dé bh

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BarbaLala

Berichten: 9625
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:48

haha idd!

_Loes_
Berichten: 139
Geregistreerd: 15-09-05
Woonplaats: Wilp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:05

Falona schreef:
Ik merk dat heel veel met een gewone BH gaan paardrijden.
Dames investeer gewoon eens een keer in een goede stevige sportbh en ervaar het verschil!

Nu merk je er misschien niet zoveel van, maar als die lellen straks gaan hangen omdat ze niet voldoende steun hebben gehad dan zou je willen dat je daar eerder aan had gedacht.


Een goede bh kan dit volgens mij niet voorkomen. Tegen een vriendin van mij zei de verkoopster (van een echte lingeriezaak) zelfs dat ze de sportbh na het sporten uit moest doen en normaal niet moest dragen. Je borstspieren werden daar juist slapper van. Ik kan me bij dit laatste wel iets voorstellen....
Maar of het waar is......
Ik ben benieuwd wat jullie denken...

Verder kan ik on topic niet reageren want ik kom niet aan een C.

BarbaLala

Berichten: 9625
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:14

in je borsten zitten geen spieren Clown
alleen langs je oksel loopt een spier.
mijn moder heeft cup E geloof ik, en die draagt alleen maar sport bh-s bijna omdat die veel meer steun bieden dan gewonen beugelbh's.
het kan het idd nioet voorkomen, maar doordat het zo heen en weer beweegt wordt het weefsel wel slapper en daardoor kan het wel eerder gaan hangen.

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 14:19

Ik heb ook een ShockAbsorber impact lvl 4. Maat 80D ... Ik heb er nu 3 van, en ben er echt heel tevreden over! Ik heb ze ook vaak aan als ik niet ga paardrijden.

beantsje

Berichten: 9297
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:17

Seraja schreef:
Falona schreef:
Ik merk dat heel veel met een gewone BH gaan paardrijden.
Dames investeer gewoon eens een keer in een goede stevige sportbh en ervaar het verschil!

Nu merk je er misschien niet zoveel van, maar als die lellen straks gaan hangen omdat ze niet voldoende steun hebben gehad dan zou je willen dat je daar eerder aan had gedacht.


Een goede bh kan dit volgens mij niet voorkomen. Tegen een vriendin van mij zei de verkoopster (van een echte lingeriezaak) zelfs dat ze de sportbh na het sporten uit moest doen en normaal niet moest dragen. Je borstspieren werden daar juist slapper van. Ik kan me bij dit laatste wel iets voorstellen....
Maar of het waar is......
Ik ben benieuwd wat jullie denken...


Verder kan ik on topic niet reageren want ik kom niet aan een C.


Dat is dus gelul. Borsten hebben hun stevigheid niet van de borstspieren, die liggen onder de huid. borsten danken hun stevigheid aan bindweefsel. Dat kan je niet trainen. Als het uitrekt, gaan je borsten hangen. Ga maar na, anders waren hangende borsten wel te verhelpen met borstspieroefeningen!
Het uitrekken komt idd door overbelasting: geen (goede) bh dragen, gewichtstoename enz.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:45

Borstvoeding geven Knipoog afvallen na gewichtstoename...
tsja, weet ik alles van (gooit ze weer over haar schouder), kan handig zijn.....

floor01

Berichten: 3301
Geregistreerd: 22-09-05

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 00:36

een shockabsorber van 40 euro!

Dorus

Berichten: 13275
Geregistreerd: 06-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 15:38

Seraja schreef:
Een goede bh kan dit volgens mij niet voorkomen. Tegen een vriendin van mij zei de verkoopster (van een echte lingeriezaak) zelfs dat ze de sportbh na het sporten uit moest doen en normaal niet moest dragen. Je borstspieren werden daar juist slapper van. Ik kan me bij dit laatste wel iets voorstellen....
Maar of het waar is......
Ik ben benieuwd wat jullie denken...

Verder kan ik on topic niet reageren want ik kom niet aan een C.

Ik heb het niet over na het sporten maar over tijdens het sporten. Iedere keer die klap op je borsten maakt dat al het weefsel uitrekt en je hangborsten krijgt. Door een goede stevige sportbh te dragen tijdens het rijden wordt die klap vermindert waardoor ze minder snel gaan hangen èn het rijd voor jezelf ook veel prettiger omdat je borsten niet de hele tijd alle kanten op zwiepen.

Maar ik ga er niet vanuit dat jij je hierin kan verplaatsen omdat jij gezien je kleine cupmaat hier gewoon helemaal geen last van hebt.

beantsje

Berichten: 9297
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: Drenthe

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 19:13

Ik kan niet eens rijden met een gewone bh, da's gewoon te pijnlijk. Terwijl mijn gewone bh's op zich allemaal van hele goede kwaliteit zijn.

