De nieuwe rijbroek trend?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De nieuwe rijbroek trend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:23

Die "trend" bestaat al heel lang hoor.
Ik doe het zelf ook, omdat ik een hekel heb aan zo'n strakke band over m'n buik.

Rinde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:29

dierfysio schreef:
ik weet niet hoor, maar krijg je dan niet een enorm bouwvakkers-decollete?
lijkt me geen charmant gezicht.
ik heb zelf alleen broeken met hoge band, dus kan er verder niet over meepraten.

te mooi !

ik draag mijn broeken ook gewoon normaal.... heupbroeken ben ik gewend, maar paardrijden is paardrijden, geen modeshow.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:33

Dit deed ik alleen toen ik net mijn navelpiercing had laten zetten.
En nou heb ik alleen rijbroeken met zo'n hoge band, dus echt tot je navel of eroverheen. Ben zelf ook heupbroeken gewend, maar met rijden is dit kei fijn, steviger bij je rug (Aangezien ik nou niet echt een goede rug heb. )

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 17:22

Megantjuh schreef:
Hee..

Laatst was ik weer eens op me ouwe manege, en wat viel me op.. Tegenwoordig schijnt het in te zijn de bovenste rand van je rijbroek om te vouwen, zodat je tegen het elastiek aan zit te kijken. Dit is dan hip want dan heb je een heuprijbroek

Wie kent dit? Rijden jullie ook zo? Eventueel.. Foto ter uitleg

PS. Ik dacht dat in de modewereld de heupbroeken al weer uit waren

das bij sommigen hier al lang de mode .
Tja, het is apart

Ik doe het zelf niet omdat ik het lelijk vind en ik heb rijbroeken die zoals een gewone broek zitten.

dierfysio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:31

Karanto schreef:
dierfysio schreef:
ik weet niet hoor, maar krijg je dan niet een enorm bouwvakkers-decollete?
lijkt me geen charmant gezicht.
ik heb zelf alleen broeken met hoge band, dus kan er verder niet over meepraten.

te mooi !

ik draag mijn broeken ook gewoon normaal.... heupbroeken ben ik gewend, maar paardrijden is paardrijden, geen modeshow.

helemaal mee eens! heb me echt ziek gelachen over een verhaal van iemand die naveltruitjes droeg op/bij de paarden! hoe verzin je het!
mijn paard zal het worst wezen wat ik aan heb... (maar ik ben geen tienermeisje meer, misschien dat dat scheelt!)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:19

Doe het zelf ook regelmatig. Omdat ik ook gewoon heupspijkerbroeken draag, en mijn elastiek tot aan mijn navel komt. Ziet er wel wat vaag uit hoor. Vooral als je zo'n V-schnit achter hebt (heb ik niet).