Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Quidou schreef:goedsow ik ga voor 1 winst... dan ben k tevreden... )
Quidou schreef:goedsowik ga voor 1 winst... dan ben k tevreden...
![]()
)
Als je voor 1 wp gaat kan t krap worden
haha
haha 
Ze hebben altijd die CD op staan
INkie schreef:Zirkoontje, als je zo'n Jan Smit fan bent ben je goed bij de voornruitersZe hebben altijd die CD op staan
INkie schreef:Zirkoontje, als je zo'n Jan Smit fan bent ben je goed bij de voornruitersZe hebben altijd die CD op staan

haha
srry!!

Quidou schreef:k ga woensdag naar t oefenparcours...
Ingrid ben je dr ook weer??
zirkoontje schreef:hahahaha jaaa ik ben echt onwijs fan, nou vraag even of ze hem opzetten als ik moet rijden dan!!!
ben lid van zijn fanclub, ga naar AL zijn optreden en sta dan voorraan met mijn jan smit t-shirt en gooi gebruikte slipjes naar zijn hoofd!!!! }>
INkie schreef:Quidou schreef:k ga woensdag naar t oefenparcours...
Hmm dat zou ik wel even kunnen doen ja
whaha 
is wel saai haha 
INkie schreef:Met van die lekkere remsporen
maar juist omdat iedereen zo'n hekel aan dat mannetje heeft vind ik hem zo leuk! Die cd van hem draai ik overal (vraag maar aan margon, zie HH instrucite week
) we draaien hem zelfs om me werk, tot ergernis van mn collega's
laatst was ie in brothers, had ik gvd juist DIE avond een verjaardag in deventer anders was ik nog gegaan ook. Dus mn vriendin (zusje op bokt) heeft de hele weg naar deventer naar JS moeten luisteren! }>

(Agterberg)
zirkoontje schreef:Allereerst ben ik ECHT 23 en geen 15...
nog maar euhh 7 maanden...
) 
Quidou schreef:spot niet met 15
(bijna 16 nog maar euhh 7 maanden... )

Margon schreef:Ik start om 12.30 en 12.54 echt super lekkere tijden en als 1e van de L1
INkie schreef:Quidou schreef:k ga woensdag naar t oefenparcours...
Hmm dat zou ik wel even kunnen doen ja