L0ve schreef:De meeste mensen (ik zegniet allemaal) die ik hier hoor dat ze er geen last van hebben dat ze benadeeld worden rijden b of L en een enkeling M, vergis je niet maar in deze klasses is het niveau vaak nog niet zo hoog dat je het verschil tussen een pony en een paard kan maken en kan zien. Dit is vanaf het M2 en hoger wel!!
Hierbij moet de verzameling anders en worden ook de uitgestrekte gangen gevraagd. Dit is voor veel pony's toch heel moeilijk.
Toen ik met mijn pony L2 liep won ik ook heel vaak. Maar zo gauw ik een niveau hoger kwam was dit al snel klaar.
Zoals ik al iemand hoorde zeggen. Het is maar net waar je ambities liggen.
Ik heb er veel bewondering voor die mensen die met hun pony bij de paarden rijden. Ik zal ze nooit uitlachen en ben er alleen maar trots op als ik zoiets zie!!
gr.
Toen ik met mijn pony bij de pony's in de M1 starte heb ik ook tijden geen wp gehaald. Gewoon omdat hij nog niet verzameld genoeg liep. Vorig jaar reed ik Z1 bij de pony's, en er waren gewoon maar heel weinig combinatie's. Dan ben je ook veel sneller eerste. Nu start ik Z1 bij de paarden en haal je die plaats dus niet meer. Maar daar gaat het voor mij niet om. Ik rij voor mezelf, om een winstpunt te halen.
Was afgelopen weekend 6e van de 22, en daar ben ik gewoon al heel blij mee.