Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liza van loon schreef:KarinvdM schreef:Ik doe dat ook wel, zeker bij ponycombinaties.
Je wilt toch proberen om positief te blijven. Maar eerlijk gezegd is het inderdaad beter en eerlijker als je het niet doet. Maar dan krijg je zoals CGJ al opmerkte erg boze reacties.
Soms is het best moeilijk...
Bij een wedstrijd bij ons in de buurt hadden we laatst ook geen wp in de klasses M/Z met 40 deelnemers gok ik. De jury gaf nog uitleg en ik was het met hem eens. Mijn punten vond ik ook verdient. Liever de harde waarheid dan ruiters in de waas laten dat ze zo geweldig rijden terwijl het niet zo is.
Suzanne F. schreef:Had voor elk onderdeel wel een 4 willen geven maar dat vind ik ook weer zo sneu.
Dan zeg ik tegen mn schrijfster als het enigzins ergens op lijkt; Ach geef maar een keer een 6-je.
Suzanne F. schreef:Had voor elk onderdeel wel een 4 willen geven maar dat vind ik ook weer zo sneu.
Dan zeg ik tegen mn schrijfster als het enigzins ergens op lijkt; Ach geef maar een keer een 6-je.
Bettine schreef:Dan krijg je combinaties in de ring die eigenlijk voor allemaal 3-en en 4-en rijden.
Vooral leuk als je er een paar van zulke achter elkaar hebt
CGJ12 schreef:Dat vind ik op zijn tijd nog wel weer eens leuk. Leuker dan combinaties met alleen vijfen en zessen...........
Bettine schreef:CGJ12 schreef:Dat vind ik op zijn tijd nog wel weer eens leuk. Leuker dan combinaties met alleen vijfen en zessen...........
Dan heb ik toch liever combinaties van 8en en 9ens
Helaas zijn die zeldzamer dan de 3en en 4en combinaties..
KarinvdM schreef:In de B krijg je geen verliespunten, in het L1 kan je niet verder terug dan L1+0.
DendroFleur schreef:Toevallig zou ik vandaag mijn eerste verliespunt hebben behaald. De bak was besproeid geweest en ik weet dat mijn paard die donkere vlekken op de wand eng vind. Toen ik de bak in kwam zei mijn voorlezer dat ik van de jury direct moest beginnen. Ik al wat mopperen van dat wordt dus nikt. Nou inderdaad, ze was een brok spanning en durfde geen hoek in en spoot een keer weg. En als je normaal soms net aan een winstpunt komt, kun je dit spektakel er niet bij hebben en kwam ik dus op 127 punten. Nu niet erg, ik weet waar het aan ligt (door ziekte minder gereden=scheef) maar als het je een winstpunt kost baal je wel.
Urielle schreef:Ik ga toch mee met Flair, iedereen roept nu dat je onder de 130 punten 'slecht bezig bent' en 'niet in die klasse thuishoort', maar met een kijkerig paard zit je gewoon snel onder de 140 punten. Een paar keer wegspringen en daarvoor een 2 of een 3 krijgen en het is weer bekeken. Nu is mijn laagste score 133 maar die heb ik toch al wel vaker gehad.
Ik vraag me af hoevaak de score onder de 130 gegeven wordt wegens echt slecht rijden?
Citaat:Ik ga toch mee met Flair, iedereen roept nu dat je onder de 130 punten 'slecht bezig bent' en 'niet in die klasse thuishoort', maar met een kijkerig paard zit je gewoon snel onder de 140 punten. Een paar keer wegspringen en daarvoor een 2 of een 3 krijgen en het is weer bekeken. Nu is mijn laagste score 133 maar die heb ik toch al wel vaker gehad.
Ik vraag me af hoevaak de score onder de 130 gegeven wordt wegens echt slecht rijden?