Morgen Clinic Laurens van Lieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aman__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:09

Barbara_m schreef:
Dat is toch de stalamazone van Jan Pernis? Meisje met de flaporen... Naam kwijt... Kan echt goed sturen die meid. Was reserve kampioen ZH Z2... Gaat met mijn ex.

Ja dat is Sietske de Man volgens mij het het paardje Uniek, ik krijg les van haar met de verenigingsles. Ja ze rijd de paarden van Jan Pernis.

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:12

Missmiekie.. Als je hem echt kent dat schep je er zeker niet zo over op.. Dus doe nou niet zo blij want je zit zelf ook op hem te geilen.
Er zijn wel mensen die ik ken die hem aan de tel hebben gehad ja Persoonlijk en ik geloof niet dat jij dat was

En hoe wete je trouwens dat hij bijna een vriendin heeft? Je kent hem toch niet IRL?

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:14

Passoa schreef:
Missmiekie.. Als je heb echt kent dat schep je er zeke rniet zo over op.. Dus do enou niet zo blij want je zit zel ook op hem te geilen.
Er zijn wel mensen die ik ken die hem aan de tel hebben gehad ja Persoonlijk en ik geloof niet dat jij dat was

En hoe wete je trouwens dat hij bijna een vriendin heeft? Je kent hem toch niet IRL?

waar slaat dit nou weer op?
punt 1: ja hij is knap, maar maakt dat iets uit dan??geilen op?? hmm neej dank je
punt 2: ik ken hem niet(hoe vaak moet ik het nog herhalen?)
punt 3: leuk voor mensen die hem aan de tel hebben gehad, zoals ik ookal heb gezegd, heb ik hem niet gebeld neej, en neej dus ook niet persoonlijk, want IK KEN HEM NIET
punt 4: ohw van iemand die hier ook op heeft gereageerd, ik mocht geen namen noemen, dus dan zal ik dat ook maar niet doen he!?! en van iemand die hem vrij goed kent, neej niet degene die hier in DIT topic heeft gereageerd

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:17

Ik vraag je hoe je weet dat hij bijna een vriendin heeft... Dat is wat ik vraag waarom draai je erom hgeen dan?

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 22:25

Ik heb net de foto's gekeken en er zitten best mooie bij ondanks de donkere bak! Ik ga ze zo in het topic erbij zetten. (weet iemand hoe ik de titel kan veranderen??)

@passoa, er gaan altijd wel geruchten dat iemand een vriendin heeft. Persoonlijk kan ik me dan ook haast niet voorstellen, dat een jongen van die leeftijd, die er niet verkeerd uitziet, best bekend is in de paardenwereld en ook nog eens hetero is geen vriendin heeft.

Man die kan elke dag van de week kiezen!haha

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 22:26

En missmiekie zegt juist dat ze hem niet kent

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:33

Misschien wil laurens wel een persoon die niet alleen maar op zijn geld, paarden enz enz zit te hakken. Ja dan moet je lang zoeken he Niet alle mensen willen playen Maaree michelle...

Annemiek krabbelt ineens terug als Barbara zich ermee gaat bemoeie Ze weet zelfook wel dat Bar hier de enige is die persoonlijk met hem om gaat.

Enne waarom vraag je igl aan Bar of ze gevallen is van een cursuspaard..? Hopend dat ze vele pijn had? Laat 1 ding duidelijk zijn jij had er al 100x laast gelegen

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:43

waar slaat dit nou weer op?! ik heb helemaal geen hekel aan barbara, ik ken haar niet eens dus waarom zou ik zo doen tegen dr???, ik zag alleen in dr msn naam staan dat ze van een paard gevallen is, maar voor ik iets kon vragen, was ze alweer offline, dat heet INTERESSE TONEN en nee, waarom zou ik hopen dat ze veel pijn heeft?! jemig zeg, jij kent mij dus echt niet he!? Ik schrok toen ik het las, maar ja, dat geloof je toch niet
daarnaast, mijn naam is met een E erachter, dus als we toch opeens persoonlijk gaan doen, graag even mn naam GOED SPELLEN! ik weet niet dat barbara persoonlijk met hem omgaat, en dat maakt me niet uit ook, leuk voor haar, maar niet interessant voor mij!
daarnaast, ik ben 15, ik heb een paard, rijdt zz-licht, heb een geweldige instructeur waarmee ik het super kan vinden, heb hele fijne ouders, sta op een gezellige stal, heb een leuke klas+ school, heb leuke vrienden, dus waarom zou ik laurens willen? hahah geweldig dit, ik ken die jongen niet eens, ik heb iets gelezen over hem blabla, verhalen gehoord(net zoals iedereen) ik heb zn nummer gehad, om te bellen voor een stage die ik later bij iemand anders heb geregeld, WAT IS NOU JOU PROBLEEM?!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:44

