Pluisjes bij eurostar rijbroeken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 07:01

Fredt schreef:
Mijn Eurostar broek heeft op een pijp halverwege mijn bovenbeen pluisjes. Dit komt door het vorige zadel, het zadelrokje..
Je kan dit makkelijk weg halen met een anti-pluis apparaatje !

Ik heb mijn broek van de week "geschoren", ben benieuwd hoe snel ze weer terug zijn. Is jouw broek dunner geworden na een behandeling met zo een anti-pluis apparaatje??

Phrono

Re: Pluisjes bij eurostar rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:01

Ik heb het ook, op mijn bovenbeen, komt waarschijnlijk door de zweep die ik aan die kant vasthoud.
Ik heb nu een eurostar finale besteld, ik hoop dat die niet pluist. (Als ik um ooooit nog binnenkrijg... )

Fredt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:02

mrblueeye schreef:
Fredt schreef:
Mijn Eurostar broek heeft op een pijp halverwege mijn bovenbeen pluisjes. Dit komt door het vorige zadel, het zadelrokje..
Je kan dit makkelijk weg halen met een anti-pluis apparaatje !

Ik heb mijn broek van de week "geschoren", ben benieuwd hoe snel ze weer terug zijn. Is jouw broek dunner geworden na een behandeling met zo een anti-pluis apparaatje??

Nee, niet dat ik het idee heb.

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:06

Ik ben voortaan wat voorzichtiger met het verwijderen van de pluisjes. Na het eraf plukken van 1 van de pluisjes is er een haal achteraan gekomen echt lelijk

mynique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 11:38

gucci_girl schreef:
Ik ben voortaan wat voorzichtiger met het verwijderen van de pluisjes. Na het eraf plukken van 1 van de pluisjes is er een haal achteraan gekomen echt lelijk

Ja ik bleef eerst ook hangen met het scheermesje.....
Misschien helpt wat scheerschuim ???
Ik heb de broek over mijn strijkplank gelegd en zo kon ik hem goed strak houden en bleef ik nergens aan hangen.

AL_A

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:02

mrblueeye schreef:
anne_lieke schreef:
Ik heb het ook.. Maar ik vind het nou niet bepaald lelijk ofzo..

Maar wel zonde, niet?

Nee.. Wanneer let je nou op die pluisjes ?

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:04

Ik heb alleen maar Eurostar broeken en ik heb er nog nooit last van gehad. Ik heb eigenlijk altijd de Eurostar Sprint, dat is de goedkoopste (€ 61,94 bij Divoza) maar ik vind ze geweldig zitten!! Ik heb ook nog een Eurostar Corsica, die pluist ook niet. En ik doe echt járen met mijn broeken. Mijn oudste Eurostar heb ik meer dan 10 jaar mee gereden, tot de kont volkomen versleten was. De oudste die ik nu heb is een jaar of 6 en die ziet er ook nog prima uit, zonder pluisjes. Ik zat er aan te denken, om eens wat andere Eurostar broeken te proberen, iets moderner. Maar zo te horen, hou ik het maar gewoon bij de Sprint

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:16

Is een bekend probleem van Eurostarbroeken, gaven ze in de winkel ook toe. Het zijn de broeken gemaakt van de '450' stof die er last van hebben.

mynique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 12:33

Misser schreef:
Is een bekend probleem van Eurostarbroeken, gaven ze in de winkel ook toe. Het zijn de broeken gemaakt van de '450' stof die er last van hebben.

ja dat is zo.
Als ik andere mensen hoor over broeken zoals het type sprint,d ie hebben er geen last van. Zal toch aan de stof liggen, maar het zijn zulke mooie broeken vind ik.

Het valt mij overigens alleen op als ik hem aantrek, dan denk ik weer....wat zonde, maar ja daarna let ik er eigenlijk niet meer op.
al vind ik het wel zonde.
Want na een paar weken lijkt mijn broek al een een paar maanden oud en dat vind ik zonde.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:19

MISTRAL94 schreef:
GuessWhat schreef:
Ik heb meerdere eurostar rijbroeken en heb hier nooit last van gehad. Laatst heb ik echter een nieuwe gekocht bij Divoza en deze heeft het wel, al naar een paar maanden. Ik heb hun nu om een reactie gevraagd, ben benieuwd! Is toch zonde van het geld...

Dat heb ik ook gedaan, de reactie die ik van Divoza kreeg was dat het door mijn laarzen kwam Dan nog mag het niet gebeuren!

bij mij was het op mijn boven benen. ik heb het trouwens ook bij horka. en daar werd over gezegt dat het door de zweep kwam!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-06 09:35

OojannekeoO : Wat voor stof was je rijbroek van Horka??

