Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShannaY schreef:Op zulke “grote” concoursen verwacht ik ook dat er flink gescoord word met goede paarden. Ik vond de paarden die ik zaterdag ochtend gezien heb, echt niks bijzonders, ruiters die zowel handen als benen niet stil konden houden en overal heen stuiterden, handen die bij de knieen lagen om het beestje naar beneden te krijgen, en ruiters die hun paarden niet onder controle hadden in de ring (Oke, je paard kan het twee keer eng vinden, maar 100 keer een beest zonder een keertje op zijn kop te geven gewoon jezelf in de maling laten nemen gaat toch wel erg ver). Hoeken die niet door werden gereden, en oefeningen die afgeraffeld werden. Als wij hier in de zomer grote concoursen hebben, komen er paarden en combinaties waar je bijna u tegen zegt. Misschien ligt het dan aan mij.. maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Ps. Iedereen vind zijn eigen paard een goed paard, dat wil niet altijd zeggen dat ze het voor anderen ook zijn, dus je aangevallen voelen hier, is nergens voor nodigOf je moet je aangesproken voelen..
Er reed een schimmel mee, die moest als laatste (dacht ik), dat vond ik eigenlijk het enigste paard op dat moment dat ik een mooi en goed paard vond. Maar volgens mij vond hij het allemaal nogal wat spannend in de bak, en volgens mij was ook nog vrij jong.. Maar dat vond ik wel een gaaf, goed paard !!
kendilover schreef:even een vraagje... Zijn er fotograven aanwezig (paardenfoto.nl of andere) ?