Passoa schreef:
Ik vraag je hoe je weet dat hij bijna een vriendin heeft... Dat is wat ik vraag waarom draai je erom hgeen dan?

okeej, kun jij lezen??? zie het laurens van lieren topic!! dan even zoeken, ik dacht dat het samie of iemand was die het vertelde, daarnaast heb ik het een en ander gehoord van barbara, maar dat was alleen over wie hij leuk vindt, en neej ik weet verder niet hoe dat is afgelopen!

zeeuwze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:47

[quote="missmiekie"]waar slaat dit nou weer op?! ik heb helemaal geen hekel aan barbara, ik ken haar niet eens dus waarom zou ik zo doen tegen dr???, ik zag alleen in dr msn naam staan dat ze van een paard gevallen is, maar voor ik iets kon vragen, was ze alweer offline, dat heet INTERESSE TONEN en nee, waarom zou ik hopen dat ze veel pijn heeft?! jemig zeg, jij kent mij dus echt niet he!? Ik schrok toen ik het las, maar ja, dat geloof je toch niet
daarnaast, mijn naam is met een E erachter, dus als we toch opeens persoonlijk gaan doen, graag even mn naam GOED SPELLEN! ik weet niet dat barbara persoonlijk met hem omgaat, en dat maakt me niet uit ook, leuk voor haar, maar niet interessant voor mij!
daarnaast, ik ben 15, ik heb een paard, rijdt zz-licht, heb een geweldige instructeur waarmee ik het super kan vinden, heb hele fijne ouders, sta op een gezellige stal, heb een leuke klas+ school, heb leuke vrienden, dus waarom zou ik laurens willen? hahah geweldig dit, ik ken die jongen niet eens, ik heb iets gelezen over hem blabla, verhalen gehoord(net zoals iedereen) ik heb zn nummer gehad, om te bellen voor een stage die ik later bij iemand anders heb geregeld, WAT IS NOU JOU PROBLEEM?![/quo zeker een kennis van babara

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:49

ZO je bent wel erg opvliegerig he Fokke doe je met varkens en niet met mij. Fijn voor je dat je ZZ-L rijdt khoop dat je nog ver zal komen maar dat zal wel niet. Je hebt natuurlijk niet zo goede instructeur als Bar en haar instruvteurs (sorry bar dis is natuurlijk geen arrogantie ). Enne hoe je jou naam spreek what ever.. Denk je nou werkelijk dat het mij wat boeit dat je jou naam met een e schrijft? Ik kan je ook gewoon tak noemen hoor of is boomstronk beter?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:50

Oe, katfight.. maak je niet druk, wat boeit het of iemand die gozer nou wel of niet kent. Mij boeit het in ieder geval niet

Jess, klopt, van I'm real, pakkende zin he

Ik heb trouwens de koffievos die ik liet zien, helaas op ZH kampioenschappen gemist.. want dan was ik zeker even staan kwijlen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:50

Passoa schreef:
ZO je bent wel erg opvliegerig he Fokke doe je met varkens en niet met mij. Fijn voor je dat je ZZ-L rijdt khoop dat je nog ver zal komen maar dat zal wel niet. Je hebt natuurlijk niet zo goede instructeur als Bar en haar instruvteurs (sorry bar dis is natuurlijk geen arrogantie ). Enne hoe je jou naam spreek what ever.. Denk je nou werkelijk dat het mij wat boeit dat je jou naam met een e schrijft? Ik kan je ook gewoon tak noemen hoor of is boomstronk beter?

Nou kom op hoor.. het niveau daalt hier wel heel erg..

Edit : Het is de leeftijd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-11-05 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:52

ik weet het allemaal niet hoor?! ik snap hier echt niks van, ik heb helemaal niks tegen barbara, vind haar gewoon een aardige meid, maar het begon al op msn, dat ze me blokte(geen idee waarom) toen begon ze op bokt, raar te doen tegen me, nu heeft ze me unblokt, niks meer aan de hand, maar ik snap dr echt niks van?! en nou dit weer, alsof ik het leuk vindt dat ze van een paard afvalt?
ik vind dat je nu wel erg ver gaat, even een vraagje, weet je eigenlijk wel wie ik ben?? IRL??
Ik ben niet opvliegerig hoor, vind alleen dat je een klein beetje moet oppassen wat je zegt....Dat ik geen grand prix amazone wordt, zal mij niks uitmaken, heb het prima naar mn zin zo voor barbara zal imke de beste instructrice zijn op dit moment omdat zij al een stuk verder is qua gevoel voor rijden etc, dat is al een stuk meer ontwikkeld dan bij mij, ja dat is zo, nogal logisch he

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:53

Haal jezelf niet zo neer.. ik heb ook weleens foto's op paardenfoto.nl gezien van zogenaamde goede amazones waar ik mijn vraagtekens bij had, trek het je niet aan (Geldt trouwens voor iedereen die hier zo uit zijn dak gaat! Het is maar een jongen, keep on dreaming..)

