Mara: Oohhh was jij dat? Dat ding is nog steeds niet verkocht, briefjes worden steeds van het prikbord afgehaald..
Elja: Ja, zware bevalling gehad hea? Ik wil fotooo's Ben woensdagavond nog bij stal Turfhorst geweest, ff veulentjes checken. Zitten goeie tussen, vooral die van Prescilla wordt een kampioen volgens mij
Ze hebben de lijst van hierden weer veranderd. Nu staan mijn zus en ik allebei in de tweede-proef-ring ipv in de eerste... Er klopt dus echt helemaal niks meer van, terwijl het in het begin wel gewoon goed was
Heyhey, ik zou zaterdag ook mee doen, maar omdat ik m'n pony op et moment voor geen meter vertrouw lijkt et me verstandiger om niet mee te doen. En m'n vader moet 's avonds nog optreden (hij doet op bruiloften en feesten optreden) dus dat zou echt een gehaast worden. Wel jammer maarjah.
Ja klopt, binnen loopt ie beter dan buiten. Hij wil steeds gaan rennen, en dan kan ik em gewoon niet sturen of terugkrijgen... Love_sodera is getuige Maarjah, tis wel jammer
hoi, ik ben vandaag 2x 1e geworden met 166 punten haha...enne meike nog gefeli met je prijs!!super man...wel jammer dat je er niet was om je prijs op te halen. Weetje wat ze zeiden..." de 3e prijs is voor Meike Bouwhuis! Meike, ben je dr? ow die zal vast wel achter de jongens aan zitten!
jemig... Willy zeker in actie!!!! Haha neej achter de jongens aan zitten.... tja... uhmmm.... hihi dat doe ik NOOOOOOOIT... Willy is er getuige van !!! haha neej ik was de pony naar huis aan t brengen, omdat wij de trailer van MaanMeisje mee hadden.... Maar ik heb hem gekregen!!(wilrik moest hem aan mij geven, maar die heeft hem aan Joriientje gegeven en ik kreeg hem van Joriientje..)
hm tja... ik had gistr om 2 uur mn ponybeest al klaar... k ging 's avonds weg dus... En Marionnn, ik was er idd getuige van.... Het ging vandaag super, ze liep super goed enzo, k was dus 3e met 161 en mn 2e proef was 156... Eindelijk B+2!!!