Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romyjimmy schreef:Tsja ik heb/had goede ervaringen met ze, netjes op tijd binnen enzo...
Maar de laatste keer duurde het 3 weken, en toen was alles fout, een cobhalster besteld, kreeg een ponyhalster, een dekje maat pony besteld, kregen een full, vliegennetje zat er niet bij, verkeerd dekje,... En toen wilden we retourneren en heb ik 2 maand (!!!) moeten wachten op t halster, heb onderhand natuurlijk al een nieuwe gekocht, dus hierover ben ik zeer ontevreden....
Ziolette schreef:Hier ook een tevreden klant, het heeft 1x heel erg lang geduurd omdat iets niet op voorraad was en toen bleef de hele zending daar tot het laatste artikel binnen was (mss is dat nu anders), maar vorige week zondag heb ik nog het een en ander besteld onder rembours en woensdag had ik het binnen.
nitouche schreef:Dus ik bellen moet ik het eerst zelf terug sturen dus verzendkosten plus dat ik nog opnieuw moet laten verzenden voor 5,75... dus al met al betaal ik nog eens 10 euro bovenop wat ik betaald heb...
Anoukie schreef:Volgens mij is er geen enkele online ruitersportzaak die de verzendkosten dan weer op zijn/haar rekening neemt bij ruilen. Ook Divoza etc. niet. Bij Piaffe heb je ook nog eens geen verzendkosten wanneer je bestelling boven de 100 euro komt!