Kievittrofee 2005

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VLC

Re: Kievittrofee 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:38

wat leuk! Ik heb geschreven in ring 15 voor de a/b, b en l1/2 pony's.. Nog iemand die in die ring gereden heeft zaterdag morgen? Ik ben benieuwd!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:25

judithh schreef:
Michelle77 schreef:

toevallig zaterdagmiddag in het m1 gereden?

Ik wel! Jij ook dan??

jij hebt toch in het ochtendprogramma gestart?
[/quote]
[/quote]

Oja das waar ook haha!!! Heb helemaal over middag heen gelezen. Heb alleen zaterdag en M1 gezien, handig he??

Hebben jullie zaterdagochtend M1 of middag gereden???

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 11:05

ik heb zaterdagochtend gejureerd!

momo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 11:42

Ook wij zijn er geweest dit weekend. De merrie was voor de eerste keer mee en vond het allemaal heeeeeeeeeeel spannend. Zaterdag en zondag totaal 4 winstpunten dus helemaal een geweldig debuut.
Ik vond het goed georganiseerd,zoals het naar de ringen omroepen maar sommige ringen waren toch wel erg slecht.
Het ergste vond ik de prijsuitreiking op zondag. Natuurlijk niet mijn punten maar wel de tijd dat het moest duren voordat je eindelijk je protocollen kon krijgen. Om 13.45 uur starten en dan eindelijk om 20.00 uur (!!!) je protocollen. Dat lange wachten was echt niet leuk.

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 11:47

judithh schreef:
ik heb zaterdagochtend gejureerd!

In welke klasse heeft u gejureerd ?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:41

@judithh: idd welke klasse heb je gejureerd, de M1 toevallig????

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:30

m1 paarden heeft mijn instructrice volgens mij gejureerd.. M2 haar man

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:51

lizzy2 schreef:

Hoe heet ze dan?? Achternaam, ik heb iig mevr Wilke gehad en nog iemand

Hoochini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:55

Hallooo

ik heb ook meegedaan op de vrijdagavond en zondagochtend in de L1. Het was inderdaad een superweekend! Vrijdag was ik 2de en 4de met 167 en 161 en zondag 1ste met 172 en nog iets met 160! dus heb totaal 5 winstpunten binnen en mag L2 gaan starten (had er al 7)
Het was echt veel beter dan vorig jaar, want toen had het zo geregent! de bakken waren toen echt niet te rijden!! Dus het viel nu nog wel mee.....

Doeidoeiiiiii xxxxx

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:12

@ michelle77 ja ,mijn instructrice heet mvr. vd wilk .. beetje goede punten van haar gehad?

OTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:48

Voor mij was het een goed weekend!!! Ot was superbraaf en dat was het belangrijkste. We hebben lekker ontspannen kunnen rijden en dat resulteerde in een 3e plaats op vrijdag, een 4e plaats op zaterdag (en met een 5e plaats net buiten de prijzen) en een 1e plaats op zondag We hebben in totaal 4 winstpunten behaald en we mogen nu door naar het M2. Wanneer dat gaat gebeuren, weet ik nog niet...

Ot staat nu lekker op de wei van zijn verdiende vakantie te genieten en in augustus pak ik hem weer rustig op. Voorlopig moeten we eerst eens gaan trainen op onze uitgestrekte draf, want we halen nu af en toe een 6 maar meestal een 5 en dat is dan pas middendraf!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:51

Michelle77 schreef:
@judithh: idd welke klasse heb je gejureerd, de M1 toevallig????

zaterdagochtend de M2 en s'middags de kringkampioenschappen M1

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:55

lizzy2 schreef:

IK zat met meneer v/d Wilk, hij had de eerste proef, ik de 2e!
Heb nog even een gesprekje met hem gehad over iets wat voorgevallen was.

