rhapsody schreef:yeahhh dat klopt.. jij mag cker bijna over.. voordat je de proef in ging had ik al bedacht dat jij voor de prijzen ging.. zag er goed uit!!! mag zeker ook al over..?
Ik mag net over, heb nu 10 wp

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhapsody schreef:yeahhh dat klopt.. jij mag cker bijna over.. voordat je de proef in ging had ik al bedacht dat jij voor de prijzen ging.. zag er goed uit!!! mag zeker ook al over..?
rhapsody schreef:cewlgah je ook over of rijd je mooi nog even door..
rhapsody schreef:(sorry lees nu pas je onderschrift (a) ) ohw je hebt er 2 in de l2 !! je hebt groot gelijk hoor dat je dan nog even doorrijd, enn grote kans op de drentsekampioenschappen natuurlijk.. welk paard heb ik zaterdag gezien goldy of temaptation.. ?!
trisca schreef:rhapsody schreef:(sorry lees nu pas je onderschrift (a) ) ohw je hebt er 2 in de l2 !! je hebt groot gelijk hoor dat je dan nog even doorrijd, enn grote kans op de drentsekampioenschappen natuurlijk.. welk paard heb ik zaterdag gezien goldy of temaptation.. ?!
De grootte donkerbruine was Goldy, de vos was Temptation![]()
Ik heb je volgens mij met Goldy gezien toen je in het gras zat.
Ze staan allebij met foto's op HAW, maar fotoalbum wil op moment niet goed uploaden.
Ik moet in roden als 2e en als 18e in het middagprogramma, dan zie je ze dan vast allebij
edit; ik bedenk me net dat ze het natuurlijk wel doen op http://www.trisca.nl
rhapsody schreef:
(dom weerdat ik er nu pas achter kom.. ) ohww trisca is natuurlijk van 'triscadressuur' dat heb ik al es eerder wel op shabrakken zien staan en ook op een auto of trailer.. mooie site trouwens
goldy is inderderdaad degene waarbij wij in het gras lagen
(hopelijk is dit geen domme vraag) zijn de paarden meer dan sport/hobby voor jou eigenlijk .. *-)