Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Inderdaad! Risico's horen erbij, en die blijven ook, hoeveel laagjes harnas je ook aantrekt. Maar of het daar nou leuker van wordt?
Als je paard schrikt en heel raar bokt of totaal niet uitkomt op een hindernis kun je ook een klap in je rug krijgen waardoor je dagenlang niks kunt, dus -> "Waar blijft het zadel met springveren en hé, misschien is een waterbedfunctie ook wel leuk". Get real!
ushi schreef:Sommige mensen die van hun paard vallen kunnen dat nooit mee navertellen, een klap in je rug van een zadel krijgen is geen vergelijking.
CGJ12 schreef:melody2 schreef:.
Door dit soort overbezorgde moeders moet de rest van hippisch nederland over een paar jaar weer ernstig bloeden.]
Doe dat kind alsjeblieft op dammen........ hele diepe zucht (ik blijf aan het zuchten hiero.....).
astridastrid schreef:Ik ben er voor.
Tuurlijk, iedereen denkt dat hij kan rijden en niemand valt ongelukkig hier op Bokt, maar er gebeuren echt een hoop ongelukken.
astridastrid schreef:Mij maakt het niks uit als iemand een gebroken rug of iets heeft door eigenwijs geen BP aan te doen, wat erger is dat wel mijn belastingcentjes naar dit soort mensen gaan...
nikyta34 schreef:Sorry hoor,maar dit soort dingen kun je niet zeggen)je hebt zelf zeker geen kids??)
Mijn dochter gaat ook verder in het springen
,ze is 10 en de eerst volgende keer dat ze gaat springen heeft ze er 1 om!!!!!
nikyta34 schreef:dat een volwassene zelf beslist vind ik prima,
maar een kind moet nog beschermd worden
!!!
CGJ12 schreef:nikyta34 schreef:Sorry hoor,maar dit soort dingen kun je niet zeggen)je hebt zelf zeker geen kids??)
Mijn dochter gaat ook verder in het springen
,ze is 10 en de eerst volgende keer dat ze gaat springen heeft ze er 1 om!!!!!
Zeker dáár verder gaan waar je zelf niet verder kwam..........
Dat kind is pas tien....... je praat er over alsof ze 15 is en al in de A-selectie zit......nikyta34 schreef:dat een volwassene zelf beslist vind ik prima,
maar een kind moet nog beschermd worden
!!!
Daarom stuur jij die van jou zeker ook naar een "witte school".........
In ieder geval niet naar de disco sturen de eerste 8 jaar dacht ik zo......
(en voor de laatste zekerheid morgen maar alvast condooms meedoen.... die jeugd van tegenwoordig.....)
nikyta34 schreef:Ik vind wel dat jij hele kinderachtige nietzeggende dingen vertelt, joh rij lekker hoe je wilt rijden en
laat iedereen dat lekker doen
!!!..........
runningkawa schreef:Verplichten zie ik ook niet zitten
als je als ouder het nodig vind, koop je er toch wel een
CGJ12 schreef:nikyta34 schreef:Ik vind wel dat jij hele kinderachtige nietzeggende dingen vertelt, joh rij lekker hoe je wilt rijden en
laat iedereen dat lekker doen
!!!..........
Maar waarom post jij dan een nieuw topic om het VERPLICHT te laten worden?
Dan doe je het toch vrijwillig en maak je verder geen slapende honden wakker...........
Je geeft namelijk al antwoord op je eigen vraag door nu te stellen "joh rij lekker hoe je wilt....."
Je wilt het gezien deze uitspraak zélf óók NIET verplicht laten worden........
melody2 schreef:Volgens mij wordt hier iets door elkaar gehaald. Ik had het topic gestart en niet degene waarop hierboven gereageerd wordt. Of heb ik iets gemist?