Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lowara schreef:ik geef ook vaak zittend les, en zit dan bij C op een bankje net achter het bord. ik heb namelijk de nare eigenschap dat als ik in de bak sta, ik echt kilometers en kilometers afleg tijdens de les. en als je bv 2 uur les geeft achter elkaar, ben ik altijd zo kapot van dat stomme geloop.
dus voor mijn eigen gemoedsrust en tic zit ik vaak
Topaas schreef:zolang ze maar actief met je bezig zijn! Mijn instruteur geeft zoveel les dat ik mij wel kan voorstellen dat hij erbij zit. Maar hij is wel drie kwartier actief bezig met mij!
Kitty schreef:Ik sta altijd tijdens het lesgeven en regelmatig betrap ik mezelf erop dat ik hele einden aan het meelopen ben, mijn hoofd scheef heb bij het uitleggen en met mijn hele lichaam voordoe wat ik bedoel.
LaFunkyJazz schreef:ik vind het als een instructrice zit, echt nix, meelopen, bewegingen maken, voordoen, ernaast lopen (in stap oid).
Citaat:Maar op zich heeft het weinig met zitten of staan te maken, behalve dat jouw voorbeeld van een meneer is die alleen ging zitten bij het galoperen. Vreemde keus omdat je juist in galop nog wel eens een naar achteren uitslaand paard kunt krijgen. Zou ik nou nooit bij durven gaan zitten!
Lusitana schreef:Dat is dus heel slecht lesgeven, als de paarden galop kunnen voorspellen. Ik rijd zo´n paard dat nerveus wordt bij doorzitten omdat het "galop" betekent, of na het halstrekken, want dan is het in de les altijd tijd voor galop. Nu probeer ik haar te deprogrammeren, maar het is verdomde moeilijk.
Maar op zich heeft het weinig met zitten of staan te maken, behalve dat jouw voorbeeld van een meneer is die alleen ging zitten bij het galoperen. Vreemde keus omdat je juist in galop nog wel eens een naar achteren uitslaand paard kunt krijgen. Zou ik nou nooit bij durven gaan zitten!
Mijn eigen paard heeft trouwens wel eens bijna een intructrice van de bakrand getrapt...