Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casirask schreef:Ik heb ook in de tweede groep B springen gestart. Was foutloos en had 44 punten voor de stijl, maar geen prijs hoor! Dat hadden ze wel omgeroepen, maar ik zat er niet bij. Ik was er wel tevreden mee! Dit was pas ons tweede parcours! He Andrea, jij moest dus na mij! Ik had nummer 69!
Shoeve schreef:ik vond ook dat er met het springen heel erg laag werd gejureerd,
ik was het er soms ook niet mee eens hoor....
maar toch nog iedereen gefeliciteerd met jullie behaalde winstpunten en prijzen!
andrea16 schreef:Shoeve schreef:ik vond ook dat er met het springen heel erg laag werd gejureerd,
ik was het er soms ook niet mee eens hoor....
maar toch nog iedereen gefeliciteerd met jullie behaalde winstpunten en prijzen!
Was jij degene die schreef dan?
Jaike schreef:Ik heb gisteren wel lekker gereden!![]()
Het was pas onze 2e keer, dus alles moeten we nog aftasten, maar ik heb in elk geval een lekker gevoel gekregen en heb zin in m'n volgende concours, ik had 163 en 157 pnt, helaas net geen prijs, maar ja volgende keer beter![]()
Ik was iig erg blij om te merken dat er duidelijk progressie in zit en ze liep al weer een stuk prettiger dan de vorige keer![]()
Helaas heeft ze tijdens de proefjes haar benen vernielt, haar achterbenen en een voorbeen is nu kapotIk heb nog wel zo consequent met beschermers gereden tijdens het losrijden, maar dan komt ze in de ring, is weer wat vreemd en dan gaat ze lopen klungelen, de volgende keer pak ik haar zowel voor als achter in en tussen de proeven door ook maar, helaas
Shoeve schreef:
dat is niet zo leuk, van de benen van je paard, komt dat dan ook door de ondergrond? was die fijn of juist niet?
daantjuhhh schreef:Ik denk het niet, ik heb het met Olly ook wel!
Voor Olly was t ook de 2de x!
Misschien worden ze in verloop van tijd met wat meer ervaring achter de rug wat rustiger?