Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Ik heb de L2 en B gejureerd in ring 2. Wat een knollenveld zeg, zo ongelijk! Enne Saar...ik heb geen fjord gezien?? Wel een tinker en een haflinger.
Venetia schreef:Suzanne F., hoe was de haflinger? Ik zag em rijden en ik vond het er eigenlijk echt netjes uitzien.
Ik vond het terrein niet overal even goed, maar gelukkig hoefden we van de jury niet de slechte hoeken in.
CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Ik heb de L2 en B gejureerd in ring 2. Wat een knollenveld zeg, zo ongelijk! Enne Saar...ik heb geen fjord gezien?? Wel een tinker en een haflinger.
Weet ze zeker dat die Haflinger geen Fjord met manen was?
vossie schreef:Suzanne moest jij op het hoofdterrein jureren of op dat bijterrein bij de trailers waar maar twee ringen lagen? Indien je op het bijterrein zat heb je me denk ik wel gezien, daar heb ik een poosje losgereden voordat ik naar het hoofdterrein ging.... dat was meer rodeo dan rijden eigenlijk. Ik hoor wel of je daar zat, als het zo is zal ik ff een beschrijving van de combinatie geven dan heb je me denk ik wel gezien!
vossie schreef:Ik weet niet of dat de kennis van jou was, toen ik daar bezig was was er eentje met donkerbruin/zwart paard aan het losrijden met een beetje een rampshoofd, niet heel erg maar het was niet echt een sjiek koppie om het zo te zeggen. Dat paard was gespannen en redelijk lastig maar de persoon die er op zat zat het dier zo te sarren, schoppen, slaan en trekken, onder de bomen bij de straatkant stonden haar "begeleiders" die zeiden af en toe dat ze rustig moest doen dan kregen die ook weer een grote bek, zag er allemaal erg gezellig uit!
Suzanne F. schreef:Ik heb de L2 en B gejureerd in ring 2. Wat een knollenveld zeg, zo ongelijk! Enne Saar...ik heb geen fjord gezien?? Wel een tinker en een haflinger.