had ff gebeld...*gister* maar ze zei dat het vanavond erop zou staan *gisteravond dus*.... maar nog steeds niet... ik weet dus dat ik door ben ...maar wil wel weten wie nog meer in mijn klasse>>!!
Gefeliciteerd allemaal! En veel succes op de kampioenschappen!
De plaatsingspunten van de L1 paarden kloppen nog niet helemaal volgens mij. Zaterdag in Haskerhorne was Ilse Siems in mijn baan namelijk 1e met rond de 175 punten. Zij heeft nog steeds 24 plaatsingspunten in plaats van de 30 die ze in Haskerhorne bij elkaar gereden heeft... Zouden er nog meer fouten inzitten?
Ja: bij de DE pony's klasse B was Zoë keizer 1 en Tara Keizer 2 beide op dezelfde pony, Alleen Zoë zou door zijn. En dat is vreemd want Tara had de Blesse gewonnen! ( namen kan ik verwisselt hebbn)
joyce B
Het paard mag maar 1x meelopen op de kampioenschappen. Ze moesten dus kiezen wie met de pony door ging naar de Regio. Je mag als ruiter wel verschillende paarden rijden.
Mactime wat ben je aan het doen? mijn hele postbus staat vol met oude topics die al lang en breed besproken zijn. En je voegt niks toe, lees die oude topics lekker maar plaats alleen als je iets ECHT nieuws eraan kan toevoegen.