ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

di_Segno

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 23:13

Tsja ik heb/had goede ervaringen met ze, netjes op tijd binnen enzo...
Maar de laatste keer duurde het 3 weken, en toen was alles fout, een cobhalster besteld, kreeg een ponyhalster, een dekje maat pony besteld, kregen een full, vliegennetje zat er niet bij, verkeerd dekje,... En toen wilden we retourneren en heb ik 2 maand (!!!) moeten wachten op t halster, heb onderhand natuurlijk al een nieuwe gekocht, dus hierover ben ik zeer ontevreden....

RRteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:02

heeel ontverede
heb daar ruim voor 300 euro besteld aan dekens 4 weeken later had ik ze waaren het nog de verkeerde ook nog terug gedaan kreeg wel me geld terug maar bestel daa rnooit mee wat

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:14

ik ben wel tevreden.al een paar keer wat besteld daar en kreeg het keurig geleverd.twee weken terug een deken besteld meteen geld over gemaakt en binnen een week had ik mijn deken binnen

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:40

romyjimmy schreef:
Tsja ik heb/had goede ervaringen met ze, netjes op tijd binnen enzo...
Maar de laatste keer duurde het 3 weken, en toen was alles fout, een cobhalster besteld, kreeg een ponyhalster, een dekje maat pony besteld, kregen een full, vliegennetje zat er niet bij, verkeerd dekje,... En toen wilden we retourneren en heb ik 2 maand (!!!) moeten wachten op t halster, heb onderhand natuurlijk al een nieuwe gekocht, dus hierover ben ik zeer ontevreden....

Misschien is het dan ook vriendelijk om te vertellen dat je uiteindelijk het halster gratis hebt gekregen en je vriendin daarbij zelfs nog een extra halster

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:54

paar bladzijdes terug ook al iets gepost. heb op een zondag wat besteld, geld overgemaakt en vrijdag had ik mijn zweetdeken al in huis. tevreden dus

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:01

Had op de vorige pagina al gepost dat ze m'n geld terug gingen storten, maar dat is ook al weer bijna 2 weken geleden, en heb nog niks gezien

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:05

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik tevreden ben... Heb bijna 3 weken geleden transportbeschermers besteld (met bijpassend halster) jophurs, sokken en paardensnoepjes (dit laatste om op de €100,- te komen zodat de verzendkosten wegvielen) Dit allemaal onder vooruitbetaling. Zag een paar dagen later een mooie deken, gebeld en netjes en aardig te woord gestaan en het kon gewoon bij mijn bestelling opgezet worden. Gister (eindelijk) binnen gekomen blijkt: zit maar 1 jophur in de doos (erg slordig), paardensnoepjes zitten er niet bij en de transportbeschermers in de verkeerde kleur. Had Cob besteld en op de site stond dat in die maat ze alleen maar in bruin/beige waren dus ik had de kleur niet aangepast op mijn bestelling. Beetje onduidelijk op de site maar dus wel een beetje mijn eigen fout. Mag het terug sturen en krijg de goede kleur weer opgestuurd met tevens 1 PAAR jophurs en mijn paardensnoepjes. Ben heeeel benieuwd hoe lang dit nu gaat duren maar ik wacht wel af.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:50

Ik heb goede en wat mindere ervaringen met Piaffe.

Ze leveren goed spul, maar het leveren duurt vaak wel lang.
Mocht iets niet op voorraad zijn bellen ze daar vaak wel over, dus dat is zeker een pluspunt.
Wel moet ik melden dat ik vd week een bestelling had binnen gekregen met een verkeerd artikel. Ik heb dit artikel terug gestuurd en kreeg 3 dagen later netjes het goed artikel thuis gestuurd. Maar ik had wel de €5,50 verzendkosten betaald! Geen briefje met sorry of terugstorting van de verzendkosten.. niks! Iedereen kan natuurlijk is een fout maken, maar ik vind dat de verzendkosten die ik moest maken wel terug betaald moeten worden aan mij.

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:16

Je moet gewoon even bellen of mailen over de verzendkosten. Als het goed is krijg ik ze terug gestort op mijn rekening (tenminste, dat beloofde ze gisteren toen ik haar aan de lijn had!)

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:17

Nog nooit problemen gehad met Piaffe !

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:26

JO93, goed dat je het zegt, dan ga ik nog even mailen!
Verder goede service!

kippie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 21:26

Nog nooit problemen gehad met piaffe! Goede en fijne service!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 21:28

Ziolette schreef:
Hier ook een tevreden klant, het heeft 1x heel erg lang geduurd omdat iets niet op voorraad was en toen bleef de hele zending daar tot het laatste artikel binnen was (mss is dat nu anders), maar vorige week zondag heb ik nog het een en ander besteld onder rembours en woensdag had ik het binnen.

hier zelfde verhaal, 3 x beteld en een x wat langer geduurt.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:55

Ik bestel regelmatig spullen bij Piaffe.
Onlangs is er ook met mijn bestelling heel wat mis gegaan.
Dus ik bellen,en werd zeer vriendelijk te woord gestaan.

2 dagen later had ik de goede deken in huis en een gratis halster en een extra paar sokken.
Is echt een zeer goede service!

Ik weet wel dat ze het momenteel ontzettend druk hebben.
Dus het beste kun je even een telefoontje plegen,en ze regelt het direct voor je!

