Hoe bewaren jullie je rozetten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 13:43

Ik had altijd mn rozetten aan een strak gespannen touw hangen maar met behangen zijn ze er dus allemaal af gehaald. Nu liggen ze op de grond. Maar ik ga ze denk ik wel weer op hangen, meteen maar een nieuw touw erbij. Bekers heb ik in een prijzenkast, maar die zit ook alweer bijna vol.

Ritmisch

Re: Hoe bewaren jullie je rozetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:19

Ik heb een paar van die cd-opbergmeubels. (je weet wel, waar je vijftig of honderd cd's in kunt stapelen/schuiven).. Per CD (die heeft dus vier zijden) kun je een rozet hangen. Het wordt een ontzettend fleurig geheel, zo leuk dat ik er zelfs eentje in de hal heb gezet. Veel mensen die binnenkomen, merken op dat ze het leuk vinden. (bovendien gaat één zo'n rek best lang mee, omdat je er behoorlijk wat rozetten aan kwijt kunt)
Vroeger had ik ze ook aan een touwtje, maar dan viel er weer eentje af, dan knapte het touwtje weer los enzovoort...

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:20

Niet....volkomen oninteressant! Uitzondering zijn de "speciale" maar goed, ook die verdwijnen in een kast.

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:20

Vroeger hing ik ze aan de muur zodat iedereen ze kon zien... tegenwoordig verdwijnen ze in een doos

Ritmisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:26

*hihihi moet lachen om eigen kinderachtigheid*

Ik vind rozetten zoooo leuk! Ik ben nu bijna 25 en vind rozetten nog leuker dan het prijzengeld.... (ben ik erg?)

Guetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:38

In een hele grote doos.
Die ooit nog een keer weg gegooid moet worden!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:42

Ritmisch schreef:

Ik vind rozetten zoooo leuk! Ik ben nu bijna 25 en vind rozetten nog leuker dan het prijzengeld.... (ben ik erg?)

hahah nou ik vind prijzengeld toch nog wel leuker maarjah lintjes zijn wel leuke aandenken hoor
misschien als ik over heel wat jaar 25 ben (en ik superrijk ben ) dat ik dan de lintjes weer leuker ga vinden

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:44

in een doos id kast...alleen de 3 rozetten die ik met 1 kampieonschap heb gewonnen heb ik op mn kamer hangen in het openbaar haha! maar dat was een super mooie wedstrijd met een super mooi rondje en een deken als resultaat dus daar ben ik ook wel trots op, vooral met mijn paard...

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 16:01

Ritmisch schreef:
Ik heb een paar van die cd-opbergmeubels. (je weet wel, waar je vijftig of honderd cd's in kunt stapelen/schuiven).. Per CD (die heeft dus vier zijden) kun je een rozet hangen. Het wordt een ontzettend fleurig geheel, zo leuk dat ik er zelfs eentje in de hal heb gezet. Veel mensen die binnenkomen, merken op dat ze het leuk vinden. (bovendien gaat één zo'n rek best lang mee, omdat je er behoorlijk wat rozetten aan kwijt kunt)
Vroeger had ik ze ook aan een touwtje, maar dan viel er weer eentje af, dan knapte het touwtje weer los enzovoort...

heb je een foto?

wat dacht je van een oude vliegen deken ophangen daat kan je ze ook mooi in kwijt, heb ik wel eens gezien bij iemand.

ik heb die van mij aan een rieten mand in mijn kamer (zijn er niet zo veel)
er zijn er 4 die echt speciaal zijn voor me en die wil ik eigenlijk nog bij een foto gaan hangen.

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 16:08

ik geef de lintjes altijd na de prijsuitreiking weer terug, ik hecht er echt geen waarde aan. alleen speciale bewaar ik en die opgehangen in de kantine als aandenken met een foto erbij

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:04

Bij mij belanden ze ook in de prullenbak. Teruggeven werkt niet, omdat er een ereronde met rozet gereden moet worden en je nu eenmaal niet even bij de uitgang van je kar afstapt om de rozet eraf te halen. Rozetten hebben geen waarde voor mij, maar denk dat ik er ook meer dan 100 per seizoen binnenhaal. (Bij het aangespannen rijden krijg je bijna altijd een rozet ). Alleen de belangrijkste heb ik nog wel, de kampioenslinten zitten ingelijst met bijbehorende foto van die wedstrijd of hangen bij het beeldje wat de KNHS in januari aan de nederlande kampioenen uitreikt.
Bekers belanden trouwens ook in de prullenbak. Had ze eerst in dozen verzameld, maar na een verhuizing vorig jaar schrok ik van de hoeveelheid en deed toch niks met die stofnesten. Echt zilveren bekers heb ik weggeschonken, maar die worden tegenwoordig haast nooit meer gegeven.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:08

Mensen die nu nog rozetten zonder opdruk overhebben?? Ben nog opzoek voor de onderlinge wedstrijd van de HAS. Heb zelf wel wat, maar op de meeste staat de naam van de organiserende vereniging.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:17

Sorry, heb pas in april/mei weer wedstrijd.

Pannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:24

haike schreef:
Mensen die nu nog rozetten zonder opdruk overhebben?? Ben nog opzoek voor de onderlinge wedstrijd van de HAS. Heb zelf wel wat, maar op de meeste staat de naam van de organiserende vereniging.

welke kleuren? Geloof dat ik die nog wel heb
mijn rozetten gaan allemaal in 1 doos. Behalve de brabantse kampioen, brabants reserve kampioen, en tweede van de nederlandse heb ik op mijn kamer hangen. Met een punaise in het hout geduwd

Tierania_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:44

ik hang ze altijd aan een touw op mijn kamer maar mijn muren zitten al vol!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:46

Ritmisch schreef:

Nee absoluut niet,
ik vind het ook heel leuk!

Gewoon een teken dat je trots bent.

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:54

ik bewaar ze in m'n nachtkastje
alhoewel die al 'overstroomd' van de rozetten. de grotere linten(kampioenlinten) die hangen om een giga grote lijst met een foto.

doe mij maar liever geld dan zown rozetje. geld kan ik nog iets mee. rozetten niet.

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:12

Ik heb ze aan een touw hangen, en dat touw hangt aan de rand van de muur/plafond.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:12

Aan een lijntje langs de muur

AapjeAstrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:14

Ik heb er een hele boel in mijn kast liggen, en ik heb er eentje aan het snoertje van mijn nachtlampje hangen

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:32

tuurlijk bewaar ik ze
ik hang ze aan de troffetjes of aan de stalplaten
en aan de achterkant schrijf ik erop welke datum en welk paard

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 17:54

Ritmisch schreef:

Heb je daar een foto van? Ik kan me er geen voorstelling van maken

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:55

Zit me net te bedenken, heb nog een hoop rozetten van de manege liggen in mijn la, maar die vind ik niet nuttig om op te hangen. Van de manege hangen alleen mijn eerste en tweedeplaats rozetten, samen met de bekers en mijn clubkampioenslint in de kast.

Ben ook wel benieuwd naar dat cd-opbergmeubel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:11

Afbeelding
Zo hangen mijn ponylinten nu bij mijn ouders thuis, de linten van nu hang ik op mijn slaapkamer (voor de kleur) maar vallen steeds van de muur... Nog ff een oplossing voor bedenken dus!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:51

Bij mij hangen er veel in de vrachtwagen. En een paar liggen er in mn kamer..