oversized schreef:Heeej Chalot je ging op het voorterrein zo goed, wat gebeurde er??
Wonder vond het allemaal een beetje eng in de baan. Wat natuurlijk onzin is, want twee weken geleden was het ook niet eng!! Ach ja... er moet iemand onderaan staan. En dat was ik!!
![]()
(lacht nu als een boer met kiespijn!!)
Pokelook super gereden. Wat een leuk paard heb je!!
Hee, zie dit topic nu pas. Heb je me op t voorterrein gezien? Ik heb geen idee wie je bent, sorry als ik zo langs je heen ben gelopen

Hij liep op t voorterrein inderdaad heel erg fijn. Zodra ik de baan inkwam veranderde echter alles; hij werd gespannen, ik werd gespannen....Had daardoor heel veel onnodige fouten. Vooral de galop was één grote brok spanning en als je dan die pirouettes en series moet doorrijden wordt het allemaal erg moeilijk. We moeten daar nog echt keihard aan werken, want in de proef moet het immers allemaal gebeuren! Daarom is het ook behoorlijk frustrerend dat in Emmeloord alles klopte met t losrijden, maar we elkaar in de proef totaal in de steek lieten....Daar baalde ik heel erg van. Moet natuurlijk nog heel veel wedstrijdervaring opdoen, maar er moet toch iets tegen die zenuwen te doen zijn...?
Jammer dat het bij jou ook niet zo goed ging, maar op naar de volgende wedstrijd toch?
. Wat natuurlijk onzin is, want twee weken geleden was het ook niet eng!! Ach ja... er moet iemand onderaan staan. En dat was ik!!
Ik heb een heeeeele leuke vos (of niet pokelook!!). Volgens mij toen ik in de inrijbak kwam waren er twee vossen. Carolien Reverdink... maar die ken je wel.... en ik. Wonder heeft een brede witte bles en drie witte benen. Hij is niet geschoren (is niet nodig) en heeft een hele mooie warme kleur. Jouw vader stond in de bak en was jou aan het helpen met met name de pirouettes volgens mij. (haha hij liep mij een paar keer flink in de weg haha boeije!) O ja misschien heb je hier iets aan. Mijn "groom" heeft hem eerst aan de hand meegenomen en hij had een deken op van Academy stal Bartels...