NessaX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 23:51

jah die hebben echt fel pluisjes.
ik heb dat veel op de zitvlak en idd de knieen.

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 07:33

heyhey,

ik heb 6 broeken van eurostar en nergens pluizen!
o ja bij 1 omdat mijn paard goed kan steigeren klem ik met me knieen en daar door schuur ik soms en gaan ze pluizen.

ik heb dan zoiets van, naja jammer dan.
maar als je het zelf betaal oke het is veel geld.
bij mij betalen me ouders alles vandaar.

groetjes diana

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 08:16

Ja ik heb er ook last van gehad.......
Vooral in de knieholtes en bij de steekzakken. Jammer, er zijn meer die dezelfde broek als mij hadden en die hadden ook het zelfde probleem

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 10:18

Ik had mijn broek van de week "geschoren", maar helaas zitten de pluisjes er nu alweer op...... Op mijn bovenbeen en ik rij niet eens met zweep......

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 10:23

Ik heb de ook met al mijn eurostar datzelfde probleem ook voornamelijk in mijn knieholtes en bij de zakken
Misschien moeten we gezamelijk de fabriek bestormen..

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 11:58

Ja in mijn knieholtes zaten ze ook, maar ik denk dat dat door de laarzen komt.
En de fabriek bestormen.....tja dacht ik in eerste instantie ook aan. Maar of dat wat oplevert.....

Orabella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:15

Ik heb dus ook zo'n eurostar broek, jaar geleden gehad voor m'n verjaardag. M'n moeder kreeg toen een hartaanval toen ze de prijs hoorde . En na een maand al pluisjes, echt zo zonde want de broek zit heerlijk.

Ik denk zelf dat het idd aan de stof ligt, want ik had ooit nog een andere van eurostar, zo'n strake met die lijntjes iig, die had daar pas na jaren last van, pure slijtage denk ik.

Dus wie kent een ander merk die lekker zittende broeken zonder pluisjes verkoopt ? (en enigzins te betalen voor student )

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:18

Ik heb deze ook gehad bij mijn eurostar broek. Ben er mee terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe gekregen, deze broek heeft het niet.. I heb 3 broeken van eurostar en alle 3 doen ze het niet... ik zou zeggen.. Terug brengen.. Foutje in de stof.

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 18:37

wjerdo schreef:
Ik heb deze ook gehad bij mijn eurostar broek. Ben er mee terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe gekregen, deze broek heeft het niet.. I heb 3 broeken van eurostar en alle 3 doen ze het niet... ik zou zeggen.. Terug brengen.. Foutje in de stof.

Welk model heb je nu dan???

mynique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 18:38

VeertjeV schreef:
Ik heb dus ook zo'n eurostar broek, jaar geleden gehad voor m'n verjaardag. M'n moeder kreeg toen een hartaanval toen ze de prijs hoorde . En na een maand al pluisjes, echt zo zonde want de broek zit heerlijk.

Ik denk zelf dat het idd aan de stof ligt, want ik had ooit nog een andere van eurostar, zo'n strake met die lijntjes iig, die had daar pas na jaren last van, pure slijtage denk ik.

Dus wie kent een ander merk die lekker zittende broeken zonder pluisjes verkoopt ? (en enigzins te betalen voor student )

Ja dat zou ik ook wel willen weten, ookal ben ik geen student

GuessWhat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:35

Rl_PrincEsS schreef:
Ik heb de ook met al mijn eurostar datzelfde probleem ook voornamelijk in mijn knieholtes en bij de zakken

Misschien wel een idee om zoiets eens voor te leggen aan een consumentenprogramma zoals Kassa ofzo...? Zo te horen hebben best veel mensen last van het "pluisjesprobleem".

GuessWhat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:35

Rl_PrincEsS schreef:

Misschien wel een idee om zoiets eens voor te leggen aan een consumentenprogramma zoals Kassa ofzo...? Zo te horen hebben best veel mensen last van het "pluisjesprobleem".

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:26

Ik denk dat er weinig gedaan zal worden aan het pluisjesprobleem. Eurostar kan moeilijk al het geld teruggeven van de broeken! Oke het zou wel fijn zijn Maar ik denk dat we gewoon pech hebben.. Stel dat ze wel iets doen dan hoor ik het graag

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:26

Ik heb dat gehad bij een Pikeur broek. Die heb ik terug laten sturen naar de fabriek en ik mocht een nieuwe uitzoeken. Het lag aan het materiaal stof.