Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
judithh schreef:Michelle77 schreef:
toevallig zaterdagmiddag in het m1 gereden?
Ik wel! Jij ook dan??
judithh schreef:ik heb zaterdagochtend gejureerd!
lizzy2 schreef:m1 paarden heeft mijn instructrice volgens mij gejureerd.. M2 haar man
Michelle77 schreef:@judithh: idd welke klasse heb je gejureerd, de M1 toevallig????
lizzy2 schreef:m1 paarden heeft mijn instructrice volgens mij gejureerd.. M2 haar man
momo schreef:Het ergste vond ik de prijsuitreiking op zondag. Natuurlijk niet mijn punten maar wel de tijd dat het moest duren voordat je eindelijk je protocollen kon krijgen. Om 13.45 uur starten en dan eindelijk om 20.00 uur (!!!) je protocollen. Dat lange wachten was echt niet leuk.
ElanII schreef:momo schreef:Het ergste vond ik de prijsuitreiking op zondag. Natuurlijk niet mijn punten maar wel de tijd dat het moest duren voordat je eindelijk je protocollen kon krijgen. Om 13.45 uur starten en dan eindelijk om 20.00 uur (!!!) je protocollen. Dat lange wachten was echt niet leuk.
Tsja en dan hoorde ik nog een belachelijk verhaal van een mevrouw waarmee ik heb gepraat: zij had door omstandigheden de prijsuitreiking gemist zaterdag. Ze was eerste geworden en ging later haar prijs ophalen: "Helaas mevrouw, u krijgt de prijs niet want volgens de reglementen had u bij de prijsuitreiking moeten zijn".
En dan nog een geval: er reed een meisje mee in de Z1 met een pony tussen de paarden. Afijn, prijsuitreiking: kreeg ze de 2e prijs terwijl ze 2 punten meer had dan de 1e. Toen mijn instructrice verhaal ging halen: "Sorry, we hebben geen tijd". Bij haar 2e proef was het meisje ook eerste, maar die prijsuitreiking hebben ze dus helemaal niet gedaan, wel sneu voor zo'n meisje.
Overigens heb ik gefotografeerd samen met vriendlief. Foto's van vrijdag en zaterdag staan al op internet (zie onderstaande link), die van zondag komen z.s.m..