18 juni vries?? wie!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Re: 18 juni vries?? wie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 13:18

rhapsody schreef:
yeahhh dat klopt.. jij mag cker bijna over.. voordat je de proef in ging had ik al bedacht dat jij voor de prijzen ging Tong uitsteken .. zag er goed uit!!! mag zeker ook al over..?

Ik mag net over, heb nu 10 wp Haha!

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:09

cewl Lachen gah je ook over of rijd je mooi nog even door..

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:24

rhapsody schreef:
cewl Lachen gah je ook over of rijd je mooi nog even door..

Ik ga nog even door, ze hebben nog weinig ervaring Knipoog

Maar ben bang dat ik na de selectie toch over moet... Bloos

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:29

(sorry lees nu pas je onderschrift (a) ) ohw je hebt er 2 in de l2 !! je hebt groot gelijk hoor dat je dan nog even doorrijd, enn grote kans op de drentsekampioenschappen natuurlijk.. welk paard heb ik zaterdag gezien goldy of temaptation.. ?!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:55

Ze waren der allebei Haha!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 17:12

rhapsody schreef:
(sorry lees nu pas je onderschrift (a) ) ohw je hebt er 2 in de l2 !! je hebt groot gelijk hoor dat je dan nog even doorrijd, enn grote kans op de drentsekampioenschappen natuurlijk.. welk paard heb ik zaterdag gezien goldy of temaptation.. ?!

De grootte donkerbruine was Goldy, de vos was Temptation Pling
Ik heb je volgens mij met Goldy gezien toen je in het gras zat.

Ze staan allebij met foto's op HAW, maar fotoalbum wil op moment niet goed uploaden Boos! .

Ik moet in roden als 2e en als 18e in het middagprogramma, dan zie je ze dan vast allebij Vork

edit; ik bedenk me net dat ze het natuurlijk wel doen op http://www.trisca.nl Blond

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 20:55

nee idd vet irri dat mijn album het niet doet Boos!

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 09:53

trisca schreef:
rhapsody schreef:

De grootte donkerbruine was Goldy, de vos was Temptation Pling
Ik heb je volgens mij met Goldy gezien toen je in het gras zat.

Ze staan allebij met foto's op HAW, maar fotoalbum wil op moment niet goed uploaden Boos! .

Ik moet in roden als 2e en als 18e in het middagprogramma, dan zie je ze dan vast allebij Vork

edit; ik bedenk me net dat ze het natuurlijk wel doen op http://www.trisca.nl Blond

(dom weer Tong uitsteken dat ik er nu pas achter kom.. ) ohww trisca is natuurlijk van 'triscadressuur' dat heb ik al es eerder wel op shabrakken zien staan en ook op een auto of trailer.. mooie site trouwens Lachen goldy is inderderdaad degene waarbij wij in het gras lagen Lachen (hopelijk is dit geen domme vraag) zijn de paarden meer dan sport/hobby voor jou eigenlijk .. *-)

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 09:59

rhapsody schreef:

(dom weer Tong uitsteken dat ik er nu pas achter kom.. ) ohww trisca is natuurlijk van 'triscadressuur' dat heb ik al es eerder wel op shabrakken zien staan en ook op een auto of trailer.. mooie site trouwens Lachen goldy is inderderdaad degene waarbij wij in het gras lagen Lachen (hopelijk is dit geen domme vraag) zijn de paarden meer dan sport/hobby voor jou eigenlijk .. *-)

Ja

Ik studeer nog wel, maar wil kijken hoe ver ik kan komen Knipoog

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 15:43

jahh dacht ik al gaaf Lachen wel slim dat je je studie gewoon afmaakt!!! wat studeer je.. in groningen zeker.. druk!!
wat houd orun instructeur eigenlijk precies in *-) ?!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 17:45

Ik studeer medische Biologie aan de Rijkuniversiteit Groningen Vork . Inderdaad druk Haha! .

En de ORUN.... er zijn wel wat topics over, kort gezegd ik heb mijn diploma's om alle niveau's les te geven Tong uitsteken .

Verder, overhoor me zaterdag maar Knipoog

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 08:43

hmm klinkt als heel wat, nee klinkt wel leuk (ik doe vwo natuur en gezondheid) ik denk dat dat ook wel goede basis is voor iets met dieren. ik dacht al zoiets jah.. nóg drukker Tong uitsteken spreek je zaterdag wel Lachen