Maar wel heeeeeeel druk pfff..maar ik stond een beetje de hele tijd achterin de tent (bij de wc in de buurt) tussen die 2 barren in...en we liepen ook wel beetje rond

@ Showjumper: mooie foto's! Vooral die van Jos Lansink vind ik mooi!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shoeve schreef:mooie foto's zeg!
en ook leuk ingezoomd(of niet?)
(vooral die laatste)
MissSisa schreef:Ik ben gisteren geweest.
Was heel leuk.
MissSisa schreef:Niet zo spannend???
Ik vond het juist heel spannend. Het was een mooie tweede rond om er 15 door te laten.
Annemiekbram schreef:Het ruiterbal was idd super!!![]()
Maar wel heeeeeeel druk pfff..maar ik stond een beetje de hele tijd achterin de tent (bij de wc in de buurt) tussen die 2 barren in...en we liepen ook wel beetje rond
Ssusan schreef:Ik ben zaterdag helemaal verliefd geworden op het paard van Piet Raymakers Jr. (volgens mij was het hem), een grote schimmel met donkere benen en een ontzettend mooi hoofdje! Ik heb hem 'm gezien met inrijden, echt prachtigHeeft iemand hier toevallig een mooie foto van?
marije1987 schreef:Annemiekbram schreef:Het ruiterbal was idd super!!![]()
Dan moet je ons bijna wel gezien hebben! Wij stonden zaterdag een hele tijd voor de wc's wat te ouwehoeren! Wat een mannen daar in Twente haha! En wij maar op zoek naar de prins op het witte paard..
Shoeve schreef:Ssusan schreef:Ik ben zaterdag helemaal verliefd geworden op het paard van Piet Raymakers Jr. (volgens mij was het hem), een grote schimmel met donkere benen en een ontzettend mooi hoofdje! Ik heb hem 'm gezien met inrijden, echt prachtigHeeft iemand hier toevallig een mooie foto van?
moet je even kijken bij een van ijn vorige berichtjes in dit topic, daar heb ik alle topics met mijn foto's geplaatst, en ook wel wat van piet raymakers jr. dan zal je daar even moeten kijken!
MissSisa schreef:Idd, daar in Twente zijn de mannen niet verkeerd.
Sjoert schreef:Vat dit op als compliment
Ssusan schreef:Ik ben zaterdag helemaal verliefd geworden op het paard van Piet Raymakers Jr. (volgens mij was het hem), een grote schimmel met donkere benen en een ontzettend mooi hoofdje! Ik heb hem 'm gezien met inrijden, echt prachtigHeeft iemand hier toevallig een mooie foto van?