Maarssen 29 oktober

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:37

INkie schreef:
Tsja vanaf een foto kun je niet goed beoordelen maar achter komt ze helemaal niet mee op de foto... Als dat in t echt ook zo is heb je daarom misschien zo weinig punten gehad?

Die foto is wel genomen toen ik haar pas 2 of 3 dagen had he, dus we moesten elkaar nog aanleren voelen enzo. Nu doet ze het echt wel goed. Maarja, zometeen mn instructrice maar weer bellen voor les
@eusebio, dank je wel . Ik vind trouwens dat je een heel leuk paard hebt, mooi koppie!

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 16:46

Melanie15 schreef:
INkie schreef:
Tsja vanaf een foto kun je niet goed beoordelen maar achter komt ze helemaal niet mee op de foto... Als dat in t echt ook zo is heb je daarom misschien zo weinig punten gehad?

Die foto is wel genomen toen ik haar pas 2 of 3 dagen had he, dus we moesten elkaar nog aanleren voelen enzo. Nu doet ze het echt wel goed. Maarja, zometeen mn instructrice maar weer bellen voor les
@eusebio, dank je wel . Ik vind trouwens dat je een heel leuk paard hebt, mooi koppie!

Dank je wel Melanie, ben ook heel erg blij met hem.

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:12

Okey! daarom zeg ik: vanaf de foto foto=momentopname

Toch ben ik erg benieuwd wat die vrouw moet hebben gedacht.. Want Melanie en Eusebio, jullie punten zijn wel heeeeel erg laag!

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 18:00

INkie schreef:
Okey! daarom zeg ik: vanaf de foto foto=momentopname

Toch ben ik erg benieuwd wat die vrouw moet hebben gedacht.. Want Melanie en Eusebio, jullie punten zijn wel heeeeel erg laag!

Had inderdaad een stuk makkelijker geweest als de jury was gebleven tot na de prijsuitreiking, dan had ze het kunnen toelichten.
Maar helaas pindakaas, volgende keer beter.
Trouwens INkie weet niet of je rest van de punten heb gezien, maar over het algemeen was het gewoon heeeel laag.

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:02

Ja heb de rest ook gezien.
Jammer dat de jury niet was gebleven... ( misschien bellen een optie of even langs gaan?! Dat was een grapje )

Heb even mn protocollen uit de kast gepakt van mn pony tijd. En toen vond ik HET protocol met de handtekening van de mevrouw die jullie tot woede dreef
Kweet nog heeeeel goed dat k best ( gewoon een 156 proef ) lekker had gereden en dat ik toen een protocol terug kreeg met 149 punten Kwas niej zo blijj die dag haha

Naja volgende x beter toch... Ik bedoel, volgende x ben je extra blij als je hoog scoord! ( Altijd het positieve van in zien toch? je hebt er niets mee verloren.)

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:23

Mn instructrice heeft trouwens nog de jury gebeld. Ze vond het gewoon 10 keer niks de combinatie van mij en mn paard. Dus mn instructrice: maar voor 123 punten moet je toch onderhand achterstevoren door de baan gaan. Dus de jury weer: nee het is gewoon helemaal niks, te weinig verzameling en een te hoog tempo. Ook beweerd ze dat mn uitgestrekte draf onregelmatig was(zet dat dan ook op de coupon of stuur me de ring uit als je vind dat mn paard onregelmatig loopt).
Overigens heeft de jury van de zomer een keer bij mn instructrice een proefje bekeken en dat vond ze ook niks, een te hoog tempo en te weinig verzameling. Uiteindelijk won mn instructrice die proef met 198 punten haha

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 17:33

Melanie15 schreef:
Mn instructrice heeft trouwens nog de jury gebeld. Ze vond het gewoon 10 keer niks de combinatie van mij en mn paard. Dus mn instructrice: maar voor 123 punten moet je toch onderhand achterstevoren door de baan gaan. Dus de jury weer: nee het is gewoon helemaal niks, te weinig verzameling en een te hoog tempo. Ook beweerd ze dat mn uitgestrekte draf onregelmatig was(zet dat dan ook op de coupon of stuur me de ring uit als je vind dat mn paard onregelmatig loopt).
Overigens heeft de jury van de zomer een keer bij mn instructrice een proefje bekeken en dat vond ze ook niks, een te hoog tempo en te weinig verzameling. Uiteindelijk won mn instructrice die proef met 198 punten haha

Zo dan, neem aan dat het in het Z was die 198 punten of niet?
Het blijft belachelijk, mijn instructrice (M/Zjury) heeft onze beelden op video terug gezien, en was het helemaal niet eens over de punten.
De bewuste jury staat bekend als zeer lage punter, nou lekker dan.
Ach Melanie, volgende keer beter.

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:47

Melanie15 schreef:

Wat een verschrikkelijk rare en vaga uit leg Zoiets als: waarom? Daarom!

Volgende x dus beter

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:51

Idd