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:58

haha, die jongen doet mij helemaal niks, weet veel leukere jongens het principe is nu gewoon dat passoa dingen zegt waar ik toch bepaald niet van gediend ben, alsof ik het leuk vindt dat barbara van een paard is gevallen, maar ja, laat maar gaan

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 23:02

Ach het is allemaal wat toch! We kunnen bokt wel Het Laurens Van Lieren Forum gaan noemen! Wat gaat iedereen uit zijn dak zeg! Laten we lekker on topic gaan verder, vind het niet echt nodig dat iedereen lekker gaat zeuren tegen elkaar. Daar is de PB voor.

Er worden zelfs schaduwaccounts voor aangemaakt.

Het laatste dat ik erover zeg, @ passoa, je komt hier in het topic en gaat tegen iedereen zeggen dat we LvL helemaal niet kennen en dat er maar 1 iemand is die hem wel kent. Niemand beweert hem hier te kennen of contact met hem te hebben. En diegene die dat wel doet, tja het zal wel.....

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:04

idd... ben t met je eens michelle
ontopic: foto's!!!!

zeeuwze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:08

nou dan is hij er te minste op vooruit gegaan

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:12

zeeuwze schreef:
nou dan is hij er te minste op vooruit gegaan

we hadden dit gezeur afgesloten, ONTOPIC en anders tem ik wel ff, met alle plezier

LadyS

Re: Morgen Clinic Laurens van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:14

haha als laurens dit zou lezen zou hij zich kapot lachen

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:16

tja, vrouwen *zucht zucht *

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:17

missmiekie schreef:
haha, die jongen doet mij helemaal niks,
weet veel leukere jongens

:P het principe is nu gewoon dat passoa dingen zegt waar ik toch bepaald niet van gediend ben, alsof ik het leuk vindt dat barbara van een paard is gevallen, maar ja, laat maar gaan

Alsof jij die zou kunne krijgen.... En denk nou niet dat iedereen je mag... En ga niet iedereen toevoegen op msn want ze worden knetter gek van je Ga vanavond maar bij je mamsie uithuilen !! Zal je goed doen maaree wanneer komen er is rijfoto's van je op bokt? En wanneer komen die winstpunten voor het ZZ-L? Ik wacht wel hoor Kijk je wel uit dat Kashmir niet door zijn rug gaat of kan hij een boomstronk wel aan?

Wanneer gaan we de combinatie zien Kashmir met Valentine's Boomstronk?
Laatst bijgewerkt door Yvette90 op 23-11-05 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvette90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:19

missmiekie schreef:
:+ tja, vrouwen *zucht zucht *

Hmm dit lijkt op een mannen reactie.. Kan het mis hebben mmaarja

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:22

Passoa schreef:
missmiekie schreef:
haha, die jongen doet mij helemaal niks,
weet veel leukere jongens

:P het principe is nu gewoon dat passoa dingen zegt waar ik toch bepaald niet van gediend ben, alsof ik het leuk vindt dat barbara van een paard is gevallen, maar ja, laat maar gaan

Alsof jij die zou kunne krijgen.... En denk nou niet dat iedereen je mag... En ga niet iedereen toevoegen op msn want ze worden knetter gek van je Ga vanavond maar bij je mamsie uithuilen !! Zal je goed doen maaree wanneer komen er is rijfoto's van je op bokt? En wanneer komen die winstpunten voor het ZZ-L? Ik wacht wel hoor Kijk je wel uit dat Kashmir niet door zijn rug gaat of kan hij een boomstronk wel aan?

Kind.. ff serieus, waar ben je mee bezig? Ga op de pennychat zitten ofzo.. ik ken Miss Mieke niet.. maar wat ben jij kinderachtig zeg, ga iemand anders lastig vallen, denk dat Michelle echt geen behoefte heeft aan een 14-jarige die aan het puberen is

Rijfoto's van Missmieke staan volgens mij in haar profiel. En volgens mij heeft ze ook al winst in het ZZ licht om even op je kinderachtige gezeik af te gaan. Wie kan hier volgens jou wel heel goed rijden dan, aangezien je iemand zo ontzettend aanvalt over rijfoto's plaatsen ect?