Idd waren de ringen niet al te best...althans ring 9 en 10 waren slecht, voor ik begon nog even de ring nagelopen en daar diverse bakstenen uit verwijderd
ik heb zelf snog even met de gedachte gelopen om hem af te keuren....ze hadden dat stukje land op z'n minst wel even kunnen maaien en steenvrij kunnen maken!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:31

Ik reed in ring 7 en 8 de M1. Ik vond de ringen ook niet al te best, in mijn ring zat op de HK lijn een zwaar stukje, beetje modder of iets. Ik moest hier middendraf tonen, ik merkte tijdens de oefening dat het op deze plaats onregelmatig werd. Helaas werd dit me toch aangerekend als onregelmatig, terwijl het echt door de bodem kwam. (verder nix te klagen hoor, ik had 173 en 172, 1e en 2e plaats haha)

@lizzy2 dan heeft jouw instructrice mevr vd Wilk idd mij gejureerd! Grappig joh! Ik reed op een flink grote vos van ong 1.75m en had bij haar dus 172 of 173. Heeft ze lang blond haar? Die had ik de 2e proef, volgens mij had ze erbij gezet dat het een voorwaartse en regelmatige proef was. Misschein herinnert ze ons wel (tussen alle tig starts haha)

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 23:42

Ringen 9 en 10 waren inderdaad slecht. Gras was te hoog en ik haalde nog een leeg cola flesje uit de hoefslag zaterdagmiddag. Op zondag is een paard van onze stal nog geblesseerd geraakt. Reed in een ring waar ook karretjes in waren geweest en was dus daardoor zijn ijzer kwijt geraakt. Door de klap ook een blessure over gehouden...
Wel was het zondagmiddag leuk kijken naar de kur op muziek. De show avond viel erg tegen, jammer. Wel genieten was het met Leida Strijk.

ElanII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 01:27

momo schreef:
Het ergste vond ik de prijsuitreiking op zondag. Natuurlijk niet mijn punten maar wel de tijd dat het moest duren voordat je eindelijk je protocollen kon krijgen. Om 13.45 uur starten en dan eindelijk om 20.00 uur (!!!) je protocollen. Dat lange wachten was echt niet leuk.

Tsja en dan hoorde ik nog een belachelijk verhaal van een mevrouw waarmee ik heb gepraat: zij had door omstandigheden de prijsuitreiking gemist zaterdag. Ze was eerste geworden en ging later haar prijs ophalen: "Helaas mevrouw, u krijgt de prijs niet want volgens de reglementen had u bij de prijsuitreiking moeten zijn".
En dan nog een geval: er reed een meisje mee in de Z1 met een pony tussen de paarden. Afijn, prijsuitreiking: kreeg ze de 2e prijs terwijl ze 2 punten meer had dan de 1e. Toen mijn instructrice verhaal ging halen: "Sorry, we hebben geen tijd". Bij haar 2e proef was het meisje ook eerste, maar die prijsuitreiking hebben ze dus helemaal niet gedaan, wel sneu voor zo'n meisje.
Overigens heb ik gefotografeerd samen met vriendlief. Foto's van vrijdag en zaterdag staan al op internet (zie onderstaande link), die van zondag komen z.s.m..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 06:20

ElanII schreef:
momo schreef:

Tsja en dan hoorde ik nog een belachelijk verhaal van een mevrouw waarmee ik heb gepraat: zij had door omstandigheden de prijsuitreiking gemist zaterdag. Ze was eerste geworden en ging later haar prijs ophalen: "Helaas mevrouw, u krijgt de prijs niet want volgens de reglementen had u bij de prijsuitreiking moeten zijn".
En dan nog een geval: er reed een meisje mee in de Z1 met een pony tussen de paarden. Afijn, prijsuitreiking: kreeg ze de 2e prijs terwijl ze 2 punten meer had dan de 1e. Toen mijn instructrice verhaal ging halen: "Sorry, we hebben geen tijd". Bij haar 2e proef was het meisje ook eerste, maar die prijsuitreiking hebben ze dus helemaal niet gedaan, wel sneu voor zo'n meisje.
Overigens heb ik gefotografeerd samen met vriendlief. Foto's van vrijdag en zaterdag staan al op internet (zie onderstaande link), die van zondag komen z.s.m..

thanks, nu weet ik eindelijk waar mn foto's staan ik wist niet door wie de foto's waren gemaakt namelijk. En op paardenfoto.nl stonden ook foto's maar niet die van het zz-licht+zwaar op vrijdag. Maar nu heb ik ze bedankt.