Wie gaat er 26 augustus naar het RMO Dressuurfestijn?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:41

Nav wat PBs over dit topic, staat hieronder mijn reactie.

Eigenlijk is WD niet bedoeld om inschrijvingen voor wedstrijden te verzamelen en in zijn algemeenheid ben ik ook niet zo blij met al die enorm vroege topics over wedstrijden die pas veel later plaats vinden. Dat geldt ook voor Almelo en de Achterhoekse paardendagen. Bovendien hebben de berichten op pagina 3 erg weinig te maken met herinneringen ophalen. Ik zal het topic weer openen, zodra er opnieuw een slowchat ontstaat, gaat het permanent op slot.

Dus jullie hebben het in eigen hand.

Attitude

Re: Wie gaat er 26 augustus naar het RMO Dressuurfestijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 12:50

We moeten het over vroegah hebben.
Dus bij deze, vond het een super concours, met een fijne bodem, alles netjes geregeld, duidelijkheid, leuke geldpijzen.
Jammer dat ze de kur gaan afschaffen??!!
Hoop alleen dat het niet zo super warm wordt als verleden jaar op zondag, viel bijna flauw toen ik eraf kwam.
Mn paard vond het ook wel leuk geloof ik vorig jaar!!!

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:52

Ik ben als organisator van het RMO Dressuurfestijn het eigenlijk eens met de mening van Lielle.

Het was ook niet mijn bedoeling om inschrijvingen binnen te halen, maar wel om duidelijk te maken dat de Bokkers al konden inschrijven.

Als de tijd daar is en alles weer rond is kwa organisatie dan kunnen we weer een nieuw topic openen.

Dus Lielle.......toch een slotje want er gaat geheid een slowchat ontstaan omdat het Dressuurfestijn nog ver weg is.

Er blijft wel een kür alleen voor het Z2 en de Lichte Tour of Junioren

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:56

Tazz, ik laat het nog even open, maar bedankt voor je begrip Net als idd Almelo en PD

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 13:33

Ik ook niet, als oprichter van dit topic.
Ik was benieuwd welke bokkers weer kwamen
Gezellie toch

_10_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:09

Ik ben er vorig jaar geweest en was boven verwachting door naar de zondag
Dit jaar wil ik meedoen in de M2. Vond het zeer geslaagd!

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:36

Ik heb een vraag. Ik wil erg graag meedoen in de B, maar doordat de papieren van mijn paard niet klopten ligt dat hele rommeltje nu in Duitsland. Ik moet dat dus eerst nog even terugkrijgen en dan kan ik mijn startkaart aan gaan vragen. Natuurlijk moet dat dan wel gelukt zijn, daar ga ik tenminste van uit.

Kan ik me dan al wel inschrijven of nog niet? En is er de mogelijkheid een box te huren? Mijn paard heeft namelijk een 'plas'probleem, dat doet hij alleen in een stal en als hij moet plassen met rijden gaat hij lopen klieren.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:52

Die papieren die komen wel als het neit gaat lukken hoor ik het wel.

Ik ben bezig met boxen, het probleem is alleen dat we ze moeten huren( containers) dit geeft een flinke kostenpost met zich mee plus dat ik garanties moet hebben dat ik de boxen wel verhuur!

Op de manege zelf is misschien tegen die tijd ook plek ( landseizoen) maar daar kan ik nog niks over zeggen.

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:44

over boxen, ik kom dan met Ol op vrijdag, maar het ligt aan mn punten of ik ook tot zondag blijf....

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 22:38

Dat zal misschien wel voor meer mensen gelden... Grinnek. Ik hoef me daar denk ik niet druk om te maken. Het wordt dan ons B debuut, dus daar verwacht ik niks van.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 17:24

Trots vermeld ik:

Oot-Productions sponsord de hoofdprijs van de klasse Z2:
Een geheel op maat gemaakte kür op muziek!

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:03

misschien moet ik dan maar flink gaan oefenen voor het Z2... haha

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:18

Ik ben zeker weer van de partij!!
Met mijn Uranium in het M1 of M2 en misschien met Salo in het Z2 en de KÜR natuurlijk!! Maar dat ligt eraan of ik niet te snel ga in het ZZ-licht.. Heb er zin in!! Kijken of ik nu wel die kür van Oot binnen kan halen, zat er vorig jaar net naast . Maar heb wel super gereden.. Alles was goed zelfs de bodem!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:36

Lynne81 schreef:
Met mijn Uranium in het M1 of M2 en misschien met Salo in het Z2 en de KÜR natuurlijk!! Maar dat ligt eraan of ik niet te snel ga in het ZZ-licht.. Heb er zin in!! Kijken of ik nu wel die kür van Oot binnen kan halen, zat er vorig jaar net naast . Maar heb wel super gereden.. Alles was goed zelfs de bodem!!

Heb je zien rijden, zag er goed uit. Ik heb zelfs nog zakjes geleend van je, ik was die van mij vergeten en zonder kom ik echt mn laarzen niet in haha!

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:14

Michelle77 schreef:
Lynne81 schreef:

Heb je zien rijden, zag er goed uit. Ik heb zelfs nog zakjes geleend van je, ik was die van mij vergeten en zonder kom ik echt mn laarzen niet in haha!

haha nu je het zegt... weet ik het weer. MAAR THANKS!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:46

Lynne81 schreef:

haha weinig kans dus dat we jou in het Z2 zien, ik heb zo een vermoeden dat Salo het wel eens heel goed kan gaan doen in het ZZ-L
Dus sorrie geen kür voor jou

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 20:48

Ik kwam er trouwens vandaag achter dat mijn ouders op vakantie zijn in Augustus. Maar goed dat ik er dan zo snel bij ben, heb ik nog even om iemand te vinden die mij heen en weer wil rijden. Ik ga dus maar weer eens iedereen lief aankijken

Lynne81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:53

haha weinig kans dus dat we jou in het Z2 zien, ik heb zo een vermoeden dat Salo het wel eens heel goed kan gaan doen in het ZZ-L
Dus sorrie geen kür voor jou [/quote]

Ik moet de overstap gaan maken.. ook al vind ik de wedstrijden in het Z2 veeeeeelste leuk.. Maar ik ben ook bang dat ik niet mee kan doen. Maar dat is wel positief omdat Salo het goed doet. Maar oke volgend jaar een kür met Uranium.. en jij ook natuurlijk!!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 09:46

aangezien dit toch weer een slowchat wordt gooi ik het voorlopig op slot.