30 Juli Westertbork.. Wij Gaan !!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 30 Juli Westertbork.. Wij Gaan !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:32

Ik was eigenlijk ook wel blij dat ik niet hoefde, wat een regen zeg!! Maar goed gereden allebei een wp!! Ging het vanmiddag nog wel door??

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:14

Hoe heeft de rest gereden?

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:44

ik was vanmorgen bij iris (trisca) aan het kijken. Ze was nog hartstikke ziek maar ze moest en zal persee die wedstrijd rijden. Met alsvolg dat ze geen been meer over had en goldy niet meer reageerde jammer....

Ze had 146 & 147 punten... volgende keer beter iris en dan wat beter weer meenemen en wat beter zijn....

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:48

Jammer zeg...

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:22

Rieta schreef:
ik was vanmorgen bij iris (trisca) aan het kijken. Ze was nog hartstikke ziek maar ze moest en zal persee die wedstrijd rijden. Met alsvolg dat ze geen been meer over had en goldy niet meer reageerde jammer....

Ze had 146 & 147 punten... volgende keer beter iris en dan wat beter weer meenemen en wat beter zijn....

Ben inderdaad met veel geklik de proef doorgekomen. En al die mensen die mij voor gek verklaarde koorts, keelontsteking geen stem dit weer enz enz... en toch starten

dat zijn de echte toch?

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:04

whahaah Ik zou het ook doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 05:38

trisca schreef:
Rieta schreef:

Ben inderdaad met veel geklik de proef doorgekomen. En al die mensen die mij voor gek verklaarde koorts, keelontsteking geen stem dit weer enz enz... en toch starten

dat zijn de echte toch?

Een echte die-hard dus!! Ik had t nie gedaan denk ik Lag eraan wat voor wedstrijd en wat voor weer, maar met deze regen was ik blij dat ikniet hoefde. Heb nu wel al een hele maand geen wedstrijd gehad!! Echt erg....