19/20 nov. dres. roden wie??????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:09

Jury ken ik niet, maar we zullen zien

Heb net les gereden, behalve dat hij rodeo gaf als ik mijn been aanlegde om te wijken en bokte als ik mn been wat verplaatste als ik voltes wou sluiten en plus dat hij of stil ging staan of heel hard ging rennen als ik het juist niet wou, en dan ook nog eens vond dat hij van een kleine volte bèst een grote volte kon maken, was hij best lief

Uhhhh...als jullie een stoer (tenminste, dat dènkt ie ) zwart fries paard voorbij zien stormen, die onderweg misschien een paar keer hinnikt naar ruinen en schimmels (Ja, volgens mij heeft hij af en toe een identiteitscrisis.... ) dan heb je grote kans dat ik het ben!
Moet als 1e in de M1 met Max Ft om 3 uur...Wish me luck

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:40

ik ken de jury ook niet, maarja we zullen idd zien

iedereen succes morgen en zondag!

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 22:49

Owja, dat moest er idd ook nog bij: Iedereen alvast heel veel succes!

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 01:22

ik zie dit topic nu pas weer

misschien kom ik nog wel even foto's maken

succes iedereen morgen

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 14:54

dankjewel ik ga over een uurtje beginnen met wassen enzo... De jury van de 1e groep in de B is veranderd dat is nu annemarie Bonga dus....

Vanmorgen ging alles lekker, behalve van de ambulance natuurlijk maar we hadden 10 in het uur dus ging aardig hard Iedereen succes die nog moet

Anneloes had in ieder geval 156 dat weet ik

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 15:44

vanvavond kom ik denk ik ook wel even

kan ik wel even wat foto's maken van jou rieta en ilse

alleen bij proefje durf ik niet hoor want dan moet het met flits

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:12

whahahah okay gezellig

Alanta

Re: 19/20 nov. dres. roden wie??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:35

Nou, ik ben er weer, ging niet zo goed, Urebe was erg gespannen door alles wat er te zien was in de bak. We waren nog geen 5 seconden in de wedstrijdhal en ik moest al beginnen, vond ik een beetje flauw.
Maar goed, geeft niets, Urebe heeft weer een hoop geleerd vandaag.
Oh ja, we hadden 145 in de L2

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:46

oh jammer alanta
anneloes gefeliciteerd met je winstpunt

en rieta hoezo een ambulance????? erg?
en angela is goed! vinden we altijd leuk:D

Rosalie123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:01

Iedereen die een wp heeft, gefeliciteerd! En succes voor degene die nog moeten!
Ik kan trouwens morgen niet ringmeesteren. Ik kan nog niet een lopen zonder krukken, dus laat staan ringmeesteren. Ik zie nog wel of ik er morgen ben.

En vertel eens, wat was er gebeurd waardoor er een ambulance moest komen?

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:45

Zoow, ik meld me ook maar ff... Had idd 156, vond het eigenlijk wat laag Had best een fijne proef gereden, hier en daar wat slordigheidjes, maar geen echte fouten (naja, wijken wilde niet helemaal zoals thuis maja, dat blijft moeilijk zegt Royal )
Maar goed, ben al lang blij met mn winstpuntje, pff na dat vreselijke rijden van gisteren En ik was tevreden, dus das 't belangrijkste!
Ennuh, dat van die ambulance heb ik ff gemist, wat wasda dan?

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:47

Rosalie123 schreef:
Iedereen die een wp heeft, gefeliciteerd! En succes voor degene die nog moeten!
Ik kan trouwens morgen niet ringmeesteren. Ik kan nog niet een lopen zonder krukken, dus laat staan ringmeesteren. Ik zie nog wel of ik er morgen ben.

En vertel eens, wat was er gebeurd waardoor er een ambulance moest komen?

heb ik wat gemist?
Wat is er gebeurd dan?

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:01

die vriendin van marcel van de spoel, esther kooistra was er afgevallen in de inrijring...

En had heel erg last van de rug en voelde eerst niks meer in de benen en armen dus had mama 112 gebeld en binnen 5 min waren ze ik had intussen hanneke haken geroepen die is dokter maar toen ging het ook al weer wat beter. De ambulance mensen hebben haar helemaal nagekeken en ze is daarna gewoon naar huis gegaan maar ze kon haast niet lopen... Zal ze morgen wel goed last van hebben

ik ga zo weg, jullie horen van me...

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:04

Ohw god! Ja ik dacht al, zag dat de trailer wel erg snel terug was bij de buren en 't paard stond zo weer int land, dat kon nooit gezien haar starttijden! Jeetje, nou zal morgen es vragen hoe 't met dr is... Gelukkig ging het snel wat beter!
Nou Rieta succes! We horen de uitslag wel weer

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:07

jaa tot zo dan rieta de bonte lekekr gewassen
je moet dus als ik het goed begriip rond half 9 rijden?

