:Maar de ruimte om vetjes te sparen is een stukkie groter geworden.. aan jouzelf om die ruimte vol te maken of niet![]()
Oeh, verantwoord leven is niet mijn sterkste punt
Ben ook stevig bijgekomen weet ik sinds vanmorgen bij de HA...
Nou ja, we zullen wel zien. Het enige wat ik zeker weet is dat ik toch asap weer te paard zit, baarmoeder of nietIk mis het veel te erg!

justahorse schreef:Mijn zus heeft doorgereden tot 8 maanden en alles is goed gekoemen met de kleine. En ze is nu al 2,5 jaar oud en ook al besmet met het paardenvirus.
Ik zit al ontzettend na te denken over een leuke shet of A-pony en dan tzt een leuke dressuurpony! Dat lijkt me zo leuk
Ik word zo'n irritante dressuurmoeder denk ik
)
Suzanne F. schreef:Wat verloren dressuurcarriere??![]()
Ik ga gewoon vrolijk verder dressuren en over een paar jaar gaan we met zn 2-en op concours!
Brendie en een shetje op de trailer... ja wordt helemaal leuk!![]()
Later samen in de Pas de deux... *droomt verder*
Dus als ik het kind nu op tijd ga drillen en een leuke dressuurpony zoek moet dat helemaal goed gaan!

Suzanne F. schreef:Hahaha eerst maar kijken of ze paardjes wel leuk vinden..![]()
Hmm ik hoop op een meisje maar ja, een jochie kan ook rijden he?
, maar anders is de kans groot dat het een spring- of eventingpony wordt... Ach, is ook leuk! liss schreef:ik heb een jongen van 9 jaar die liever de stallen uitmest (...)!
Citaat:Dat kan natuurlijk ook nooit kwaad!
Urielle schreef:Hmmm, moet dus gelijk na de geboorte me in het springwereldje gaan manoeuvreren als blijkt dat het een jongetje is
Maar als je 23 sept bent uitgerekend, weet je nu dan nog niet of het een jongetje of meisje wordt? Of wilde je het niet weten?
Vanmorgen weer naar de gyn geweest voor een echo en ik ben stiknieuwsgierig natuurlijk maar ik heb me in kunnen houden.
! Astrid hier, van Odessa, tevens je ex-collega! Ik heb tot en met de 32e week gereden, alleen met wedstrijden ben ik gestopt toen ik mijn rijjasje niet meer dichtkreeg
. Wat betreft rijbroeken: Anky-broeken zonder leren kont, rekken goed mee! En op het laatst liet ik mijn broek open
, met een lange trui erover heen! Twee dagen nadat ik was gestopt met rijden en mijn instructrice Odessa zou overnemen, ging Odessa overkoot, en moest ze drie maanden aan de hand stappen. Een maand na de bevalling zat ik er weer op, toen mocht Odessa ook voor het eerst weer 4 minuten draven ofzo, je kent het wel. Hoe snel je na de bevalling kunt rijden, zal per persoon verschillend zijn. Ik had geen complicaties. En veel profijt gehad bij de bevalling van de sterke bekkenbodemspieren! Mijn dochter Roos wordt overmorgen alweer 1 jaar. Voor haar zijn paarden zo normaal, dat ze er niet anders naar kijkt dan naar mensen
. Ze heeft er al op gezeten (niet op Dessa hoor)! Ze zat helemaal te glunderen! Veel succes met je zwangerschap en met Jorden! Wanneer ben je uitgerekend? Enne .... wat die wedstrijden betreft .... kunnen we over een paar jaar naar bixie-wedstrijden toe, met de shetlanders, haha!
Suzanne F. schreef:Oh nou ik kan niet wachten tot de 20 weken echo....
Wil het zo graag weten...
Coby10 schreef:Suzanne F. schreef:Oh nou ik kan niet wachten tot de 20 weken echo....
Wil het zo graag weten...
Ik ook. 13 september weet ik het!