Justarman schreef:misssixty schreef:Ik ken dit probleem ook wel!
Vooral met dressuur, met springen maakt het me niet zoveel uit.. maar dan heb ik me zo ingespannen en er zo hard voor geoefend en dan laat je paard je zitten... Na de proef word ik dan zo chagarijnig!!! En ik weet het, het is niet goed! Het is gelukkig niet zo erg dat ik m'n hele paard intimmer, dat niet!
Ik word wel chag op mn ouders en zeg ook wel eens dat k dan een ander paard wil.. tjah dat vloep je er dan zomaar uit!
Niet dat ik een ander paard wil maar ik ben dan zooooo terleurgesteld! Mn ouders weten het nu wel die laten me mooi ff 5 min met rust en daarna gaat het wel weer!
Dan is mn paard ook weer een lieverd en heeft tie het best wel goed gedaan...
Maar ik kan me voorstellen dat mensen aan de kant zich hier behoorlijk aan kunnen ergeren!
Ik heb mijn pony weleens heel erg uitgescholden waar mensen bij waren op het inrijterrein omdat die knol het altijd en ever vertikte om in 1x een parcours te springen.. en dan schold ik ook mijn ouders,groom,jury,pony iedereen voor van alles en nog wat uit.. 10 min later is alles en iedereen weer lief leuk en aardigdat wekrt nu eenmaal zo.. ik heb hem nooit echt in elkaar geslagen na die tijd, wel in het parcours.. maar dan leert hij er tenminste van...
Ik kan me niet voorstellen dat jij nog serieus wordt genomen als het om je "humeur" gaat....

dat wekrt nu eenmaal zo.. ik heb hem nooit echt in elkaar geslagen na die tijd, wel in het parcours.. maar dan leert hij er tenminste van...
Ik ben er als ruiter verantwoordelijk voor dat mijn spullen goed zitten, als je dat niet controleert en er zit iets niet goed dan is dat je eigen stomme schuld...
of waar ik ook zo'n hekel aan heb , kind zit op een stoeltje naast de trailer, wordt aangekleed, haar paard word opgezadeld, aan de hand door pappie of mammie ingestapt, dan kind erop, proef, klaar, eraf, pappie of mammie stapt paard weer aan de hand uit, kind gaat ondertussen in de kantine of bij hun vriendinnetjes zitten wachten tot pappie of mammie klaar is met afzadelen 
)