Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
masja schreef:Ptries schreef:Contactadvertentie:
Gezocht: Vriend met E-rijbewijs en auto die een trailer kan trekken.
Met reactie s.v.p. foto van auto meesturen
Liefst in bezit van paard, trailer en sterke auto!!!
Kan je samen naar het bos etc
masja schreef:Jits schreef:
Ik hoop dat mijn paard niet zo schrikkerig is als de laatste keer dat ik bij de Zilfia's Hoeve ben gestart. Was toen echt een drama, vooral de bak langs de kantine. Had me eigenlijk voorgenomen om er niet meer te starten, maar het is zo lekker dichtbij, ik kan er te paard heen stappen. Daarom toch nog maar een keer proberen...
Hier nog een Is heel goed voor de zijgangen.... helaas worden ze niet gevraagd daar... Hihi.
Gewoon gaan, flink gassen en beetje stelling naar binnen houden
masja schreef:Ptries schreef:
Contactadvertentie:
Gezocht: Vriend met E-rijbewijs en auto die een trailer kan trekken.
Met reactie s.v.p. foto van auto meesturen
Oberek schreef:Rijden jullie dan maar dikke punten!! Ben benieuwd! en succes met de spoken.
versace schreef:Oberek schreef:
Rijden jullie dan maar dikke punten!! Ben benieuwd! en succes met de spoken.
Nou dikke punten weet ik niet of dat er in zit maar we doen ons best en de spoken ik hoop dat die nu een beetje verdwenen zijn
Oberek schreef:Tsja het is jammer, maar heb er ook wel vrede mee. Had de afgelopen dagen met rijden ook wel een dipje.
Ik wil in december in Woudenberg het weer proberen, dus we kunnen nog even goed gaan oefenen daarvoor!
INkie schreef:K heb me ook afgemeld.
Op het moment voel ik me niet zo lekker en dan vind ik t zonde om op wedstrijd te gaan.
Iedereen heel erg veel succes!