nina62 schreef:Citaat:"CGJ12Ik vind het meestal wel gezellig.........
Ik ging als 1 van de laatsten weg en ben al een half uur thuis; wat nou gezellig?
Langer blijven hangen......... Zo moeilijk is dat toch niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nina62 schreef:Citaat:"CGJ12Ik vind het meestal wel gezellig.........
Ik ging als 1 van de laatsten weg en ben al een half uur thuis; wat nou gezellig?
CGJ12 schreef:memiro schreef:Ow als ik het zo lees ben ik blij dat ik dit jaar niet hoef te komen, kijk natuurlijk wel de dvdVolgend jaar hoop ik dat ze het weer gewoon ouderwets doen, dan ben ik weer van de partij.
Ik vind het meestal wel gezellig.........
organisator schreef:Dan de onduidelijkheid van de winstpunten regeling
kan men nu niet gewoon zeggen
180 = 1wp
195=2wp
etc etc
dieprocenten levert een hoop vragen bij de ruiters op
hoe onduidelijk kunnen we zijn.

) organisator schreef:Maar dan de punten. dit varieerde tussen 7 en 8 ??????
zowel door verschillende juryleden als dus diegene die de cursus leidde. zij sprak wij gaven hier een ... voor.
Nou vraag ik je als een combinatie als deze in de B zulke punten krijgt wat moeten wij dan aan onze B recreatie ruiters geven 2/3/4 ?????
Want dat is toch werkelijk het verschil mijn inziens.
Fitzroy schreef:Ik ben vanavond geweest en na alle negatieve berichten vond ik het nog niet eens tegenvallen![]()
Maar misschien hadden wij een geschikte bijscholer.
Op sommige punten sprak hij zichzelf wel tegen.
Ik snap nog steeds niet waarom iemand een 7 moet krijgen voor houding en zit 'omdat de gehele proef niet geweldig was'.
Het cijfer voor houding en zit is toch niet afhankelijk van de rest van de proef of ben ik nu![]()
Zuiverheid van de gangen moest eerst beoordeeld worden in de grijze zones, maar even later toch weer niet.
En zo waren er nog wel wat dingetjes waar ik zo mijn vraagtekens bij had.
Overigens werd er ook bijgezegd dat er voor degenen die al 'goed' jureerden er niets veranderde per 1 april en die gedachte had ik dus ook al.
Bettine schreef:Die man is zó onduidelijk in zijn verhaal, mixt alles door elkaar (waar hij M1 bedoelde zei hij M1, waar hij houding en zit bedoelde zei hij effect vd hulpen, enz enz enz) en ik heb hem geen enkel fatsoenlijk antwoord op een vraag kunnen stellen. Er kwam wel een respons, maar de vraag liet hij grotendeels open. En zoals je in je voorbeelden an aangeeeft sprak hij zich behoorlijk .

) best oke vond. Ik kon me iig steeds goed vinden in zijn beoordeling van de proeven en meestal ook in de cijfers. Het geeft de groene jury toch weer een beetje zelfvertrouwen, zo behoorlijk op één lijn zitten met de, eeuh ja met wie eigenlijk? Natuurlijk valt er van alles aan te merken op die hele 'bijscholing' opzich, van mij mocht het allemaal nog véél inhoudelijker en wat concreter, vond ik ook van de opleiding, brr.
En dan ook nog na een zoveelste verontwaardigd 'hoe kom je nou toch bij een 7'...erachter komen dat we het al over twee onderdelen vérder hadden dan ze dachten. *zucht*