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:15

Nou mijn proef ging waardeloos haha, ik was heeel zenuwachtig zoals ik de hele week al was omdat ik zelf dacht dat ik nog niet klaar was voor de L2, we gingen 2 of 3 keer goed in verzet en ben zelf zo über geconcentreerd als ik zenuwachtig ben dat ik me moeder niet meer hoor en toen dacht ik dat ik van hand moest veranderen terwijl ik de proef uit me hoofd ken.. maja dikke fouten dus en -2 maar we hadden anders 155 en nu dus 153 vond het nog wel erg goeie punten nadat ze zo raar deed de hele tijd omdat ze zo verschrikkelijk moe was.. ze wou het liefst de hele tijd stilstaan.. maar goed bewijst dus wel weer dat we wel klaar zijn voor de L2 want met zoveel fouten en niet zo'n lekkergevoel toch nog bijna een winstpunt.. ben erg blij (raar he ) haha

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:16

en de rest natuurlijk gefeliciteerd.. en behoorlijk balen van die meid die er af was gevallen.. trouwens de M1 combinaties vond ik erg slecht, tenminste wat ik gezien heb.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:23

Ohw jeetje jammer zeg Zoro. Maarja, heb je die overstap ook weer gedaan, kan het de volgende keer weer wat relaxter

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:47

Ik ben ook weer terug, pfffff..Veel te lang ingereden, wat tot en met het einde van het inrijden geen probleem was, want hij was druk!!!Zodra ik iets losliet ging ie steeds harder en harder, dus ik heb m maar aan het werk gezet, hele tijd zigzagwijken en overgangetjes, tot de rem er weer wat op zat..Begon met mn keertwendigen, trok ie de hele tijd zn achterbeen op, heel kriebelig...Had echt m'n handen vol aan hem, maarja, dat heb je met een hengst, zijn er andere paarden in de buurt, dan is meneer al gauw afgeleid...En zo kwam ik dus in de ring, Heeeey geen paarden meer!Hoef ik ook niet meer stoer te doen Hij deed geen stap extra, dus weinig impuls...En weinig punten, 142...Naja, geen grote fouten gehad in de proef, maar het liep niet helemaal soepeltjes door...
M'n moeder zei al, volgende keer ga ik je wel voorlezen verkleed als paard!Zodra ze daarmee begint, denk ik dat ik moeders maar thuislaat

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 21:35

ik heb samen met jouw ingereden. ik moet ook zeggen als ik eerlijk ben, ik dacht dat jullie allemaal L1 ruiters waren vond het er niet echt uitzien als M1, maar toen zag ik jouw met die keertwendingen ik dacht na ja t zal wel maar dat hoeft nog niet in de L1 haha dus ik kan me voorstellen dat de punten niet heel erg hoog waren..
Maar vond jouw wel een van de betere die aan het losrijden was voor de L1 samen met die goodtimes die was erg leuk, maar de rest.. al meer uitslagen.. zoals rieta en ilse

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:19

ja ik ben weer terug bij mij ging die heel lekker had 168 punten net geen prijs wel jammer.

Ilse was 1e die had 176 punten dus die kan ook wel over naar de l2 samen met mij Maar we gingen idd allebei heel lekker ga nu douchen en omkleden ga ik weer naar de manege en daarna met zijn allen opstap morgen om 11 uur ben ik er weer

Jammer Zoro... je punten stonden niet bijgeschreven dus wist niet hoeveel je had.. Mischien maar beter dat je verkeerd hebt gereden anders had je 155 gehad :S dat is zo'n k*t aantal...

elskebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-05 23:57

hey allemaal gefeliciteerd die een winstpunt heeft gehad!!
en rieta jammer dat je net geen prijs had,
maar gelukkig wel weer een puntje erbij
ilse super!!! jammer dat we te laten waren om jou en rieta te zine rijden,
mis verstandje.....
ik moet morgen in de B rond 18.00 als 1 na laatste....
we zullen wel zoine jullie horen het wel..

Iepke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:26

Heb ik net een heeeeel verhaal...*Plof* Computer uit Maar goed...Rieta, gefeliciteerd met je punten!!Netjes gereden!
Roden is jouw thuisclub toch?Dan ken je Maayke vast ook wel!Van Bart

@Zoro..Was jij degene met een heel stoer vosje onder de kont? En reed jij in met bandages en springschoenen...?
Dank u En dat je kon zien dat het keertwendingen waren Dan heb je vast ook gezien dat ie zo debiel zat te doen met z'n achterbenen...Dit was de lauwe reactie, als ie normaal boos is dan mept ie met 2 benen naar achter, hij had nu zoiets van: He, toe nou Normaal kan ik zitten en rijden, maar dat had ie vandaag thuisgelaten...Jammer..Had wel echt m'n handen vol z'n hoofd er weer bij te krijgen!

Heb niet echt rondgekeken van wat er rondreed, viel me wel op dat er 1 telkens vandoor ging (Of naja...telkens..) en er scheurde wat rond met hoofd in de lucht enzo en wat wiebelig in de aanleuning (Wat die van mij in het begin ook was door zn gekloot ) Maar goed...Heb net trwns m'n proef even terug gekeken, zo slecht was het niet? Is het normaal dat je een 3 krijgt voor een overgang van galop naar draf op X, waar hij iets voor de loodlijn komt en net teveel terugkomt, waardoor je een tactfoutje krijgt..?Nou goed, volgende keer weer beter

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:51

Nou rieta als ik niet verkeerd had gereden had ik i.pv. een 6 een 8 op me uitgestrekte draf dan had ik wel een winstpunt want kon nu ook geen middendraf tonen ja..

Ja ik was die met die vos met bandages en springschoenen.. vond je haar stoer? ben erg onzeker over ons en vooral over haar, het is zo'n lang iel paard en vond juist die van cecile zo mooi, die andere vos met zo'n lange meid..

Ja hij deed indd beetje raar hihi moest wel paar keer om je lachen

rieta en ilse gefeliciteerd he heel goed! volgende week ga ik zeker weten een winstpunt halen ok?

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:52

en vosje? ze is 1.73