Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Javelin schreef:moowsy schreef:Idd, gunterstein heeft deze gewoon georganiseerd.
Ik heb een mailtje gestuurd en het blijkt dat ze mijn coupons niet hebben gehad..Ik weet echt voor 100% zeker dat ik ze op tijd naar het goede adres heb gestuurd. Dus ze ging kijken wat ze voor me kon doen. Ik hoop echt dat ik er nog tussen kom.. Maar die indruk kreeg ik wel.
*gaat duimen
Margriet die het wedstrijdsecretariaat runt is niet een van de moeilijkste. Ik zal voor je duimen maar het gaat zeker goedkomen. Wat maakt anders die ene ruiter meer of minder nu uit......
moowsy schreef:Yeah! Ze mailde dat vanavond de belavond is en ze verwacht nog uitvallers te hebben... Ze mailt me vanavond nog of ik er bij kan.![]()
* duim duim
moowsy schreef:10.38 u./11.02 u.
WOEHOEEEHHH!!!!![]()
Ik zit ertussen, ik kan me herinneren dat er 3 hokjes waren met pauze.. En nu heeft de jury iets minder tijd voor zichzelf want ik zit op een van die tijden.![]()
![]()
Ik start in de B.
*blijheid
Jertadeperta schreef:Ik start in de L2, om 9:50 en 10:14 uur.
Vind het wel vroeg, maar is het misschien nog niet zo warm
moowsy schreef:Wordt het zo warm dan??
Ik vind 10.38 en 11.02 wel een mooie tijd.
Melanie15 schreef:moowsy schreef:Wordt het zo warm dan??
Ik vind 10.38 en 11.02 wel een mooie tijd.
Het wordt morgen 30 graden voorspellen ze. Lang leve het zwembad
gewoonIsa schreef:Hoi, goed gedaan! Ik had 167 en 169 maar ben op tijd weggegaan..volgens mij was er wel erg hoog gejureerd, of niet?
Citaat:Ja de eerste was hoog gejureerd, de tweede proef bij mij laag, want die ging VEEL beter dan die eerste! Ik had alleen bij de eerste proef een prijs :S Btje vaag, ze moeten 7 prijzen geven