Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rieta schreef:oh jammer anneloes......
iris... is het al gelukt met het zadel???
Royaltjuh schreef:Ik weet ook niet of ik nog wel kom... Heb wss geen vervoer meer, naja en vanwege mn verjaardag wordt het dan wel een erg gedoe om lopend heen te gaan... Dus naja, dan maar nie he... Wel jammer, was mooi dichtbij geweest. Keb me nog niet afgemeld, miss kan 'k nog wat regelen maar denk van nie...
Iedereen wel succes, die toch nog heen gaat! Heel misschien dat ik dan nog even mensen aan kom moedigen!
M_A_X_ schreef:Royaltjuh schreef:Ik weet ook niet of ik nog wel kom... Heb wss geen vervoer meer, naja en vanwege mn verjaardag wordt het dan wel een erg gedoe om lopend heen te gaan... Dus naja, dan maar nie he... Wel jammer, was mooi dichtbij geweest. Keb me nog niet afgemeld, miss kan 'k nog wat regelen maar denk van nie...
Iedereen wel succes, die toch nog heen gaat! Heel misschien dat ik dan nog even mensen aan kom moedigen!
Nouw meis je rijd gewoon met ons mee!! wil makkelijk..![]()
spreek je der nog wel ff over..
trisca schreef:Rieta schreef:oh jammer anneloes......
iris... is het al gelukt met het zadel???
Ik heb nu het kieffer zadel van armanda hier liggen... Het lijkt redelijk, maar moet niet verder zakken als ik erop ga zitten.
Verder gaat een leerling morgen op vakantie die een stubben zadel heeft aan laten meten op een paard die hetzelfde probleem heeft als Goldy, dus dat wacht ik ook nog even af.
Vind het in ieder geval super dat ik al die zadels zou mogen lenen