AlexandraM schreef:op tja ieder moet het zelf weten alleen niet super verstandig het dier kan springen of er gebeurt wat en dan zit jij met je sigaret maar goed ik zou dus niet op het paard roken maar als je dat toch doet nja zolang het niet mijn paard is is het hun zaak toch. en bij je paard..tja int bos op de straat enc vind ik geen enkel probleem maar niet bij de stallen en zo! ga dan buiten staan of naar de kantine veel ste gevaarlijk dat er toch eens wat gebeurt hoe voorzichtig je ook bent.
Leestekens zijn er niet voor niets
) daar roken ze ook in de manege
Tijdens longeren rook ik ook, als ik aan het rijden ben ook. Wel alleen als ik er net op stap tijdens het met lang teugeltje losstappen of tijdens het uitstappen. Meestal tijdens het losstappen, zijn de spiertjes al iets opgewarmd en begin ik zeker niet te vroeg.
Probeer altijd wel de rook uit de neus te houden, en zeker die rechtstreeks van de sigaret af komt, maar we hebben een stel verslaafde mafkezen op stal denk ik.

En tijdens het longeren ook. Ow en tijdens het buitenrijden, das het állerlekkerst! 
, maar als ik echt druk bezig ben, denk ik er (gelukkig) niet eens aan