Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik weet niet zeker of het nodig is, maar ik ben er dit weekend niet (normaal lees ik altijd voor), iemand anders die wel eens meegaat kan dat weekend ook niet, bijna alle clubgenootjes zitten in het middagprogramma, op 1 na maar die moet ongeveer tegelijk starten
Dat zul je natuurlijk altijd hebben, kan ik een keer niet groomen, is er niemand die voor kan lezen. Ze start als 20e in het ochtendprogramma, dus ben je er toevallig en wil je wel 2 proefjes extra voorlezen dan hoor ik het graag, dan kan ik dat als opties doorgeven aan mijn zusje. Als ze alsnog iemand kan vinden, is het uiteraard niet meer nodig, maar het is altijd wel prettig om vantevoren even een voorlezer geregeld te hebben. 
Rieta schreef:oh jammer anneloes......
iris... is het al gelukt met het zadel???
.
Royaltjuh schreef:Ik weet ook niet of ik nog wel kom... Heb wss geen vervoer meer, naja en vanwege mn verjaardag wordt het dan wel een erg gedoe om lopend heen te gaan... Dus naja, dan maar nie he... Wel jammer, was mooi dichtbij geweest. Keb me nog niet afgemeld, miss kan 'k nog wat regelen maar denk van nie...
Iedereen wel succes, die toch nog heen gaat! Heel misschien dat ik dan nog even mensen aan kom moedigen!
spreek je der nog wel ff over..
Bedankt voor het aanbod, jullie horen het nog wel....
Er kan toch iemand mee, die eerst niet mee kon. Maar alsnog bedankt voor het aanbod....
M_A_X_ schreef:Royaltjuh schreef:Ik weet ook niet of ik nog wel kom... Heb wss geen vervoer meer, naja en vanwege mn verjaardag wordt het dan wel een erg gedoe om lopend heen te gaan... Dus naja, dan maar nie he... Wel jammer, was mooi dichtbij geweest. Keb me nog niet afgemeld, miss kan 'k nog wat regelen maar denk van nie...
Iedereen wel succes, die toch nog heen gaat! Heel misschien dat ik dan nog even mensen aan kom moedigen!
Nouw meis je rijd gewoon met ons mee!! wil makkelijk..![]()
spreek je der nog wel ff over..
Maar reken maar nergens op, na een wedstrijdstop(je)...
wil makkelijk!! en jij en stress..? neeej en cker niet op je verjaardag
gaat goed komen..(Y)
Zou wel goed uitkomen
En ik, patser???

Ik zal het dr vast ff vertellen, whaha hopelijk onthoudt ze dat

trisca schreef:Rieta schreef:oh jammer anneloes......
iris... is het al gelukt met het zadel???
Ik heb nu het kieffer zadel van armanda hier liggen... Het lijkt redelijk, maar moet niet verder zakken als ik erop ga zitten.
Verder gaat een leerling morgen op vakantie die een stubben zadel heeft aan laten meten op een paard die hetzelfde probleem heeft als Goldy, dus dat wacht ik ook nog even af.
Vind het in ieder geval super dat ik al die zadels zou mogen lenen

dus kan ik foto's komen maken

nou hopen dat het gauw beter wordt