Haha, ik vond het wel meevallen, maar ik ken Kendi natuurlijk verder niet. Morgen Monchique toch? Succes. Ik mag met Ollebol ook weer, en geen jury die mij meer kan pakken haha! Lees mn topic over de clinic van Laurens maar even.... haha
En ik ben alweer thuis Heb voor mijn gevoel 2 hele nette proeven gereden, vooral de eerste ging heel netjes, tweede was ze een beetje moe, maar ze liep nog wel. Punten vielen wat tegen en kloppen niet echt met mijn gevoel, eerste proef 152 (1e prijs was 159 geloof ik) en tweede proef 160 en een 1e prijs Maar goed, we hebben weer een winstpunt, een oranje rozet en 15 euro (overall 3e). En bovenal, ze liep beter dan de vorige keer, ze bleef best netjes voorwaarts in m'n proef, en daar gingen we voor
Michelle, ik zat daar bij Nicka, hebbie me niet gezien dan?
Ja dat wel, maar we hebben niet echt gepraat, dat bedoelde ik haha!
Heb net gereden met Ol, hij ging echt goed maar helaas geen wp. 153 en 154. Met WEEER 5en voor mn middendraf. Wendy vond dat die echt goed waren, maar de jury wil toch iets anders zien. Wat weet ik alleen niet.
haha ja gefleicteerd allemaal vanavond me lekkere teddybeer weer ophalen haha
en dan kom ik met me 6de plaats en me 144 punten haha naja nog even hard door trainen en voor diegene die me teddy beer komt bewonderen in de binnenstallen 2 stallen naast kendi en schuint tegenover fleur haha
haha dat weet ik wel zeker ja ik ken jou trouwens jij woonde eerst tog op de hoek bij de mies van oort laustraat ? daar aan dat fiets pad en jij heb nog een broer
Ik ken jou idd ook Klopt, ik heb een broer en ik woon aan het pleintje/rotonde. Als jij nog steeds bij de Joke Smitlaan woont, dan weet je wel welk huis, aangezien onze caravan pas is afgebrand.
dat is balen jes ga je ook nog een keer aanmoedigen opw edtsrijd he haha daphne ja dat klopt wel maar ik woon er al 3 jaar ongeveer niet meer ik woon in de mies van oort laustraat ik herkende je moeder maar jou daarna ook haha we zijn verhuist naar landgoed de nieuwbouw achter de winkels
Ik heb de startlijst binnen via de mail Ik moet precies om 14:00 mn eerste proef rijden dus das echt een mooie tijd, Kate jij moet met Ken pas rond 5en dacht ik
Ik zal de tijden precies door geven voor de mensen hier op bokt Kathleen : 17:30 eerste proef 18:10 ongeveer 2e proef, je moet trouwens tegen de zus van Jaqueline van willemshof
Ryanne: Eerste proef 12:00, 2e proef 12:30
Esther: 10:30 eerste proef 11:05 2e proef.
En voor de mensen die bij mij willen kijken gheghe Jessica: 14:00 eerste proef, 14:20 2e proef
Ojaa Kate? Als jij mee zou doen met Monnie zou je om 10:15 je eerste proef moeten rijden en 10:50 je 2e proef haha lekker vroeg Graag gedaan hoor
heeyyy jess ik kom zondag lekker loeken ik moest toch om half 5 starte lekker zo"n tijd kan ik lekker naar veel mensen kijken en rustig vlechten enzz nouw ik zie je morge weer doeg..(K)...gr...nicka
Thx Jess... Wat een wonder dat ik meekan starten..
Het zit me ineens helemaal mee, afgelopen zondag was ik vd reserve lijst geplukt, vandaag hoorde ik ineens dat ik via de voornse mee mag starten en iemand heeft me zn trailer af en toe te leen aangeboden.
Joehoe, vanaf nu gaan wij ook eens serieus wedstrijd rijden *o/*