6 Augustus Ruinerwold.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DiLiberty

Re: 6 Augustus Ruinerwold.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:42

happyjoyce schreef:
Ik heb gister ook gereden. De eerste proef moest ik met Umcalsum om 9uur rijden in de B. De ringen waren erg slecht, je zakte een heel eind weg. Ik had 173 punten en 159, 1e en 2e prijs. Om 11 uur moest ik met Melody in de L2 rijden. Toen we bij het inrijterrein kwamen zeiden ze dat ze wel een half uur uitliepen door het slechte weer. Dit terrein was nog slechter dan het terrein van de B. Ik had 156 en 159 punten. Alles zat onder de modder, maar toch niet voor niets heen gegaan!

goed zeg!.. gefeliciteerd... en weer een paar winstpunten erbij.

cinvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 00:36

ik had zaterdag ook gereden eerste proef met pranco ging netjes 163 en een tweede prijs en de 2de proef ging bagger hij was schrikkerig, vervelend en gek aan het doen 138.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 10:27

DiLiberty schreef:
happyjoyce schreef:
Ik heb gister ook gereden. De eerste proef moest ik met Umcalsum om 9uur rijden in de B. De ringen waren erg slecht, je zakte een heel eind weg. Ik had 173 punten en 159, 1e en 2e prijs. Om 11 uur moest ik met Melody in de L2 rijden. Toen we bij het inrijterrein kwamen zeiden ze dat ze wel een half uur uitliepen door het slechte weer. Dit terrein was nog slechter dan het terrein van de B. Ik had 156 en 159 punten. Alles zat onder de modder, maar toch niet voor niets heen gegaan!

goed zeg!.. gefeliciteerd... en weer een paar winstpunten erbij.

Bedankt