Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patries_kjp schreef:en volgens mij heb ik Bettine zien rijden... donkerbruin paardje??
onwijs leuk paard & kür
Neonlight schreef:Noon schreef:hey, ik ben vrijdag wezen kijken! heb er helemaal geen verstand van, ben een dressuur/springruiter haha maar vond het wel super leuk. was met een vriend mee die er wel verstand van heeft dus heb er weer wat bijgeleerd haha. de bodem was echt heel slecht, een andere vriend van me moest ook rijden en een kennis van me ook maar die is zo weer weggegaan en heeft niet gereden i.v.m. de bodem. ik heb volgens mij wel een friese hengst gezien die ik heb ingereden en hij was 5e dus dat was wel heel leuk.
was gewoon om 2 uur thuis...*zucht* haha
2 uur thuis, komt me bekend voor..... Jammer dat die kennis niet gereden heeft, er zijn er meer die niet ingespannen hadden. Ik zat zelf ook te twijfelen, maar vond het zo rot voor de organisatie. En de rubrieken werden maar zeer kort gereden, daardoor was het voor de paarden nog redelijk om te doen. Michael was na het damesnummer niet eens bezweet, stond wel een beetje te hijgen maar had nog ruim genoeg over. Viel me 300% mee. Ereklasse was lastiger, omdat er daar ook nog een voorselectie was, hij moest dus 2 keer lopen. Maar gelukkig doorstond hij het goed. Alleen dat gebuts van die kar achter hem vond hij niet zo leuk, maar het is een pony die gelukkig wel wil lopen, als we hem op de vrachtwagen hadden laten staan was hij zwaar teleurgesteld denk ik.Wel jammer voor je dat je het echte werk niet hebt kunnen zien, als de bodem goed is is het echt een heel spectakel.
Bettine schreef:patries_kjp schreef:en volgens mij heb ik Bettine zien rijden... donkerbruin paardje??
onwijs leuk paard & kür
Jep klopt![]()
Met een bles
patries_kjp schreef:hij is leeeeeeeuk
er was 1 kür waar ik de muziek echt onwijs gaaf van vond...
die had "Grease" muziek
Neonlight schreef:Goh, wat weinig publiek op zondag! Ben wel wat anders gewend op de UPD, maar ja, ik ga altijd op vrijdag en zaterdag, zijn toch de topdagen.
@Noon: wat goed, kampioen bij de 4-jarigen! Ben nu wel erg nieuwsgierig wie het is en welk paard!
Margo schreef:Hallo allemaal!!
Nou zo'm heftige UPD heb ik nog nooit meegemaakt!! Iedereen is ook helemaal kapot (zit hier stiekem een beetje te dommelen op me stage en medelijden te hebben met de mannen die vandaag de hele hal nog leeg mogen halen).
Vrijdag was natuurlijk de bijna grootste ramp uitgekomen die je je als organiatie voor kunt stellen. Gelukkig hebben de mannen van agterberg samen met een aantal van ons de bodem op kunnen knapper door er een nieuwe in te leggen. De bodem was dus niet geheel van agterberg maar een deel en een deel van van doorn.