Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Net als idd Almelo en PD
als het neit gaat lukken hoor ik het wel.
Trots vermeld ik:
Heb er zin in!!
Kijken of ik nu wel die kür van Oot binnen kan halen, zat er vorig jaar net naast
. Maar heb wel super gereden.. Alles was goed zelfs de bodem!!
Lynne81 schreef:Ik ben zeker weer van de partij!!
Met mijn Uranium in het M1 of M2 en misschien met Salo in het Z2 en de KÜR natuurlijk!! Maar dat ligt eraan of ik niet te snel ga in het ZZ-licht..Heb er zin in!!
![]()
Kijken of ik nu wel die kür van Oot binnen kan halen, zat er vorig jaar net naast
Michelle77 schreef:Lynne81 schreef:Ik ben zeker weer van de partij!!
Met mijn Uranium in het M1 of M2 en misschien met Salo in het Z2 en de KÜR natuurlijk!! Maar dat ligt eraan of ik niet te snel ga in het ZZ-licht..Heb er zin in!!
![]()
Heb je zien rijden, zag er goed uit. Ik heb zelfs nog zakjes geleend van je, ik was die van mij vergeten en zonder kom ik echt mn laarzen niet in haha!
Lynne81 schreef:Ik ben zeker weer van de partij!!
![]()
[/quote]
Maar ik ben ook bang dat ik niet mee kan doen. Maar dat is wel positief omdat Salo het goed doet.
Maar oke volgend jaar een kür met Uranium..
en jij ook natuurlijk!!