Ik ben en blijf klant bij Piaffe

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:44

mijn laarzen waren er volgende week
helaas vond ik ze zelf niet lekker zitten bij m'n kuiten dus heb een andere kuitmaat besteld, heb gisteren de laarzen retour gestuurd en de 5.50 verzendkosten overgemaakt, dus ik hoop ze voor einde van de week te hebben
Vind dat ze erg snel reageren op mailtjes ook!
vind ik ook een pluspunt

Ik ben in ieder geval tevreden

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:48

Vorige week dinsdag een zweetdeken besteld en meteen betaald. Zaterdag had ik het al binnen.

Ik ben dus tevreden.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:48

2 keer wat besteld, eerste keer verkeerde deken gekregen (want de andere was niet meer op voorraad, ja en? ik hoef geen andere deken) na heel veel bellen is dat uiteindelijk opgelost.

2e keer, het duurde maar en het duurde maar dus uiteindelijk bellen, zou ze in het magazijn gaan kijken en iemand zou terug bellen, nou we werden nooit meer terug gebeld. Dus weer bellen, schijnt de persoon daar een heel slecht korte termijn geheugen te hebben. Uiteindelijk is deken toch nog binnen gekomen.

Na deze ervaring bestel ik nooit wat bij piaffe, de bestellingen waren van mijn zusje. Jammer want ze hebben leuke spullen.

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 22:19

Ik heb deze keer ook niet zo'n goede ervaring met piaffe.
Bestelling gedaan voor deken/dekje en plastron. Ten eerste heb ik geinformeerd welke maat ik het beste kon nemen want er schijnt nogal verschil in merk/ model te zitten. Werd verteld dat ik wel 195 cm kon nemen.
Verder plastron en HH dekje bestel. na 3 weken dus maar bellen hoe het er mee zat, blijkt dat ze het dekje niet meer konden leveren. (vind dat ze dat wel even door konden bellen).
Nou nu heb ik het wel ontvangen, maar blijkt de deken een maat te klein, plaston maat S.. :S Beetje krap (stik bijna als ik hem op heb)
Dus ik bellen moet ik het eerst zelf terug sturen dus verzendkosten plus dat ik nog opnieuw moet laten verzenden voor 5,75... dus al met al betaal ik nog eens 10 euro bovenop wat ik betaald heb...

Leuk zo'n aanbieding.. Ben er nog niet uit wat ik ga doen met de spullen, misschien stuur ik het terug/ of ik verkoop het door.

Maar weet wel dat ik waarschijnlijk niet meer ga bestellen bij hun..

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 22:37

aardig tevreden klant aan deze kant . heb een keer een zadel gekocht die uiteindelijkniet goed zat , heb deze terug gestuurd en mijn geld terug gekregen .
ook regelmatig een dekje en peesbeschermers besteld, er is toen ook iets misgegaan , weet niet meer precies wat en ze zouden er een kadootje bij doen.
een zak paarden wijngums

spullen zijn altijd mooi en als je belten hun netjes te woord staat , wordt je zeer netjes behandeld
toppie piaffe!
( als mijn centjes gestort zijn rijbroeken bestellen )

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 23:45

Goede ervaringen met hun!
Van de zomer een boel besteld, het was 2 dagen later in huis, super!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:20

nitouche schreef:
Dus ik bellen moet ik het eerst zelf terug sturen dus verzendkosten plus dat ik nog opnieuw moet laten verzenden voor 5,75... dus al met al betaal ik nog eens 10 euro bovenop wat ik betaald heb...

wat verwacht je dan dat ze het komen ophalen
vind het vrij normaal dat je verzendkosten moet betalen hoor, bedoel het is niet hun schuld dat de deken niet past! even als de plastron
en als je besteld weet je van te voren dat je kunt ruilen maar dat je dan wel verzendkosten moet betalen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 11:30

Volgens mij is er geen enkele online ruitersportzaak die de verzendkosten dan weer op zijn/haar rekening neemt bij ruilen. Ook Divoza etc. niet. Bij Piaffe heb je ook nog eens geen verzendkosten wanneer je bestelling boven de 100 euro komt!

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:14

Na mijn eerdere bericht hierboven... Ik ben tevreden... Kreeg net mijn pakketje met de goede spullen en zelfs mijn verzendkosten die ik gemaakt heb voor het retour sturen van de verkeerde spullen contant in een zakje bij de zending.... goede service...

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 15:30

Anoukie schreef:
Volgens mij is er geen enkele online ruitersportzaak die de verzendkosten dan weer op zijn/haar rekening neemt bij ruilen. Ook Divoza etc. niet. Bij Piaffe heb je ook nog eens geen verzendkosten wanneer je bestelling boven de 100 euro komt!

Zelfs van de week bij Divoza geld retour gehad voor het terug zenden! Maar ok dat is lekker off topic

On topic dan maar: Geen noemenswaardige moeilijkheden met Piaffe (nouja eentje dan.....ik bestel er altijd teveel )

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:04

Het is wel degelijk gebruikelijk om zelf de verzendkosten te betalen bij retourneren.
Misschien met uitzondering van de grote verzendhuizen,waar Divoza er 1 van is
En deze opmerkingen zijn wel ontopic.