Jokonootje

Berichten: 4866
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 19:23

voor de dames met een grote maat...
Vraag eens of de dames die in de zaak werken bij de andere merken in de boeken willen kijken...
Ik heb bij mijn baas in de boeken zitten kijken en heb echt goede sportbh's gevonden die niet mega duur zijn en vaak zelfs tot een maatje G gaan...
En ik vind ze erg lekker zitten ze geven gewoon goed steun en ik kan met gemak met mijn (grote D-cup) een half uur door zitten bij wijze van spreken... terwijl ik dat met een goedkope sport bh niet kan want dan verga ik van de pijn...

yyy
Berichten: 1450
Geregistreerd: 26-03-06

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 19:36

ojee ojee ojee ben 15 kilo aangekomen sinds mijn hernia en het is wel de bedoeling dat dat er ook weer af gaat!!maar flubberendeborsten wil ik niet hoor haha.

iemand dan toch tips? voor als ik straks afval en dan niet met mn borsten op mn knieën loop?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:03

@Jen33: die 15 kilo is toch niet in je borsten gaan zitten Knipoog

Geleidelijk aan afvallen, goede ondersteunende bh, toch kijken of je wat borstspieroefeningen kunt doen (alhoewel dat niet voor je borsten zelf helpt)

_Loes_
Berichten: 139
Geregistreerd: 15-09-05
Woonplaats: Wilp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:31

Falona schreef:
Seraja schreef:
Een goede bh kan dit volgens mij niet voorkomen. Tegen een vriendin van mij zei de verkoopster (van een echte lingeriezaak) zelfs dat ze de sportbh na het sporten uit moest doen en normaal niet moest dragen. Je borstspieren werden daar juist slapper van. Ik kan me bij dit laatste wel iets voorstellen....
Maar of het waar is......
Ik ben benieuwd wat jullie denken...

Verder kan ik on topic niet reageren want ik kom niet aan een C.

Ik heb het niet over na het sporten maar over tijdens het sporten. Iedere keer die klap op je borsten maakt dat al het weefsel uitrekt en je hangborsten krijgt. Door een goede stevige sportbh te dragen tijdens het rijden wordt die klap vermindert waardoor ze minder snel gaan hangen èn het rijd voor jezelf ook veel prettiger omdat je borsten niet de hele tijd alle kanten op zwiepen.

Maar ik ga er niet vanuit dat jij je hierin kan verplaatsen omdat jij gezien je kleine cupmaat hier gewoon helemaal geen last van hebt.


Ik heb maar gehoord in een winkel dus die vrouw zal dat dan wel uit haar duim gezogen hebben. Ik snap inmiddels dat een bh dus alleen maar positief werkt. Weer wat geleerd.
En ik kan me daar best in verplaatsen hoor. Kijk je snapt het natuurlijk het beste als je het zelf ervaren hebt, maar ik kan me helemaal voorstellen dat het niet prettig is.

yyy
Berichten: 1450
Geregistreerd: 26-03-06

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 08:45

Riëtte schreef:
@Jen33: die 15 kilo is toch niet in je borsten gaan zitten Knipoog

Geleidelijk aan afvallen, goede ondersteunende bh, toch kijken of je wat borstspieroefeningen kunt doen (alhoewel dat niet voor je borsten zelf helpt)


haha niet al die 15 kilo nee, maar wel wat zodat ik weer een cup groter kreeg. ik was tevreden met mijn B en nou is het een C. en ik denk dat het straks wel weer naar een B gaat. ik ga dus maar eens langs de winkel!

het is altijd wel lastig hoor een fijne bh kopen! zoals vorig zomer allemaal bh's zonder randje eronder, dan deed je je armen in de lucht. en dan moet je eerst je bh weer goed doen. rot dingen! haha

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:58

Ik laat me altijd voorlichten bij iemand van een lingerieparty die sinds kort in belgie ook een zaak heeft waar ze alles verkoopt. Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet echt een goeie bh heb gevonden voor het rijden, heb maat 75C, maar die zijn net te klein, dus welke cupmaat ik nou precies heb geen idee.

50plusser

Berichten: 253
Geregistreerd: 13-06-04

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:49

dames ik vind ook dat een bh lekker moet zitten en goede steun moet geven. maar wat ik OOK heel belangrijk vind is dat ik geen atraktie voor toeschouwers wil wezen met wiebelende en deinende borsten [ E MAAT ]. dus ik ga voor een shock en schok vrije bh die ik mij door een deskundige aanlaat meten.

Nathalie84

Berichten: 4553
Geregistreerd: 13-09-04
Woonplaats: Grathem, midden limburg

Re: dé bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:20

Ik heb begrepen van de verkoopster dat sportBH gewoon wat straks zitten en dit gewoon niet goed is voor je lichaam. Ik wissel gewoon als ik thuis kom, gewone BH uit sport aan.

Ik heb 70E en MOET echt een sportBH aan anders is het gewoon niet te doen. Triumpf, was maar 25 euro Haha! en ging ook tot G EN had 70 E Haha! Haha!