Chrystal-gek schreef:Telt het ook mee als nare ervaring als de jury halverwege de proef zegt dat je net zo goed kan stoppen?
Hahahaa, sorry mag misschien niet lachen maar hemeltjelief wat heb je dán in vredesnaam wel niet uitgespookt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chrystal-gek schreef:Telt het ook mee als nare ervaring als de jury halverwege de proef zegt dat je net zo goed kan stoppen?
Liiszle schreef:.. ze stond met tranen in haar ogen..
Effy schreef:Overigens heb ik verder nooit problemen gehad met deze jury en vond ik haar altijd wel aardig, maar nu ik weet hoe ze echt in elkaar steekt hoef ik door haar niet meer gejureerd te worden.
Ptries schreef:Effy schreef:Overigens heb ik verder nooit problemen gehad met deze jury en vond ik haar altijd wel aardig, maar nu ik weet hoe ze echt in elkaar steekt hoef ik door haar niet meer gejureerd te worden.
Misschien was ze bang voor geklets als ze je hoge punten had gegeven, omdat jullie elkaar kennen.
ranna schreef:Chrystal-gek schreef:Telt het ook mee als nare ervaring als de jury halverwege de proef zegt dat je net zo goed kan stoppen?
Hahahaa, sorry mag misschien niet lachen maar hemeltjelief wat heb je dán in vredesnaam wel niet uitgespookt?
Citaat:GeJe schreef:Kreeg zojuist de resultaten door van ons eigen paard die vanochtend op wedstrijd was. Helaas was 'ie de eerste proef wat nerveus en drammerig en heeft nogal wat foutjes gemaakt.. toch 159 punten. De tweede proef ging dus stukken lekkerder... 143 ?!. Weinig of geen commentaar.
_MaanMeisje_ schreef:Nou... Een paar jaar geleden reed ik met mijn schimmeltje Ramon een proef in de stromende regen. Dat was echt heel moeilijk voor mij. Ik was nog echt een mini meisje en Ramon was (en is) verschrikkelijk lui.
Elke proef liep hij wel 2x de ring uit en hij liep zo sloom dat jury's zich vaak afvroegen waarom ik de zweep niet eens een keer keihard gebruikte.
Ik zag dus behoorlijk tegen de proef op, maar eigenlijk ging het best goed voor mijn doen.
Kom ik bij de jury, zegt de man: "Meisje, je zit er op als een aap."
Nou. Bedankt.![]()
Daar heb ik echt wat aan.![]()
Bovendien was mijn houding toen nog niet verpest.
En dan sta je daar...
Verder kreeg ik helemaal geen commentaar.
Voor allebei de proeven had ik 160, wat een wereldprestatie voor mij was en ik had met beide proeven een prijs.
Maar "Je zit er op als een aap." is niet fijn om te horen.
amondi schreef:Of wel, jij krijgt 5en wegens ongehoorzaam(tis B)
En dat meisje voor je, krijgt 5en wegens niet nageeflijk of achter de teugel of zo stijf als een plank, noem maar op.